Jak nastavit PPC kampaň ve vyhledávání: Google Ads 14/18

S kampaní ve vyhledávací síti jste již jen krok od toho získat potenciální zákazníky, kteří hledají váš produkt a služby. Správná nabídka v takový moment je to, na čem záleží. Pojďme se podívat na Google Ads návod.

Šedé království

Co se dnes naučíte:

  1. Klíčové kroky k nastavení kampaně ve Vyhledávací síti AdWords Google Ads.
  2. Jak používat službu AdWords Google Ads k nastavení kampaně ve vyhledávací síti
  3. Jak zvýšit výkon kampaní ve Vyhledávací síti pomocí rozšíření reklam

Vyhledej a navštiv moji vesnici

Důchodce Štěpán se nemůže dočkat až získá první návštěvníky do své dětské vesnice a ukáže jim její krásu. Dříve pracoval v reklamě a není mu to tak cizí – je připraven sestavit první kampaň, která bude vést potenciální zákazníky přímo z jejich výsledků vyhledávání na jeho web.
Nyní vím, že chci spustit kampaň ve Vyhledávací síti AdWords.

Vím, že chci spustit kampaň ve Vyhledávací síti AdWords Google Ads.

Nastavení Google Ads

Stačí pár kliknutí a reklama bude na světě!

Člověk s hradem u nohou

Zas tak jednoduché jako Štěpán to není 🙂 Pojďme si ukázat v praxi, jak takové nastavení PPC kampaní ve vyhledávání probíhá.

Google Adwords Ads návod na nastavení kampaní ve vyhledávání

Nastavení kampaně ve Vyhledávací síti AdWords Google Ads je ve skutečnosti jen otázkou práce několika klíčových kroků.

Krok 1: Vyberte nastavení kampaněVýběr nastavení AdWords

Budete brzy vidět, že základem nastavení této kampaně ve vyhledávací síti AdWords Google Ads je přizpůsobení mnoha možností nastavení kampaně, které budete mít k dispozici!

Krok 2: Vytvořte reklamní sestavyVytvoření produktových skupin

Zde vytvoříte skupinu, druh sestavy, která obsahuje jednu nebo více reklam zaměřených na sdílenou sadu klíčových slov nebo nastavenou nabídku ceny za proklik (CPC).

Krok 3: Vytvořte reklamyVytvoření reklamních textů

To je, kdy můžete opravdu kouzlit! Pro tuto kampaň ve Vyhledávací síti vytvoříte textovou reklamu, protože je nejvhodnější s ní začít, pokud nemáte eshop. Existují však i další možnosti! Uvidíte.

Krok 4: Zkontrolujte reklamní sestavu

Kontrola PPC sestav

Na první pohled vám praktický ovládací panel zobrazuje, jak se vaše reklamní sestava snaží. Zjistěte, zda jsou vaše reklamy připraveny ke spuštění (způsobilé) nebo dokonce dočasně zakázány (pozastaveno), abyste mohli podniknout kroky potřebné k tomu.

Chcete-li nastavit kampaň ve vyhledávací síti, použijte službu AdWords Google Ads.

Krok 1: Výběr nastavení kampaně (část 1)

S nadšením se vciťme do zákazníků a ukážeme Stephenu, jak nastavit jeho kampaň.

AdWords nová kampaň

Jakmile jste přihlášeni do AdWords, klikněte na Kampaně, abyste mohli začít. Tím se otevře stránka Kampaně, váš startovací panel pro úkoly související s kampaní. Chcete-li přidat kampaň, klikněte na modré tlačítko + a vyberte možnost Nová kampaň.

AdWords nová kampaň (2)

Z typů kampaní vyberte Vyhledávací síť.

Pokud tak učiníte, umožníte, aby se vaše reklamy zobrazovaly blízko výsledků vyhledávání Google a dalších webů Google, když fanoušci milující zámek hledají výrazy, které jsou relevantní pro klíčová slova reklamy.

S vaší službou zaměřenou na takovýto specializovaný trh je to dobrá volba kampaně, která motivuje potenciální zákazníky k akci – klepnutím na reklamu nebo voláním k rezervaci prohlídky.

AdWords nová kampaň (3)

Vyberte, zda chcete přidat cíle.

Můžete zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí políčka „Použít cíle“. Najetím na „?“ se vám zobrazí více informací o vašem výběru. Pokud se rozhodnete použít cíle, uvidíte doporučení pro funkce a nastavení, které jsou relevantní pro vaše vybrané cíle.

Po výběru cílů zadejte adresu URL webových stránek a klikněte na tlačítko POKRAČOVAT.

AdWords nová kampaň (4)

Dobře, teď dejte své kampani jméno. Jakmile vyberete název, Zaškrtněte Ne na přepínači „Přidat reklamní síť“.

