MILIONOVÁ PŘÍPADOVÁ STUDIE
Jak za 24 hodin vznikl web, který v prvních pěti dnech prodeje vydělal přes 105.000 Kč
Pokud se snažíte prodávat na internetu, budete hodně překvapení, jak málo k tomu stačí.
Žijeme v digitální době. Ze všech stran na nás útočí nejnovější trendy a výkřiky „digitální módy". Každý se nás snaží přesvědčit, že bez techniky X nemůže žádný online byznys fungovat. Za X si dosaďte cokoliv vás napadne.
Facebook, sociální sítě, Youtube, budování značky, sbírání kontaktů,
email marketing, psaní článku, pověstné SEO
Aby z toho člověku praskla hlava!
A přesně to se i děje. Často míváme pocit, že se toho musíme naučit tolik, že prostě nikdy s ničím nezačneme. Chytneme se na další módní novinku, další „zaručenou" techniku jak přivést zákazníky, ale je nám to všechno k ničemu. Nemáme funkční a zaběhnutý byznys, na kterém bychom to zkoušeli.
Ale co když začínající online podnikatel nic z toho nepotřebuje?
Alespoň ne v začátcích. Co když existuje zkratka - jednoduchý způsob, díky kterému může kdokoliv během víkendu začít prodávat svůj produkt online?
Na vše ostatní bude čas později (pokud to vůbec bude potřeba).
Miluju zkratky. Mám rád minimalismus. Ptám se vás: Proč do něčeho investovat kvanta energie, když pro ten samý výsledek stačí desetina? Rád hledám způsoby, jak dosáhnout mimořádných výsledků s minimem úsilí. Až mě to jednou přivedlo na myšlenku...
Zkusím vytvořit ten nejjednodušší
prodejní web. Mám na to 36 hodin
Doména, hosting, napsat trochu obsahu, nastavit stránky, napsat první email a bylo. Povedlo se! Za 23 hodin a 20 minut bylo hotovo
Pak jsem tu mašinku spustil.
Za 10 minut jsem se vrátil k počítačí a čekal mě docela šok!
A nejen mě. I sousedy, protože když někdo v devět večer nadšeně vyřvává do otevřených oken, všimnou si 🙂
Pochopte... jsem profesionální copywriter. Lidé si mě najímají, abych jim vydělával peníze. Hodně peněz. Takže prodej na internetu pro mě není žádná novinka. Jen vloni prošlo mými texty přes 33 milionů korun.
Tak co mě po návratu z kuchyně tak zaskočilo?!
Během těch deseti minut, co jsem si povídal s přítelkyní, mi naskočily první 4 OBJEDNÁVKY.
Můj produkt, můj web, moje značka, můj byznys... a poprvé v životě MOJE OBJEDNÁVKY! Wow...
A přibývaly... prvních pět, deset, patnáct!
Za necelé dvě hodiny
jsem vydělal prvních 30.000 Kč
A nakonec to bylo ještě MNOHEM lepší.
Po prvních pěti dnech mi tento až směšně jednoduchý prodejní web vydělal přes sto tisíc korun. Bez dalšího zásahu nebo práce navíc.
Celkově se výnos webu v průběhu dalších týdnů a měsíců vyšplhal až na téměř čtvrt milionu. Pamatujte, je to pořád ten samý web, vytvořený za 24 hodin. I kdybych během 24hodinové tvorby ani hodinu nespal a bušil do toho hlava nehlava, je to pořád neskutečná hodinovka.
Vychází to přes 9.000 Kč za hodinu práce.
Když se na to dnes zpětně koukám, je to úžasný. Celé roky jsem věřil, že musím umět tohleto a támhleto... Facebook, Youtube, psaní článků, networking, sociální sítě, optimalizace pro vyhledávače atd. atd. a teď se dívám na primitivně jednoduché 4 stránky s takovým výsledkem.
Nevím jak vám, ale mě to docelo dost zatřáslo s pár přesvědčeními.
Po téhle zkušenosti už vlastně ani neumím dělat online podnikání složitě. Nedal bych to. Odumřely mi na to buňky.
V praxi jsem si vyzkoušel a ověřil ten nejjednodušší prodejní mechanismus na internetu. Tak proč bych se namáhal nějakými složitostmi, když za 24 hodin lze vytvořit „mašinu\" s podobnými výsledky:
můj jednoduchý čtyřstránkový web vygeneroval v dalších týdnech a měsících téměř čtvrt milionu korun
Po nějaké době jsem si řekl: „Tohle si prostě nemůžu nechat pro sebe,\" a začal jsem ten příběh sdílet s nejbližšími.
