Správa PPC kampaní

Příprava marketingové strategie a marketingového plánu, tvorba PPC reklam a jejich optimalizace, zacílení kampaní, propagace i vyhodnocení. To a ještě mnoho více je správa kampaní...

Správa PPC kampaní

K čemu je  správa PPC?

Svěřte mi správu PPC kampaní a nechte to všechno na mně. S využitím svých znalostí a zkušeností se postarám o to, aby vaše kampaně fungovaly.

Jak to probíhá?

  • Připravíme marketingový plán
  • Určíme rozpočet a cíle reklam
  • Poradím s tónem komunikace i vizuálním stylem reklam
  • Reklamy průběžně zoptimalizuji

V pravidelných intervalech se spojíme, projdeme stávající výsledky a probereme nové reklamy

Čeho společně dosáhneme?

Efektivních kampaní a skvělých výsledků! Hlavně ale získáte partnera na kterého je spolehnutí.

Cena za službu

Se odvíjí od rozsahu spolupráce na projektu.

Správa PPC kampaní

Vytěžte ze svých kampaní maximum! Svěřte správu odborníkovi s více než 7 letou praxí a miliony proinvestovaných korun efektivně!

Automatizace kampaní

Získejte PPC skripty, které vám ušetří rozpočet a vyděláte více peněz! Díky skritpům máte svůj účet pod kontrolou.

Nastavení
PPC systémů

Ztrácíte se v možnostech nastavení? 99 % klientů má základní nastavení špatně a hází peníze z okna!

Jak PPC kampaně spravuji?

Dělám vše maximálně efektivně, a proto jsem si vytvořil vlastní aplikaci na správu kampaní. 

Díky tomu zvládnu spravovat statisícové rozpočty mrknutím oka. Mám přehled o všem, co je pro správný výkon kampaní důležité. 

Aplikace mi pomáhá vyhodnocovat statistickou významnost testovaných reklam. Hlídá rozpočty a plnění cílů. Sleduje skóre kvality a vliv jednotlivých složek na výkon účtu.

Prohlédněte si optimalizační aktivity včetně návodu zdarma.

S napojením na datovou kostku a informacemi o vašich zákaznících svým klientům ukazuji reálný přínos správy PPC kampaní na základě dat.

Automatické A/B testy

99% potvzení, že je lepší varianta A než B. Výsledky vidíte sami 🙂

Správné nastavení PPC kampaní a konverzí

Abyste mohli správně vyhodnocovat přínos vašich marketingových aktivit, musíte mít co nejlépe nastavenou webovou analytiku

Měření konverzí nemusí být věda, když se zastavíte a na chvíli se zamyslíte.
Co potřebujete doopravdy měřit? 

Jsou to objednávky. Potřebujete je měřit s nebo bez DPH?  Náklady z PPC reklam importujete do Google Analytics?

Odečítáte slevy, kupóny a posíláte dopravu zvlášť?

Nechte si nastavit měření správně. Jen díky správně nastavenému měření můžete efektivně investovat do PPC reklamy.