AdWords akademie 6/18: Sledujte konverze, abyste zvýšili výkon

Sledování konverzí vám umožňuje přiřadit výsledky konkrétní kampaně, například zvýšenému prodeji nebo registraci newsletteru. Pomocí těchto znalostí můžete plánovat svůj rozpočet, abyste maximalizovali výkon vaší kampaně.

Co se naučíte:

Jaké existují konverze a jak je sledovat
Jak můžete sledování konverzí použít ke zlepšení výkonu kampaně

 

 

Co byste udělali?

Představte si, že jste reklamní vedoucím pro obchod se surfy. Chcete chápat, jak vaše kampaně přispívají k prodeji surfů a přihlášení na lekci.

Co vše můžete sledovat díky konverzím?

Kolik lidí se při prohlížení reklamy zaregistruje?

Přesně! Sledování konverzí vám umožňuje sledovat, kdo se přihlásí na základě zobrazení vaší reklamy.

Která věková skupina a pohlaví pravděpodobně koupí prkno po zapojení reklamy?

Ano. Díky sledování konverzí můžete vidět, která z vašich kampaní vykazuje lepší výsledky pro určité demografické údaje.

Ve kterých dnech se po zobrazení reklamy je větší pravděpodobnost, že se zaregistruje na lekci?

Samozřejmě, pomocí sledování konverzí můžete určit, kdy a který den v týdnu vaše reklamy vedou k většímu prodeji.

Jak funguje sledování konverzí?

Sledování konverzí poskytuje skvělé informace, ale vyžaduje trochu více práce k nastavení. Podívejte se na video níže a dozvíte se více.

Sledování konverzí

Jak je vysvětleno ve videu, sledování konverzí pomáhá inzerentům sledovat dopad svých reklam, aby mohli znovu investovat do reklam, které generují nejvíce interakcí.

Obecný proces zahrnuje:

  1. Inzerent přidáním fragmentu kódu do určitých míst na svých webových stránkách a aplikacích (jako je stránka pro přihlášení) zachycuje interakce.
  2. Když někdo navštíví místo, kde je tato značka, spustí se zachycení konverze neidentifikovatelného ID uživatele.
  3. Reklamní server pak provede seznam ID a porovná se s jiným seznamem identifikátorů, kteří si reklamu prohlíželi nebo klikli.

Proč používat sledování konverzí?

Nyní, když víte trochu víc o sledování konverzí, podívejme se blíže na to, jak vám data o konverzích pomohou efektivněji rozdělit rozpočet.

Která reklama nejvíce prodává?
Pokud zjistíte, že vaše reklama s 50% slevou vede více než u vaší reklamy “Koupit jednu reklamu”, můžete ji zobrazovat častěji.

Který uživatel se s největší pravděpodobností zaregistruje na lekce?
Pokud zjistíte, že určitá demografická skupina má větší zájem o registraci na lekce, můžete svůj rozpočet přesunout na toto cílové publikum.

Kdy se lidé s největší pravděpodobností přihlásí na lekce?
Pokud zjistíte, že se lidé v pátek zajímají o lekce surfování a nákupu tabulek v pondělí, můžete si naplánovat, aby každá kreativa proběhla v těchto konkrétních dnech.

Zapamatujte si

Sledováním konverzí jste zjistili, že určitá oblast vytváří většinu registrací. Co můžete udělat pro zlepšení výkonnosti kampaně na základě těchto informací?

Vyberte nejlepší odpověď z následujících možností:

A) Omezit počet zobrazení reklamy v daném regionu.
B) Snižte nabídku pro cílení na oblast v dané oblasti.
C) Spusťte remarketingové kampaně pouze v dané oblasti.
D) Koupit další reklamní inventář v dané oblasti.

Správná odpověď: D)

Shrnutí

V tomto dílu kurzu jsme řešili, jak sledování konverzí pomáhá inzerentům reinvestovat do reklam, které generují nejvíce interakcí na svých webových stránkách nebo v jejich aplikaci. Zeptejte se sami sebe takto: Jak vám může sledování konverzí pomoci dosáhnout vašich obchodních cílů?

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.