AdWords akademie 1/18: Najděte zákazníky s vyhledávacím marketingem

Marketing pro vyhledávače je způsob, jakým inzerenti dostanou svou zprávu před uživatele, kteří vyhledávají online. V tomto kurzu vám ukážeme, jak to funguje, a možnosti, jak dostat vaše zprávy uživatelům, kteří je hledají.

Co se naučíte:

Jaké možnosti mají inzerenti ve správě kampaní ve vyhledávání
Jak účty nastartovat zobrazující se reklamy ve vyhledávací síti

Jaký je nejlepší způsob, jak dostat reklamy na každý vyhledávač?

Váš klient je vývojářem nové mobilní herní aplikace a potřebuje vytvořit online reklamu. Plánují globální start a potřebují oslovit zákazníky po celém světě na několika vyhledávačích. Jaký je nejlepší způsob, jak získat reklamy ve vyhledávačích?

Zkuste si nyní odpovědět a na závěr článku vám ukážu výsledky.

  1. Najít si někoho, kdo by mi to udělal
  2. Využiji optimalizaci vyhledávače
  3. Spravujte reklamy a klíčová slova na každém webu
  4. Najděte si nástroj pro správu reklam pro mě

Co je marketing ve vyhledávání?

Takže jak se reklamy dostanou před uživatele, kteří vyhledávají online? Podívejme se blíže na fungování marketingu s vyhledávačem a na to, jak vyhledávací stroje zobrazují reklamy uživatelům.

Video si můžete přehrát zde.

Rekapitulace marketingu ve vyhledávání

Jak je vysvětleno ve videu, každý vyhledávač zobrazuje reklamy vedle výsledků vyhledávání.

Obecný proces zahrnuje:

  • Inzerenti nabídnou na klíčová slova určitou částku, kterou jsou ochotni zaplatit za co, že se zobrazí ve vyhledávání a zaplatí ve chvíli, kdy uživatel na reklamu klikne. Pokud tedy nezvolí postup placení za zobrazení.
  • Vyhledávač zařazuje inzerenty na základě jejich nabídky a relevance pro vyhledávání
  • Nejlepší reklama se zobrazí vedle výsledků vyhledávání

Zvětšete své úsilí ve vyhledávání

Spravujete velkou kampaň ve vyhledávací síti s vysokými průměrnými měsíčními výdaji na více vyhledávačích. Je počet klíčových slov, který spravujete, větší než průměrný slovník? Nebo často provádíte změny nabídek, spouštění propagačních akcí nebo sledování konverzí na více kanálech?

Poté budete chtít zvážit využití DoubleClick Search, abyste si usnadnili život!

Mezi výhody patří:

Konsolidované údaje

Získejte údaje o konverzi a výkonu z jednoho zdroje, abyste sledovali výkon vaší kampaně a informovali o tom inzerenty, aniž byste museli celý den věnovat více platformám.

Jednotné rozhraní

Udržujte všechny své účty na jednom místě, abyste mohli hromadně provádět změny, nikoli navštěvovat každou jednotlivou verzi, pokud existuje úprava.

Optimalizace

Zaměřte se na cíle vaší kampaně a automatizujte nabídky tak, abyste je mohli splnit, než abyste ztratili veškerý čas na nastavování cen a a vyhodnocování.

Naučte se

Nyní, když víte více o marketingu ve vyhledávání, pojďme se vrátit zpět k vašemu mobilnímu hernímu klientovi! Má zájem se dozvědět více o tom, jak se budou jeho reklamy zobrazovat a zda budou zařazeny do vyhledávačů.

Uveďte kroky ve správném pořadí.

a) Vyhledávač ohodnotí reklamu
b) Podle výsledků vyhledávání se zobrazí nejlépe odpovídající reklama
c) Inzerent zadá nabídky na klíčová slova

Správné řešení: c,a,b

Shrnutí

V tomto článku jsme se zabývali marketingem ve vyhledávání, který umožňuje inzerentům umístit reklamy vedle výsledků vyhledávání. Pokryli jsme také, jak platforma pro správu vyhledávacích nástrojů poskytuje jedno místo pro shromažďování, úpravu a optimalizaci vašich cílů.

Výsledky mini testu

Najít si někoho, kdo by mi to udělal
Rozhodně můžete.

Tyto věci mohou být naprosto ohromující, zvláště pokud jste noví. Podívejte se na zbytek tohoto kurzu, abyste zjistili, jak zvládnout sám.

Využiji optimalizaci vyhledávače (SEO)
Špatně.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je, když inzerent provádí vylepšení svých webových stránek, takže se řadí mezi vyšší výsledky v přirozených výsledcích vyhledávání (také známé jako organické vyhledávání). Tyto změny webových stránek provádí webmasteři na straně klienta.

Spravujte reklamy a klíčová slova na každém webu
Můžete udělat, ale bylo by hodně práce. Existuje jednodušší způsob.

Najdu si nástroj pro správu reklam
Ano!

Pomocí platformy pro správu vyhledávání máte k dispozici jedno rozhraní pro správu účtů ve více vyhledávačích, analýzu kampaní a automatizaci nabídek.

Tento článek vznikl na základě Google Academy kurzu, který jsem volně přeložil do češtiny a přispěl svými poznatky k lepšímu pochopení problematiky. Snaží se být přípravou pro absolvování AdWords certifikace ve vyhledávání.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.