Prodejní funnely

Ať už tvoříte funnely a cesty zákazníka v Miowebu nebo Konverzkách, společně vytvoříme ziskové funnely, které se Vám opravdu vyplatí.

Obrat

S čím Vám pomohu?

  1. Získejte pozornost zákazníků:
    Na začátku prodejní cesty je důležité upoutat pozornost potenciálních zákazníků. Pracujeme na strategii online marketingu, která se zaměřuje na efektivní způsoby, jak oslovit a zaujmout vaši cílovou skupinu.
  2. Zaujměte je kvalitními daty a analýzami: Abyste přivedli zákazníky dál na cestě, musíte jim nabídnout hodnotu. Navrhujeme využít detailní marketingové analýzy a data, která vám umožní lépe porozumět potřebám vašich zákazníků a poskytovat jim relevantní obsah a nabídky.
  3. Nasazení behaviorální psychologie: Chápeme, že behaviorální psychologie hraje klíčovou roli v rozhodovacím procesu zákazníků. Budeme využívat principy behaviorální psychologie k vytvoření obsahu a strategií, které osloví emoce a motivace vašich zákazníků.

1. Návrh cesty zákazníka

Připravím pro Vás analýzu cest zákazníka a vytvoříme první vizuální náhled nejkonverznější cesty.

2. Nastavení funnelu

Všechno nastavím za Vás. Vy se tak můžete věnovat tvorbě produktů a dalších důležitějších věcí!

3. Vyhodnocení funnelu

Potřebujete vědět, zda Vám funnel vydělává a jak ho můžete vylepšit? Nastavím kompletní měření od GA4 až po GTM, abyste měli vždy přehled o každé investované koruně.