AdWords nová kampaň (5)

Stránka nastavení kampaně obsahuje řadu funkcí, které můžete použít pro kampaň.

Jaké nastavení poskytuje tato možnost? Umožňují úpravy zařízení, míst, jazyků, nabídek, denního rozpočtu a rozšíření reklam.

AdWords nová kampaň (6)

Pro nastavení Zařízení, které chcete vyřešit, jestli je nejlepší rozhodnout pro výchozí nastavení, abyste zajistili, že získáte co nejširší publikum nebo budete cílit jen na telefony.

Nemá smysl, aby se vaše reklama neobjeví po vyhledání na telefonu „německého hradu B & B“.

AdWords nová kampaň (38)
Pokud se jedná o umístění, můžete se rozhodnout, že se reklamy budou zobrazovat osobám, které se nacházejí nebo které projeví zájem o určité geografické místo. Díky tomu budete mít váš rozpočet pod kontrolou. Protože se chcete zaměřit na turisty z Ameriky a Kanady, je nejlepší nechat „Všechny země a území“. Tímto způsobem si můžete být jisti, že se vaše reklamy budou zobrazovat těm, kteří hledají evropský B & B, bez ohledu na to, odkud hledají.

Nastavení geografie: Vyberte tu pravou volbu

S dalšími nastaveními je někdy složité vědět, které z nich je vhodné pro vaše podnikání. Podívejme se na to, jak Stephen může vybrat různé nastavení geografie a co by mohlo znamenat pro jeho kampaň.

AdWords nová kampaň

Jak nastavit cílení na lokaci?

Nejprve musíte nastavit cílovou polohu pomocí základních nastavení polohy. Otevřete kampaň a klikněte na kartu NastaveníPoté klikněte na umístění. 

  1. Klikněte na Pokročilé vyhledávání.
  2. Zadejte umístění vaší firmy (vaše B & B) do hledaného místa.

Jak se dostat k dalšímu nastavení pro umístění?

Klikněte na odkaz Další nastavení v dolní části stránky a poté klikněte na možnosti Umístění.

Jak mohu zobrazovat reklamy lidem, kteří se zajímají o umístění v B & B?

Zvolte možnost Lidé v cílové lokalitě nebo kteří projevili zájem.

Výsledek: Vaše reklamy mohou oslovit lidi, kteří buď aktivně hledají vaši polohu, nebo kteří projevují zájem o vaši cílovou polohu (definovanou parametry umístění), bez ohledu na to, odkud hledají.

Jak zobrazuji reklamy pro lidi v Německu, kteří hledají místní B & B?

Vyberte osoby ve vašich cílených umístěních.

Výsledek: Vaše reklamy se mohou dostat k těm turistům, kteří se nacházejí poblíž vašeho B & B – v závislosti na geografických parametrech vybraných na široké úrovni (podle země) nebo přesněji zadáním parametrů polohy (podle země, města, oblasti).

Krok 1: Výběr nastavení kampaně (část 2)

Vím, že to vypadá složitě, ale ve skutečnosti je to nastavení, které opravdu postaví vaši kampaň nad ostatní. Pokračujeme v nastavení kampaně.

Pro jazyky, jelikož cílem je zaměřit se na turisty z USA a Kanady, zadejte výchozí jazyk „Angličtina„.

Nyní již k nabídce a rozpočtu! Pokud se jedná o nabízení cen za proklik, může být lákavé jít na standardní hodnotu, která má být „Povolit rozšířenou CPC“, aby služba AdWords Google Ads mohla používat údaje o konverzích k úpravám nabídek. Nicméně je nejlepší, abyste ještě počkali, protože jste pravděpodobně jen nastavili tyto konverze. Vždy se můžete vrátit po několika týdnech a zapnout jej, jakmile systém bude mít dostatek historických dat k optimalizaci nabídek k cíli.

Zadejte částku denního rozpočtu. Denní rozpočet je nejvíce, kolik jste ochotni utratit každý den ve své kampani. Skutečná denní částka, kterou utratíte, se může lišit, ale nikdy nepřekročí maximální částku. Výchozí cenovou nabídku nastavíte odděleně.

A pokud jde o způsob dodání, zvolte standardní, aby systém optimalizoval dodávku v průběhu jednoho dne na základě předepsaných nastavení. Tímto způsobem můžete sledovat průběh a zjistit, zda a / nebo je-li dosažen váš denní rozpočet, a pokud je to nutné, proveďte úpravy po cestě.

Po zadání částky denního rozpočtu nastavíte datum zahájení a ukončení vaší kampaně.

