Slovníček pro online podnikatele

Porozumějte slovům a zkratkám, které vás při tvorbě webu a infopodnikání zaručeně neminou.

Metoda využívána v UX pro testování různých prvků webu nebo variant stránek. Na každém detailu záleží, ale…
Celý článek
Obecných doporučení o tvorbě kvalitního obsahu je všude plno. Problém bývá s realizací. Provozovatel webu často ani neví, co si…
Celý článek
Co je Inbound marketing a proč byste mu měli věnovat pozornost
Na českém webu se začíná prosazovat nový trend nesoucí název Inbound marketing. Někteří odborníci jej dokonce označují za nástupce…
Celý článek
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače se dá chápat různě. Během let vzniklo mnoho úhlů pohledu na tento pojem. Pokusím se přidat…
Celý článek
PPP systémy vydělávají, ale nefungují
Před lety se na českém internetu objevila PlaCla. Způsobila rozruch, zájem klientů i vznik webů typu MFP – mage for…
Celý článek
SEO – časté otázky a odpovědi
V oblasti SEO a linkbuildingu se často opakují otázky. Většina z nich pochází z diskusních fór, jiné od klientů. Připravil jsem…
Celý článek