AdWords: Jak získat AdWords certifikát ve vyhledávání

Certifikační služba AdWords pro vyhledávání pokrývá základní a středně pokročilé koncepty, včetně osvědčených postupů pro vytváření, správu, měření a optimalizaci reklamních kampaní ve vyhledávací síti.

Co budete potřebovat pro získání tohoto certifikátu?

Musíte správně odpovědět na 100 otázek z oblasti správy kampaní ve vyhledávací síti.
Časový limit pro splnění jsou dvě hodiny.
Vaše úspěšnost musí být nad 80% a zatím je jen v anglickém jazyce.
Tento test můžete vyzkoušet zde.

Google má svoji vlastní akademii, která také není v češtině, lze tedy zvolit až 19 jazyků, ale na češtinu ještě nepřišla řada.

Co se v akademii naučíte?

  • Najděte zákazníky vyhledávacím marketingem
  • Seznamte se se službou Vyhledávání Google
  • Naučte se základy AdWords (doporučeno)
  • Zviditelněte reklamy (doporučeno)
  • Najděte správné řešení výkonu
  • Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon
  • Zaveďte sledování konverzí webových stránek
  • Pochopte lépe své publikum
  • Oslovte zákazníky cílením
  • Vytvořte efektivní textové reklamy
  • Vylepšete reklamy s rozšířeními (doporučeno)
  • Pomozte zákazníkům vás najít
  • Ovládněte, které vyhledávání spouští vaše reklamy (doporučeno)
  • Nastavte kampaň ve vyhledávací síti
  • Vyhodnoťte výkonnost kampaně za
  • Optimalizujte kampaň ve vyhledávací síti
  • Vyhněte se redakčním chybám
  • Zamítnutí ochranné známky adres

Jak se na něj správně připravit?

Rozhodl jsem se přeložit informace z Google Academy a přidat k nim vlastní zkušenosti a sepsat z nich články, které by vám mohli pomoci správně pochopit principy a metody, které jistě využijete při správě svých prvních kampaní.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.