Další informace o nastavení přicházejí…

Znásobte vaši kampaň ve Vyhledávací síti pomocí rozšíření reklam

Dobře, blížíte se k cíli, Stephen – alespoň pokud jde o nastavení kampaně! Chcete-li opravdu vyšperkovat své reklamy, nejlepší šancí je setkat se s vaším ideálním publikem, chtěli byste se dobře podívat na možnosti a zjistit, které rozšíření nebo další informace o podnikání, které chcete zahrnout do svých reklam jsou pro lidi relevantní a cenné?

Krok 1: Výběr nastavení kampaně (část 3)

Konečně máte nějaké další nastavení, které můžete použít k přizpůsobení reklam. Pojďme se podívat na tato nastavení a všechny různé způsoby, jak je můžete vytvořit pro svou kampaň!

Doručování reklam: střídání reklam

Zde je výchozí nastavení ponecháno tak, jak je to možné pro nové kampaně s omezeným rozpočtem:

  • Optimalizovat – Protože chcete, aby vaše reklamy s nejlepším výkonem častěji vstoupily do aukce

Přemýšlejte o tom, jakmile skončíte s několika reklamami ve skupině, můžete zvolit:

  • Neoptimalizovat (střídat reklamy náhodně) – Rekalym se budou mv sestavě střídat bez ohledu na míru prokliku nebo počet konverzí.

Časový rozvrh reklam: Plánování reklam

Stejně jako plánování rozšiřujících reklam můžete zde svůj plán doručování přizpůsobit tak, aby se vaše reklamy zobrazovaly pouze v určitých dnech nebo v určitých hodinách, a to podle toho, kdy očekáváte, že budou nejúspěšnější, nebo dle historických dat výkonu.

Pro vás, protože právě začínáte, možná je nejlepší ponechat výchozí nastavení – které má zobrazovat reklamy kdykoli. Nechtěli byste zjistit, že nikdo neviděl vaše reklamy, protože jste je špatně naplánovali, aby se zobrazovaly v době, kdy nikdo nehledal vaše klíčová slova!

AdWords nová kampaň (27)

Dynamické reklamy ve vyhledávací síti

Zde opět opustíte toto nastavení, protože je primárně zaměřeno na odvětví, která vyžadují dobře vyvinuté webové stránky nebo inzerenty, kteří spravují velké množství produktů – jako maloobchodní prodejce –  se automaticky zaměříte na relevantní vyhledávací dotazy na základě obsahu webových stránek.

Možnosti adresy URL kampaně (pokročilé)

Konečně další nastavení, které pravděpodobně chcete odkliknout, právě když spouštíte kampaň. Tato možnost je prospěšná, pokud již máte reklamy a získáváte cenné informace, jako je počet zobrazení vašich reklam a počet kliknutí na vaše reklamy.

Díky tomu můžete nastavit sledování adres URL a získat další informace o kliknutích.

Chcete-li dokončit tento krok, klepněte na tlačítko Uložit a pokračovat.

Vytvořte reklamní skupiny, reklamní texty a vše zkontrolujte

Vím, že to vypadá jako moře práce, ale už je téměř hotovo. Tak pojďme na to!

Krok 2: Vytvořte reklamní sestavu

Nyní je třeba pro svou kampaň vytvořit reklamní sestavu.

Chcete-li tak učinit, musíte být přihlášeni:

  • Klikněte na kartu Kampaně.
  • Vyberte kampaň, do které chcete přidat reklamní sestavu, ve vaší kampani Homeland B & B.
  • Klikněte na modrý +.

Dále uveďte název své skupiny, vyberte výchozí částku nabídky a vyberte klíčová slova.

Zapamatujte si dříve, jak jsme říkali, že AdWords Google Ads použije vaši výchozí nabídku pro cenu za kliknutí na vaše reklamy, pokud pro každou reklamu nestanovíte jedinečnou nabídku pro konkrétní cílení? Maximální cena za kliknutí (maximální CPC) se nastavuje takto:

  • Můžete upravit to, co jste ochotni zaplatit za každou reklamu, kterou vytvoříte.
  • Můžete nastavit ceny jednotlivých klíčových slov v rámci reklamní sestavy.

Nejlepší je nastavit jedinečnou nabídku nyní, abyste mohli začít (upravit to můžete vždycky). Pokud tak neučiníte, systém jednoduše použije vaši výchozí nabídku dříve nastavenou pro kliknutí na vaše reklamy.

Při přidávání klíčových slov dodržujte tato zlatá pravidla:

  • Vybrali ty, které jsou dlouhé dvě až tři slova
  • Najděte správnou rovnováhu mezi slovy / výrazy, které nejsou příliš obecné nebo příliš specifické

Příliš obecné: Postel a snídaně
Příliiš konkrétní: Autentický bavorský zámek, německý zážitek z penzionu

Jakmile nastavíte reklamní sestavu, klikněte na ULOŽIT a pokračujte.

