Chybí vám už jen jedna věc k MILIONOVÉMU webu, hotovému  za JEDEN den. Aneb jak se z šílené myšlenky stal podnikatelský sen 

Věříte, že začít prodávat na internetu je těžké? Že musíte umět milion věcí? Blbost, nesouhlasím.

A mám pro to dost silný argument.

Za 24 hodin jsem vytvořil až směšně jednoduchý web, který mi v prvních pěti dnech vydělal přes sto tisíc korun.

Žádný programátor, grafik, seo specialista,
psaní blogu ani zdlouhavé vyprávění historie značky

Od svých 15 let  jsem se snažil naučit, jak úspěšně podnikat online. A v roce 2014, po vstupu do online tréninku Banán za Milion od od Tomáše Lukavce, se z toho stala posedlost.

Trávil jsem 18 hodin denně u počítače. Studoval jsem. Pohřbil jsem společenský život i kamarády. Můj život se smrskl na online marketing a nic víc.

Vtipné na tom je, že po několika letech mi z těch všech informací mohla puknout hlava, ale NIKAM jsem se neposunul. Ani o milimetr.

Nikdy jsem totiž nic nezačal a nespustil!

Jen jsem ztrácel čas a plnil si hlavu. Věřil jsem, že než začnu, musím se ještě naučit tohle… a tohle… a taky tohle. Začarovanej kruh. Šílenství.

Přesun v čase do loňského roku. Ruplo mi v bedně. Rozhodl jsem se, že na všechno kašlu. Buď už KONEČNĚ něco postavím, nebo s tím končím.

Dal jsem si 36 hodin

Jen takhle šibeniční termín mě donutil jít do toho fakt naplno. A hlavně, přinutil mě vynechat všechny ty blbosti okolo, na které prostě nezbyl čas.

Když chci vytvořit prodejní web za 24 hodin, nemůžu si dovolit nic než totální minimum.

Jen absolutní základ a nic víc. Pavel Říha by měl uškrtil.

A tak jsem začal.

Stačily 4 správné stránky

Jen troška textu a hotovo. Porušil jsem snad všechna pravidla, která jsem se v online marketingu naučil.

Pak jsem tuhle “hrůzu” vypustil do světa.

A výsledek?

Po prvních pěti dnech jsem měl
na účtu prvních sto tisíc korun

Jo, vím, co si teď myslíte. Taky jsem si to myslel… a to jsem na rozdíl od vás měl před sebou tuhle obrazovku: 

Taky jsem tomu nemohl věřit.

Vážně může být online prodej takhle jednoduchý? Je možný, že všechny ty poučky jsou jen mýtus nebo vůbec nejsou potřeba?

Jo, dnes už tomu věřím.

A jsem za tuhle zkušenost strašně rád. Dnes díky tomu už neumím podnikat složitě. Chci rychlý výsledky za minimum námahy. Tak to mám rád.

Však taky proč si komplikovat něco, co jde udělat tak jednoduše.

Jestli Vás zajímá, jaké čtyři stránky to byly, jak vypadaly, proč fungovaly a jak to celé probíhalo od prvního krůčku až po první objednávku, posuňte se červeným tlačítkem na další stránku.