Google nákupy jsou již na Slovensku téměř měsíc a mnoho inzerentů bojuje se základním nastavením kampaní. V tomto článku + videu jsem pro vás připravil jednoduchý návod, kterým zvládne projít každý i bez marketingové agentury či PPC specialisty.
Nezapomeňte také vyplnit správně dopravu, pokud ji ve feedu neposíláte.
Nemáte eany? Nezoufejte ve videu si ukážeme, jak tento problém jednoduše vyřešit.
Jak správně vyplnit google product category, když ještě neexistuje oficiální strom kategorií pro Slovensko?
Využijte českou taxonomii a do tagu google product category vložte ID místo českého názvu. Díky tomu nebudete muset přepisovat názvy kategorií v e-shopu, ale Google si je přiřadí sám, jakmile bude oficiální SK názvosloví uveřejněno.
Jak strukturovat kampaně v Google nákupech?
Možností, jak vytěžit z Google nákupů je mnoho, záleží na vás, pro co se rozhodnete.
Příspěvek na nový mikrofon pošlete na 1017055213/6100.
Vyloučení nerelevantních slov
Nezapomeňte , že i v google nákupech můžete využívat negativní listy klíčových slov, takže pokud víte, že se nechcete zobrazovat na nějaká slova, rovnou je při zakládání kampaně vylučte. Díky tomu ušetříte kredit a můžete jej efektivněji investovat.
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Super Michale, jsem rád, že vám to pomohlo. Můžete pokračovat optimalizací a nejčastějšími chybami, které v PPC kampaních vidím zde: https://jirifranek.cz/ppc-chyby/
Nahodou neporadite ako nastavit dan pre SR? 🙂 Mat zaciarknute „Don’t configure tax at account level“ nerobi v podstate nic. Dakujem
Pokud máte nastavené don´t configure tax at account level můžete to přepnout na třetí možnost a daně si nastavit. „Configure tax and set up nexus“.
Super článok, Jiří!. Podľa neho (hlavne videa) som si v pohode nastavil PLA kampane pre svoj web. S pozdravom Michal
Super Michale, jsem rád, že vám to pomohlo. Můžete pokračovat optimalizací a nejčastějšími chybami, které v PPC kampaních vidím zde: https://jirifranek.cz/ppc-chyby/
Super, to jsem rád. Ono se to neustále posouvá kupředu a již nyní je rozhraní docela jiné. Tak věřím, že to podle staršího návodu stále naklikáte 🙂