Jeden z mých nejlepších kamarádů (a zároveň jediný člověk, se kterým se opravdu radím o byznysu), když to viděl, tak na to koukal s takovým zápalem, až mě to trochu překvapilo.
Jasně, Martin umí být nadšenej, ale přeci jen už toho viděl hodně a takovou reakci jsem úplně nečekal.
Abyste chápali souvislosti, Martin Kalina je docela střelec...
Jeho kampaněmi za poslední roky
prošlo přes deset milionů lidí!
Proto často žertuje, že každý Čech už přes něj někdy něco nakoupil. Žádné ořezávátko. Stál na pozadí největších online kampaní v ČR. Proto když Martin mluví o byznysu, tiše sedím a poslouchám.
Ale zpátky k věci.
\"To je bomba Michale! Tohle se celý ty roky snažím lidi naučit. Ať si to přestanou komplikovat... protože prodejní mechanismus na internetu je opravdu takhle jednoduchej. Ty máš teď v rukou jasný důkaz, kompletní případovou studii se vším všudy. Tohle musíme lidem ukázat!\"
A proto jste dnes tady. Abychom vám ten mechanismus ukázali a předvedli v akci.
Žádný Facebook, Youtube, psaní článků.
Jen 4 jednoduché stránky... A stačilo to
Když se dnes na celý ten proces dívám, musím se místy až smát.
Až Vám ukážu jednotlivé stránky, co na nich bylo a jakých fatálních chyb jsem se dopustil, hodně Vám to zvedne sebevědomí.
Jak už jsem říkal, jsem profi copywriter a lidé mi platí nemalé peníze za to, abych pro ně psal. Když si teď ale čtu, co jsem napsal PRO SEBE, tak můj patnáctiletý synovec by to nejspíš zvládl líp. Prostě nebyl čas! 24 hodin, pamatujete? 🙂
Přesto a možná právě proto
to tak skvěle fungovalo!
To mě přesvědčilo o tom, že tento mechanismus je skutečně blbuvzdorný.
Bylo to po všech stránkách tak nedokonalé, jak jen mohlo, a přesto mi to vydělalo na půlroční dovolenou.
Bohatě stačilo „nedokonalé něco\" než „dokonalé nic\".
Příběh Z NULY NA STO byl na světě.
teprve začátek.
Protože to, o čem jsem do teď mluvil - tedy jednoduchý prodejní model s výnosem sto tisíc korun, který trvalo vytvořit 24 hodin - to je jen první část příběhu.
Podobnou „mašinu\", jak tomu rádi říkame, jste opravdu schopní vytvořit za den, maximálně za víkend, když u toho chcete i odpočívat. To je ale teprve ZAČÁTEK.
Takže máte postavený svůj prodejní web, který vydělává. Prima... tak teď si můžete začít hrát s něčím, o čem se mi do té doby ani nesnilo.
Martin mi ukázal geniální systém
Jednoduchý postup jak to, co jsem vytvořil, dostat o několik úrovní dál. Nakreslil mi jednoduchý model, jak z mojí malé mašinky udělat investiční sen. Návratnost ve stovkách procent.
Jinými slovy, za každých 10 korun, které vložím do reklamy, se mi vrátí 40 až 130 korun, podle toho, jak moc budu dál svůj projekt rozvíjet.
Asi chápete, že když jsem to poprvé viděl černé na bílém, nezmohl jsem se na víc než: \"To chci!\"
Ostatně, kdo by nechtěl stroj, kam hodíte korunu a vypadnou vám 3, 4 nebo jako v mém případě 13 a víc?
Dobrá zpráva: CELÉ jsme to natočili
Co Vás v online kurzu Z NULY NA STO čeká:
- VIDEO 1: SYSTÉM Z NULY NA STOUkážeme vám ten nejjednodušší a zároveň nejstabilnější systém prodeje na internetu. Čtyři stránky. Každá byla hotová do hodiny. Společně za prvních pět dní vydělaly přes 105.000 Kč. Uvidíte jak naše stránky, tak jejich obsah. Pochopíte, co se na nich děje a proč tak dobře fungují.
- VIDEO 2: KOMPONENTY SYSTÉMUUvidíte, jak se takový web staví, kousek po kousku. Oba jsme byli v pozadí největších online kampaní. Ukážeme vám tedy, co u každého komponentu funguje nejlíp. Co přináší největší výsledky za nejméně práce. Zaměříme vás na 5% aktivit, které generují 95% výsledků.
