Máte vlastní e-shop nebo jste marketingový specialista? Získejte praktické tipy, jak zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu a zvýšit vaše zisky.
Když už přivedete na váš e-shop návštěvníky je důležité nenechat si je utéct někam jinam. První dojem uděláte pouze jednou. Podívejte se do vašehoh Google Analytics účtu nebo do Shoptet dashboardu (Statistiky > Stránky) a podívejte se na nejčastěji navštěvované stránky.
Jakou mají okamžitou míru opuštění? Pokud je větší než je váš průměr, zamyslete se, co zákazníci na vaší stránce nemohou najít a doplňte to.
Dneska mi jeden klient psal, že mu zákaznice zrušila objednávku z důvodu negativní recenze na internetu. Prověřte si, co o vás zákazníci píší.
TIP: Nástroj Google Alerts zvládne ohlídat za vás kde se co šustne. Stačí, když sem zadáte libovolný výraz (např. název vašeho e-shopu), který chcete sledovat a pokaždé, když se na internetu tento výraz objeví, obdržíte na e-mail upozornění.
Zvyšte vaši důvěryhodnost příběhem společnosti. Podnikáte-li několik let, bude to pro zákazníky záruka, že jste solidní partner. Dále v stránce u nás můžete uvést:
V dnešní době jsou stále více populárnější online chaty, které dají zákazníkům odpověď okamžitě.
Na Shoptetu můžete využít doplněk Smartsupp.
Pro zvýšení prodejů musíte být především on-line a tím myslím i večer a o víkendech. Spousta zákazníků nakupuje právě ve večerních hodinách a určitě ocení, pokud dostanou odpověď na svou otázku i v 8 nebo v 9 hodin večer.
TIP: Implementujte na e-shop online chat Smartsupp. V základní verzi je zdarma a implementace je navíc snadná. Stačí zkopírovat kus kódu chatu a vložit do hlavičky svého e-shopu.
Tento bod souvisí s tím, že byste měli sledovat kde se o vás co napíše. To můžete udělat pomocí služby Google Alerts, ale co je důležitější než dosávat notifikace o tom, že se o vás někdo zmínil, je reagovat!
Recenze je třeba sledovat. Jak ty kladné, tak i záporné.
Negativní recenze vám navíc odradí zákazníky, proto jednejte rychle a zajímejte se o to, co se o vás kde píše.
Pokud je kritika oprávněná, je lepší přiznat chybu a vše napravit.
Pište tématický blog se zajímavostmi pro vaše zákazníky. Má skvělý vliv na SEO a buduje důvěru. Důležité je si stanovit frekvenci a tu dodržovat. Pokud budete mít na blogu dva roky starý příspěvek, moc důvěry nevzbudíte.
Mimo výše uvedené vám doporučuji: