EVA KIEDROŇOVÁ
Mateřství, ta nejdůležitější věc, která se na žádné škole neučí. Tento svět od základu mění Eva Kiedroňová svými knihami, přednáškami a videokurzy.
Její osobní značka díky naší spolupráci dostala nový kabát a i e-shop se změnil k nepoznání.
Díky zvýšení výkonu e-shopu o 183 % získala potřebnou rezervu i po čas koronavirové krize.
Eva Kiedroňová je majitelkou Baby clubu Kenny, e-shopu KennyShop.cz. Poskytuje poradenství v oblasti rodičovství a péče o novorozence.
Na toto téma napsala 3 knihy, ale jejich prodej se nedařil tak, jak by si představovala. Kromě toho chtěla nastartovat své infopodnikání a rozšířit jej o videokurzy a prorazit v zahraničí.
Právě s těmito požadavky mě v loňském roce oslovila. A nezůstalo jen u toho…
„Potřebovala jsem člověka, který mi nastartuje mé infopodnikání a zároveň zvládne i e-shop. Nečekala jsem, že se z této spolupráce zrodí tak úspěšný byznys.“
Značka je to, jak vás vnímají zákazníci
Značka není jen to, jak se vidíte vy sami. Značka není jen logo a barevné schéma. Je to dojem, který z vás mají zákazníci.
Proto jsme i v případě značky Eva Kiedroňová začali nejprve rozhovory se zákazníky. Zjistili jsme, proč sledují Evu Kiedroňovou na sociálních sítích, a jaké informace považují za užitečné.
Zákazníci Evy Kiedroňové chtějí kvalitní informace, které jim pomohou vyřešit otázky spojené s příchodem potomka na svět. Takové rady, na které je spoleh. Stop babským radám.
My jim cestu k nim usnadnili. Podívejte se, jak.
Posouváme pozici na trhu
Značku Eva Kiedroňová jsme omladili a přizpůsobili její komunikaci blíže mladým rodičům.
Definovali jsme současnou i budoucí pozici značky na trhu. Z image staré porodní báby se stává specialistka na vývoj dítěte.
Brand prorůstá celou firmou
Nová strategie značky přinesla moderní web, tonalitu i barevné rozlišení pro jednodušší orientaci v činnostech a projektech Evy Kiedroňové.
To ale nebylo vše. Protože značka není jen to, co vidí zákazníci na webu, bylo zapotřebí omladit celou firmu. Vtisknout nový brand do úsměvů instruktorek, do zasílaných e-mailů i komunikace na e-shopu.
Právě tomu jsme se věnovali v rámci třídenního
interního školení zaměstnanců.
Redesign webu a změna platformy na Mioweb
Jak udělat redesign tak, aby byl výsledek stál za to? To byl můj úkol. Sjednocený vizuál pomocí jasně stanovených pravidel. Špetka analytiky a programování a výsledek posuďte sami.
Zvýšení výkonu a tržeb e-shopu
Po sjednocení brandu Evy Kiedroňové přišel na řadu na e-shop. Původní e-shopové řešení nemělo dostatečné marketingové funkcionality. Proto jsme se vrhli na výběr nového systému, který by vše zvládal jak potřebujeme. Zvolili jsme Shoptet.
Než se však postaví nový e-shop, šlápneme do marketingu na současném řešení. Jen za první půl rok přinesly PPC reklamy +1422 objednávek a placená reklama z Google začala tvořit stabilní 25% podíl na tržbách.
Tvorba automatizovaného prodejního systému infoproduktů na evakiedronova.cz přinesla +200 objednávek e-knih během prvního měsíce.
Spouštíme Google Nákupy a dynamický retargeting
Nejen Google Nákupy je e-shop živ. Chytrý e-mailing top navštívených produktů vede ke zvýšení efektivity mailingu a ten se konečně začíná vyplácet.
K 25. dubnu 2020 získal KennyShop.cz přes 6500 objednávek z organického vyhledávání, to znamená 20,8% podíl na celkových tržbách.
SEO zaměřené na výkon
Co by se stalo s vaším e-shopem, kdybyste přišli o půlku všech návštěvníků? U většiny e-shopů by to znamenalo konec. V KennyShop.cz vedla optimalizace vstupních stránek ke zdvojnásobení hodnoty návštěvníka a 100% zvýšení konverzního poměru.
„Na dobrém začátku závisí všecko“
A co dál? Najeli jsme na výkonnostní odměny a podíl na zisku. Díky tomuto způsobu ohodnocení nejsme limitováni počtem odpracovaných hodin a můžeme se naplno věnovat testování, optimalizaci a novým nápadům.
„S Jirkou jsem velmi spokojena a mohu ho doporučit každému, kdo potřebuje posunout své podnikání na novou úroveň.“
Barbara Kiedroň,
Spolumajitelka firmy Baby club Kenny.