- VIDEO 3: ZDROJE NÁVŠTĚVNOSTIUkážeme vám, kde všude můžete najít spousty lidí, kteří se zajímají o váš produkt. Naučíme vás jednoduchou pomůcku, podle které si vyberete ten pravý zdroj návštěvnosti PRO VÁS. Ten, který vás bude nejvíc bavit. Je to cesta jak ovládnout svůj trh.
- VIDEO 4: STRATEGIE VELKÝCH HRÁČŮBudete nám koukat přes rameno, když mi Martin ukazuje jeho geniální systém. Stejný model používají ti největší hráči. Díky němu pochopíte, jak vytvořit automat, do kterého hodíte korunu a vypadnou vám minimálně tři. Ne nadarmo byl pracovní název této kapitoly Stroj na peníze.
Vše, co vás budeme učit,
ukazujeme na REÁLNÉM příkladu
Na našich konkrétních stránkách. Včetně všech materiálů. Žádné prázdné teorie. Vše podložené skutečnými výsledky. Budeme vám přesně krok po kroku ukazovat, jak jsme to udělali. Všechny karty vyložíme na stůl.
A hlavně, nekupujete si jen případovou studii a návod jak jsme to udělali - kupujete si i způsob, jakým o online podnikání přemýšlíme, aby nás stálo co nejmíň práce s maximálními výsledky. Jen toto samotné vám ušetří roky bádání.
Jen nezbytné minimum.
Všechno ostatní musí pryč!
Dali jsme si za cíl, že vytvoříme rychlokurz, který musí splnit tyto 4 podmínky:
- 1Ukáže nejjednodušší 4 stránky, které potřebujete při prodeji na internetu
- 2Odhalí logiku v pozadí, proč a jak fungují
- 3Vše vysvětlí na reálném příkladu potvrzeném v praxi a podloženém výsledky
- 4Vejde se max. do 2 hodin, aby si ho mohl každý projít za večer nebo během víkendu
Nakonec jsme se vešli do 2,5 hodiny. A až teď si plně uvědomujeme, co jsme vytvořili. Nejde totiž jen o nějakou ukázku z praxe s (hodně) zajímavými výsledky. Jde o něco jiného...
Jakmile jednou pochopíte PROCES 4 stránek,
můžete si ho přizpůsobit na cokoliv.
Můžete si ho jakkoliv „ohnout\" přesně podle svých potřeb. Na případové studii uvidíte, kolik věcí jde udělat opravdu špatně a proti všem známým poučkám. Přesto systém fungoval tak, jak jste viděli. Protože je to SYSTÉM, ne náhoda.
Těžko najdete silnější a stabilnější systém. Fungoval, funguje a bude fungovat dál.
Je dokonce tak univerzální, že je jedno, jestli prodáváte boty, knihy, kurzy, pojištění nebo auta. Přizpůsobí se. Dá se našít na cokoliv. Zatím jsme neobjevili produkt nebo službu, kterou by nedokázal prodat. Hledáme dál, ale tušíme, že marně 🙂
Dokud budete systém používát správně,
bude pro vás pracovat. Ochotně. Pořád.
Víme jaké to je, když člověk kupuje jeden kurz za druhým, hromadí je ve svém „virtuálním\" šuplíku a v tom lepším případě se k nim nikdy nedostane. V tom horším ztratí desítky hodin a pak stejně nic neudělá, protože je zahlcen a vlastně vůbec neví kde začít.
Žádný prodej, žádné nové objednávky.
Dříve či později se ta frustrace nakupí a původní nadšení vyšumí.
My jsme to celé otočili.
Nasměrujeme váš počáteční zápal jen na čtyři jednoduché stránky. Ukážeme vám, jak s nimi pracujeme. Doporučíme vám nástroje. Za víkend můžete mít hotovo. Přicházejí první výsledky. A věřte nám, od této chvíle vaše nadšení už rozhodně neopadne.
První objednávka všechno změní. Najednou máte chuť vše zdokonalovat a jít dál. Když vám první zákazník zacinká v emailu a řekne: „To, co máš, mě zajímá a právě jsem si to koupil,\" dodá vám to tolik energie, že budete chtít jít dál.
A to je náš cíl. Ukázat vám nejnutnější minimum, které potřebujete, abyste už za pár dní začali prodávat. Jakmile vám web začne vydělávat, můžete se zajímat o další věci. Dřív ne.