Google Ads
reporting

Vytvářejte své týdenní, měsíční a průběžné reporty Google Ads během několika minut!

Jak to funguje?

Vytvoření reportů Google Ads je velmi jednoduché. Můžete použít předpřipravené šablony nebo si vytvořit vlastní přehled. Až budete spokojeni, nastavte svůj přehled tak, aby se automaticky generoval každý měsíc, týden nebo časové období, které si vyberete, a už se o to nestarejte.

Vaše přehledy Google Ads lze sdílet prostřednictvím PDF nebo online přehledu HTML, podle toho, co nejlépe vyhovuje každému jednotlivému klientovi.

Efektivně sledujte
KPI a cíle

Kliknutí, zobrazení, CPC, průměrná pozice, konverze – vytvořením reportu Google Ads můžete sledovat výsledky kampaní přidáním konkrétních KPI a stanovením cílů pro každý z nich.

Ukažte svůj dopad na ROI klienta

Bez ohledu na to, jaké zkušenosti má váš klient s PPC, reporty Google Ads jim pomohou jasně pochopit, jak vaše správa a optimalizace kampaní přinesly úspěšné výsledky.

Automatizace reportů

 Díky mnoha možnostem vizualizace dat, ze kterých si můžete vybrat, a možnosti vkládat obrázky a vysvětlující text, můžete efektivně ukázat, jak návštěvníci konvertují, což vám pomůže udržet vaše klienty spokojené a svěřit vám větší marketingové rozpočty.

Přehled datových zdrojů k integraci

Reklamní systémy

Facebook Ads

Linkedin Ads

Bing Ads

Zbožové srovnávače

Heureka

Zboží

Glami

Favi

Biano

Sociální sítě

Facebook

Instagram

Linkedin

Tiktok

Youtube

Emailing

Mailchimp

SmartEmailing

Ecomail

Leadhub

Mail Komplet

Eshopové systémy

Shoptet

Eshop-rychle

Webareal

Upgates

Shopify

A mnoho dalšího...