ESHOPHODINEK

Eshophodinek.cz, specialista na prodej sportovních hodinek, hledal online stratéga, který by dokázal poradit napříč online marketingem a přenášet reálné výsledky.

Jak může specializovaný eshop pomocí online marketingu oslovit nové zákazníky, získat náskok před konkurencí a překonat své limity?

Rozhoduje kvalitní produkt, poctivá příprava, ale také promyšlená strategie.

„Hledal jsem člověka s přesahem v onlinu, velkým strategickým uvažováním a zaměřeného na výsledky.  U Jirky jsem našel vše. Navíc jsem taky získal férového parťáka.“

MILAN ZLÁMAL,

specialista na sportovní hodinky

Eshop hodinek hledal specialistu s přesahem

Eshop spustil PPC reklamu v lednu 2018. Z malého eshopu se sportovníma hodinkama je dnes eshop s potenciálem milionového byznysu. Neustále zvyšovat své limity na vysoce konkurenčním trhu není snadné, Eshop hodinek proto hledal partnera, který by mu ukázal, jak z online marketingu vytěžit maximum.

Nesliboval jsem, že udělám PPC nebo zlepším SEO eshopu. Přišel jsem s jasnou strategií, ve které jsme navrhl, co všechno se eshopu vyplatí dělat, a co jednoduše nefunguje. I přes nabídky dalších freelancerů jsem zvítězil svým proaktivním přístupem.

Pomohl jsem vyladit
zbožáky i web

Eshop hodinek mě oslovil s jednoduchým cílem – nastavit PPC kampaně pořádně. Při analýze klienta jsem však zjistil, že PPC kampaně jej nespasí.

Abych mu pomohl co nejvíce, vylepšil jsem landing page, popisky v produktech a rozdělil kategorie eshopu dle klasifikační SEO analýzy

Eshop hodinek původně spustil jednu reklamní kampaň pro širokou cílovou skupinu bez jakékoliv segmentace. Procento schválených produktů v XML feedu bylo pod 60 %.

Rozhodl jsem se to změnit. Přidal jsem přes Mergado vlastní štítky, upravil přistávací stránky a rozdělil Google Nákupy na tři kampaně dle  tohoto modelu s drobnými úpravami, které ještě více zvýšili konverzní poměr.

A výsledek? Posuďte sami...

Výsledky kampaně v prvním měsíci

Nárůst počtu objednávek o 252 %

Zvýšení tržeb o 382 %

Zvýšení konverzního poměru o 10,16 %

Snížení ceny za proklik o 13 %

Počet spárovaných produktů  99.99 %

Sportovní hodinky Eshop hodinek

Spuštění reklam ve vyhledávání + remarketing

Pro omezený rozpočet klienta a neefektivní nastavení vyhledávacích reklam, jsem připravil DSA kampaně s upraveným XML feedem. To vedlo k útoku na přední pozice ve vyhledávání.

Úprava vyhledávacích reklam a správné rozdělení rozpočtu kampaní vedlo nejen ke zlepšení CTR, ale také se snížila průměrná cena za proklik a Eshop hodinek vydělal více než za poslední tři měsíce dohromady. (Myšleno před začátkem spolupráce.)

Výsledky kampaní ve druhém měsíci

Nárůst počtu objednávek o dalších 55,85 % 

Zvýšení tržeb o dalších 37,4 %

Zvýšení průměrné hodnoty objednávky o 33,7 %

Míra okamžitého opuštění webu -31,02 %
 
Počet stránek na 1 návštěvu +28,80 %
Graf obratu eshopu hodinek

Na čem dalším pracuji?

Řešení, které jsem navrhl pro Eshop hodinek na míru, přináší ovoce. Tržby z placených kampaní za dva poslední měsíce vyrostly o 307,85 % a web Eshophodinek.cz navštívilo o 261 % více návštěvníků. Neusínám na vavřínech a nyní testuji nové možnosti, jak získat ještě více návštěvníků, za co nejnižší náklady tak, aby se to klientovi dlouhodobě vyplácelo.