Využijte potenciálu long tailu a obsaďte ho mikrostránkami

Výrazy z long tailu jsou méně konkurenční a většinou jich je více než těch primárních. To otevírá možnost vytvořit bohatou síť mikrostránek, které poskytnou tematické a textem obklopené odkazy. Pokud budou mikrostránky kvalitní, jde o jeden z nejlepších způsobů, jak získat cílené návštěvníky a vyšší pozice ve vyhledávačích.

Typickým příkladem využití long tailu je e-shop s pneumatikami, který má v sortimentu i méně vyhledávané zboží – oleje, jiné vzorky apod. Takový web bude titulní stranu optimalizovat na pneumatiky, zatímco long tailu může využít k vybudování mikrostránek.

Mikrostránky tak splní hned dva účely – nejen že dosáhnou skvělých pozic na tématické fráze, ale díky souvisejícímu obsahu a odkazům posílí obchod i na primární výrazy.

Výhody longtailových frází a slov

  • Méně konkurenční – snadnější dosažení předních pozic
  • Mohou mít vyšší konverzní poměr
  • Možnost vybudovat více tématického obsahu – a odkazů

Někdo může namítnou proč vytvářet a prolinkovávat mikrostránky, vždyť třeba PPC přivede návštěvníky okamžitě. Odpověď je nasnadě. Mikrostránky jsou propagací natrvalo. Na rozdíl od PPC stačí jen jednou za rok prodloužit doménu s hostingem a občas weby zaktualizovat.

Nejnovější aktualizace:

Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů