EVA KIEDROŇOVÁ

Mateřství, ta nejdůležitější věc, která se na žádné škole neučí. Tento svět od základu mění Eva Kiedroňová svými knihami, přednáškami a videokurzy. 

Její osobní značka díky naší spolupráci dostala nový kabát a i e-shop se změnil k nepoznání.

Díky zvýšení výkonu e-shopu o 183 % získala potřebnou rezervu i po čas koronavirové krize.

Eva Kiedroňová je majitelkou Baby clubu Kenny, e-shopu KennyShop.cz. Poskytuje poradenství v oblasti rodičovství a péče o novorozence.

Na toto téma napsala 3 knihy, ale jejich prodej se nedařil tak, jak by si představovala. Kromě toho chtěla nastartovat své infopodnikání a rozšířit jej o videokurzy a prorazit v zahraničí.

Právě s těmito požadavky mě v loňském roce oslovila. A nezůstalo jen u toho…

„Potřebovala jsem člověka, který mi nastartuje mé infopodnikání a zároveň zvládne i e-shop. Nečekala jsem, že se z této spolupráce zrodí tak úspěšný byznys.“

Značka je to, jak vás vnímají zákazníci

Značka není jen to, jak se vidíte vy sami. Značka není jen logo a barevné schéma. Je to dojem, který z vás mají zákazníci.

Proto jsme i v případě značky Eva Kiedroňová začali nejprve rozhovory se zákazníky. Zjistili jsme, proč sledují Evu Kiedroňovou na sociálních sítích, a jaké informace považují za užitečné.

Zákazníci Evy Kiedroňové chtějí kvalitní informace, které jim pomohou vyřešit otázky spojené s příchodem potomka na svět. Takové rady, na které je spoleh. Stop babským radám.

My jim cestu k nim usnadnili. Podívejte se, jak.

Posouváme pozici na trhu

Značku Eva Kiedroňová jsme omladili a přizpůsobili její komunikaci blíže mladým rodičům.

Definovali jsme současnou i budoucí pozici značky na trhu. Z image staré porodní báby se stává specialistka na vývoj dítěte.

Brand prorůstá celou firmou

Nová strategie značky přinesla moderní web, tonalitu i barevné rozlišení pro jednodušší orientaci v činnostech a projektech Evy Kiedroňové.

To ale nebylo vše. Protože značka není jen to, co vidí zákazníci na webu, bylo zapotřebí omladit celou firmu. Vtisknout nový brand do úsměvů instruktorek, do zasílaných e-mailů i komunikace na e-shopu.

Právě tomu jsme se věnovali v rámci třídenního
interního školení zaměstnanců.

Redesign webu a změna platformy na Mioweb

Jak udělat redesign tak, aby byl výsledek stál za to? To byl můj úkol. Sjednocený vizuál pomocí jasně stanovených pravidel. Špetka analytiky a programování a výsledek posuďte sami. 

Předtím

Eva Kiedroňová původní web

Potom

Zvýšení výkonu a tržeb e-shopu

Po sjednocení brandu Evy Kiedroňové přišel na řadu na e-shop. Původní e-shopové řešení nemělo dostatečné marketingové funkcionality. Proto jsme se vrhli na výběr nového systému, který by vše zvládal jak potřebujeme. Zvolili jsme Shoptet.

Než se však postaví nový e-shop, šlápneme do marketingu na současném řešení. Jen za první půl rok přinesly PPC reklamy +1422 objednávek a placená reklama z Google začala tvořit stabilní 25% podíl na tržbách.

Průběh spolupráce
Přečtěte si také případovou studii KennyShopu.

Tvorba automatizovaného prodejního systému infoproduktů na evakiedronova.cz přinesla +200 objednávek e-knih během prvního měsíce.

Spouštíme Google Nákupy a dynamický retargeting

Nejen Google Nákupy je e-shop živ. Chytrý e-mailing top navštívených produktů vede ke zvýšení efektivity mailingu a ten se konečně začíná vyplácet.

K 25. dubnu 2020 získal KennyShop.cz přes 6500 objednávek z organického vyhledávání, to znamená 20,8% podíl na celkových tržbách.

SEO zaměřené na výkon

Co by se stalo s vaším e-shopem, kdybyste přišli o půlku všech návštěvníků? U většiny e-shopů by to znamenalo konec. V KennyShop.cz vedla optimalizace vstupních stránek ke zdvojnásobení hodnoty návštěvníka a 100% zvýšení konverzního poměru.

„Na dobrém začátku závisí všecko“

A co dál? Najeli jsme na výkonnostní odměny a podíl na zisku. Díky tomuto způsobu ohodnocení nejsme limitováni počtem odpracovaných hodin a můžeme se naplno věnovat testování, optimalizaci a novým nápadům.

 „S Jirkou jsem velmi spokojena a mohu ho doporučit každému, kdo potřebuje posunout své podnikání na novou úroveň.“

Barbara Kiedroň,

Spolumajitelka firmy Baby club Kenny.