Správa reklamních
kampaní
Příprava marketingové strategie a marketingového plánu, tvorba PPC reklam a jejich optimalizace, zacílení kampaní, propagace i vyhodnocení. To a ještě mnoho více je správa kampaní...
K čemu je správa kampaní?
Svěřte mi správu PPC kampaní a nechte to všechno na mně. S využitím svých znalostí a zkušeností se postarám o to, aby vaše kampaně fungovaly.
Jak to probíhá?
- Připravíme marketingový plán
- Určíme rozpočet a cíle reklam
- Poradím s tónem komunikace i vizuálním stylem reklam
- Reklamy průběžně zoptimalizuji
V pravidelných intervalech se spojíme, projdeme stávající výsledky a probereme nové reklamy
Čeho společně dosáhneme?
Efektivních kampaní a skvělých výsledků! Hlavně ale získáte partnera na kterého je spolehnutí.
Cena za službu
Se odvíjí od rozsahu spolupráce na projektu.
Správa PPC kampaní
Vytěžte ze svých kampaní maximum! Svěřte správu odborníkovi s více než 7 letou praxí a miliony proinvestovaných korun efektivně!
Automatizace kampaní
Získejte PPC skripty, které vám ušetří rozpočet a vyděláte více peněz! Díky skritpům máte svůj účet pod kontrolou.
Nastavení
PPC systémů
Ztrácíte se v možnostech nastavení?
99 % klientů má základní nastavení špatně a hází peníze z okna!
Vyberte si oblast, kterou řešíte!
Stanu se Vaším správcem reklamních kampaní...
Správa zbožovvých srovnávačů
Správa YouTube Ads
Ziskovější správa
Chcete, aby Váš projekt byl ziskovější?
Specialistuji se na ziskový marketing již 8. rokem, proto věřím, že Vám dokážu zvýšit zisk Vašeho projektu.
Napište mi.
Jak PPC kampaně spravuji?
Dělám vše maximálně efektivně, a proto jsem si vytvořil vlastní aplikaci na správu kampaní.
Díky tomu zvládnu spravovat statisícové rozpočty mrknutím oka. Mám přehled o všem, co je pro správný výkon kampaní důležité.
Aplikace mi pomáhá vyhodnocovat statistickou významnost testovaných reklam. Hlídá rozpočty a plnění cílů. Sleduje skóre kvality a vliv jednotlivých složek na výkon účtu.
Prohlédněte si optimalizační aktivity včetně návodu zdarma.
S napojením na datovou kostku a informacemi o vašich zákaznících svým klientům ukazuji reálný přínos správy PPC kampaní na základě dat.
Automatické A/B testy
99% potvzení, že je lepší varianta A než B. Výsledky vidíte sami 🙂
Správné nastavení PPC kampaní a konverzí
Abyste mohli správně vyhodnocovat přínos vašich marketingových aktivit, musíte mít co nejlépe nastavenou webovou analytiku.
Měření konverzí nemusí být věda, když se zastavíte a na chvíli se zamyslíte.
Co potřebujete doopravdy měřit?
Jsou to objednávky. Potřebujete je měřit s nebo bez DPH? Náklady z PPC reklam importujete do Google Analytics?
"Odečítáte slevy, kupóny a posíláte dopravu zvlášť?"
Nechte si nastavit měření správně. Jen díky správně nastavenému měření můžete efektivně investovat do PPC reklamy.
Jak probíhá tvorba kampaní?
1. Příprava podkladů
Projdeme si Vaše podklady od loga až po statistiky. Zkonzultujeme Vaši strategii firmy a vypočítáme očekávanou návratnost kampaní.
2. Spuštění reklam
Připravené textace, bannery a reklamy spustíme ihned po schválení.
Jak na správu PPC kampaní svépomocí?
Chcete začít správou kampaní sami? Přečtěte si nejoblíbenější články...