Prodejní funnely
Ať už tvoříte funnely a cesty zákazníka v Miowebu nebo Konverzkách, společně vytvoříme ziskové funnely, které se Vám opravdu vyplatí.
S čím Vám pomohu?
- Získejte pozornost zákazníků:
Na začátku prodejní cesty je důležité upoutat pozornost potenciálních zákazníků. Pracujeme na strategii online marketingu, která se zaměřuje na efektivní způsoby, jak oslovit a zaujmout vaši cílovou skupinu. - Zaujměte je kvalitními daty a analýzami: Abyste přivedli zákazníky dál na cestě, musíte jim nabídnout hodnotu. Navrhujeme využít detailní marketingové analýzy a data, která vám umožní lépe porozumět potřebám vašich zákazníků a poskytovat jim relevantní obsah a nabídky.
- Nasazení behaviorální psychologie: Chápeme, že behaviorální psychologie hraje klíčovou roli v rozhodovacím procesu zákazníků. Budeme využívat principy behaviorální psychologie k vytvoření obsahu a strategií, které osloví emoce a motivace vašich zákazníků.
1. Návrh cesty zákazníka
Připravím pro Vás analýzu cest zákazníka a vytvoříme první vizuální náhled nejkonverznější cesty.
2. Nastavení funnelu
Všechno nastavím za Vás. Vy se tak můžete věnovat tvorbě produktů a dalších důležitějších věcí!
3. Vyhodnocení funnelu
Potřebujete vědět, zda Vám funnel vydělává a jak ho můžete vylepšit? Nastavím kompletní měření od GA4 až po GTM, abyste měli vždy přehled o každé investované koruně.