A/B testování.
Poučte se z toho, co se již vyzkoušelo a funguje
75 nápadů pro zvýšení konverzí na které jsme aplikovali A/B testování.
Přihlaste se k odběru a získejte nejnovější výsledky, které prochází testy.
Odhlásit se můžete kdykoliv. Zpočátku vám zašleme 5 e-mailů se špičkovým obsahem. Pak můžete očekávat 2 až 3 e-maily každý měsíc s výsledky testů, příspěvků na blogy, strategií testování a plány UI/UX.
Dobré uživatelské rozhraní
má vysoký konverzní poměr a snadno se používá. Jinými slovy, je dobré jak pro web, tak pro lidi, kteří jej navštíví. Zde je seznam nápadů, který se aktivně testují a mění na vysoce efektivní konverzní vzorce (založené na skutečných důkazech).
KONVERZE
POUŽITELNOST
Vyzkoušejte Jednosloupcové rozložení stránky oproti vícesloupcovému
Rozložení jednoho sloupce vám poskytne větší kontrolu nad vaším příběhem. Měla by být schopna vést vaše čtenáře předvídatelnějším způsobem shora dolů. Zatímco přístup založený na více sloupcích způsobuje určité další riziko odvrácení hlavního účelu stránky. Vést lidi s příběhem a prominentní výzvu k akci na konci.
POUŽITELNOST
Vyzkoušejte Sloučení záložek místo fragmentace UI
Během času je snadné neúmyslně vytvářet více sekcí, prvků a funkcí, které všechny vykonávají stejnou funkci. Je to základní entropie - věci se časem rozpadají. Dávejte pozor na duplicitní funkce označené různými způsoby, neboť je pro vaše zákazníky zátěž. Často, čím více fragmentace UI je, tím delší je čas pro zorientování na webu, s níž se vaši zákazníci budou muset vypořádat. Zvažte refactoring vaše uživatelské rozhraní jednou za čas spojením podobných funkcí dohromady.
KONVERZE
Vyzkoušejte Sociální důkazy místo tlachání a sebechvály
Sociální důkaz je další velkou přesvědčovací taktikou přímo použitelnou na zvyšování míry konverzí. Vidět, že vás ostatní podporují a mluví o vaší nabídce, může být skvělým způsobem, jak posílit výzvu k akci. Vyzkoušejte reference nebo zobrazte údaje, které prokazují, že jsou ostatní vaši službu využívají.
KONVERZE
Vyzkoušejte Opakování prvku místo zobrazení jen jednou
Opakování výzvy k akci je strategie, která platí více pro delší stránky nebo se opakuje na mnoha stránkách. Určitě nechcete, aby se vaše nabídka zobrazovala celkem 10krát na stejné obrazovce a frustrovala lidi. Dlouhé stránky se však stávají normou a myšlenka stlačit všechno \"nad záhybem\" vybledne. Nesmí to bolet, když máte nahoře jeden akční prvek a druhý v závěrečné části. Když lidé dorolují dolů, zastaví se a přemýšlejí, co dělat dál - z toho vyplývá, že jim to musíte říci. Ideální místo pro vaši nabídku.
KONVERZE
Vyzkoušejte Doporučujeme, místo stejných variant produktu
Při vícenásobných nabídkách může být zdůrazněn jeden produktu, neboť někteří lidé potřebují trochu posunout. Domnívám se, že existují některé psychologické studie, které naznačují, že čím větší možnost je, tím nižší je pravděpodobnost, že rozhodnutí bude skutečně učiněno. Chcete-li bojovat proti takové paralýze z analýzy, zkuste zdůraznit a zvýraznit určité varianty nad ostatními.
KONVERZE
Vyzkoušejte Užitek, místo vlastností
Myslím, že je to marketing 101. Lidé mají tendenci se starat méně o vlastnosti, než o výhody. Výhody s sebou nesou jasněji definovanou hodnotu. Chris Guillebeau ve filmu \"Start-up za 100 dolarů\" říká, že lidem opravdu záleží na tom, jestli mají více: Lásky, peněz, přijetí a volného času, a současně si přejí méně stresu, konfliktu, potíží a nejistoty.
KONVERZE
POUŽITELNOST
Vyzkoušejte Menší závazky, místo jednoho velkého
Požádejte lidi, aby začali s malým počátečním závazkem, po kterém bude následovat další o trochu větší. Velké závazky mohou lidi přirozeně vystrašit. Vypůjčeno z práce Roberta Cialdiniho, použití malého závazku je silná strategie přesvědčování, která se odráží v touze lidí být viděn stejně jako mít konzistentní vlastní obraz. Tato snaha o konzistenci naznačuje, že lidé mohou obecně přijmout řadu menších výzev jednodušeji. Aplikace vycházející z této studie je známá jako technika nohy ve dveřích, která funguje tak, že \"získáváme malé \" souhlasy \" a pak získáte další \" souhlas \" až si zákazník nakonec souhlasí i s objednávkou většího produktu.
Jedním z příkladů je cenová politika, když žádáme zákazníky, aby zaplatili řadu menších měsíčních poplatků namísto ročních. S tím související taktika snižování počátečního závazku se může také projevit vysíláním signálu \"nezávazně\", aby zákazníci cítili, že mohou kdykoli zrušit svůj závazek, což sníží prvotní překážku vstupu.
Jednotlivé testy jsou dobré, ale databáze konverzních modelů založené na důkazech je mnohem lepší.
Pokud chcete použít strategie, které již fungují, musíte dohromady kombinovat různé střípků skládačky. Je skvělé, pokud se vám podaří pozitivně zvýšit vaši konverzi díky jedinému testu. Je to ještě lepší, pokud se vám to daří opakovaně. Nejlepší by však bylo, kdyby to fungovalo pokaždé a bez měsíců strávených testováním. Právě proto vytváříme a aktualizujeme KONVERZNÍ VZORCE. Každý konverzní vzor je založen na několika A/B testech pro objektivní obraz. Využijte naše vzory, abyste zvýšili zisky vašich webových stránek a dosáhli rychleji svých snů.
- Zjistěte, jak se konverzní vzorce opakují na různých webech
- Získejte exkluzivní data z testů vytvořené naší komunitou
- Zkopírujte naši práci a vyvarujte se chyb a omylů