Google Ads
reporting
Vytvářejte své týdenní, měsíční a průběžné reporty Google Ads během několika minut!
Jak to funguje?
Vytvoření reportů Google Ads je velmi jednoduché. Můžete použít předpřipravené šablony nebo si vytvořit vlastní přehled. Až budete spokojeni, nastavte svůj přehled tak, aby se automaticky generoval každý měsíc, týden nebo časové období, které si vyberete, a už se o to nestarejte.
Vaše přehledy Google Ads lze sdílet prostřednictvím PDF nebo online přehledu HTML, podle toho, co nejlépe vyhovuje každému jednotlivému klientovi.
Efektivně sledujte
KPI a cíle
Kliknutí, zobrazení, CPC, průměrná pozice, konverze – vytvořením reportu Google Ads můžete sledovat výsledky kampaní přidáním konkrétních KPI a stanovením cílů pro každý z nich.
Ukažte svůj dopad na ROI klienta
Bez ohledu na to, jaké zkušenosti má váš klient s PPC, reporty Google Ads jim pomohou jasně pochopit, jak vaše správa a optimalizace kampaní přinesly úspěšné výsledky.
Automatizace reportů
Díky mnoha možnostem vizualizace dat, ze kterých si můžete vybrat, a možnosti vkládat obrázky a vysvětlující text, můžete efektivně ukázat, jak návštěvníci konvertují, což vám pomůže udržet vaše klienty spokojené a svěřit vám větší marketingové rozpočty.