Krok 3: Vytvořte reklamu

Nyní je čas vytvořit reklamu. Chcete-li začít, klepněte na tlačítko „+“. Typ je automaticky vybrán výchozí textová reklama.

Čas přežít staré staré dny – vložte do svého kreativního klobouku a řemesel textovou reklamu, která získá návštěvníky klepnutím okamžitě.

Pomocí okna náhledu můžete sledovat, jak se při psaní rozvíjí, což vám dává možnost zobrazit náhled mobilních i desktopových verzí. Cool, že ?!

Do každého pole vyplňte informace, které chcete v reklamě zobrazit. První pole je konečná adresa URL. To je URL, na které se uživatelé dostanou po kliknutí na vaši reklamu. Mělo by odpovídat tomu, co propaguje vaše reklama.

Dále vyberte, co chcete v nadpisu zobrazit. Lidé s největší pravděpodobností přečtou část vašeho nadpisu, a proto zvažte, zda mohou být zadána slova, která mohou lidé zadat do vyhledávání Google. Nadpisy jsou odděleny pomlčkou „-“ a mohou se zobrazovat odlišně na základě zařízení, které uživatel používá při zobrazení vaší reklamy.

Dalším krokem je vytvoření cesty k zobrazení. Viditelná adresa URL, obvykle zeleně, zobrazuje adresu vašeho webu. Tato viditelná adresa URL je tvořena doménou z cílové adresy URL a textem v volitelných polích „Cesta“. Tato pole jsou navržena tak, aby pomohla lidem, kteří vidí vaši reklamu, aby získali lepší přehled o tom, kam se po kliknutí dostanou.

Nakonec použijte popis pro zvýraznění podrobností o vašem produktu nebo službě. Je vhodné přidat „výzvu k akci“ – akci, kterou chcete mít zákazník. Některé dobré fráze k použití jsou:

  • „Kupuj teď“
  • „Kup nyní“
  • „Získejte okamžitou nabídku online“
  • „Zobrazit cenu“

   Poté, co jste vše nastavili, klikněte na tlačítko DOKONČIT a přejděte k poslednímu kroku – prohlédněte si tuto reklamní sestavu. Po kontrole reklamy klikněte na ULOŽIT & POKRAČOVAT a přejděte na stránku Reklamní sestavy.

Krok 4: Zkontrolujte reklamní sestavu

Co se děje se skupinou? Klikněte na kartu Reklamy a rozšíření a přejděte ke sloupci Stav. Zde máte rychlý stav inzerce:

  • Současné hodnocení: Čeká se.
  • Schváleno: Reklamy se zobrazují.
  • Pozastaveno: Dočasně zastaveno.
  • Zamítnuto: nezobrazuje se z důvodu nedodržení zásad služby AdWords Google Ads.
  • Odstraněno: Zakázáno.

Pomocí rychlého skenování můžete rozhodovat na úrovni reklamní sestavy v závislosti na výkonu a vašich cílech (tj. Obnovit pozastavenou nebo odstraněnou skupinu, dokončit neúplnou skupinu atd.).

Otestujte se

Stephen by chtěl nastavit reklamu, aby uživatelé mohli skočit přímo na stránku s rezervací na jeho webových stránkách – a rezervovat pobyt na svém milovaném hradě. Jaké nastavení by měl nastavit?

A) Nastavení nabídek a rozpočtu.
B) Nastavení klíčových slov.
C) Nastavení plánování rozvržení reklam.
D) Nastavení rozšíření reklamy.

Správná odpověď je: D.

Shrnutí

Díky milionům vyhledávání denně na Googlu můžete pomocí služby AdWords Google Ads vytvářet a přizpůsobovat kampaň ve Vyhledávací síti, abyste se ujistili, že vaši zákazníci zaznamenávají vaši značku, zvažují vaše nabídky a podniknou kroky.

Další informace naleznete níže:

Pokračujte v Google Ads akademii

  1. Jak najít zákazníky ve vyhledávání
  2. Vyzkoušejte si Google vyhledávání
  3. Naučte se základy AdWords Google Ads (doporučeno)
  4. Zviditelníte své reklamy (doporučeno)
  5. Najdete správné řešení výkonu kampaní
  6. Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon(doporučeno)
  7. Zavedete sledování konverzí webových stránek
  8. Pochopíte lépe své publikum
  9. Oslovíte zákazníky správným cílením
  10. Vytvoříte efektivní textové reklamy
  11. Vylepšíte reklamy pomocí rozšíření (doporučeno)
  12. Pomůžete zákazníkům vás najít
  13. Zjistíte, co spouští vaše reklamy (doporučeno)
  14. Správně nastavíte kampaň ve vyhledávací síti (nejoblíbenější)(právě jste dočetli, pokračujte další lekcí)
  15. Vyhodnotíte výkonnost kampaně
  16. Optimalizujete kampaň ve vyhledávací síti (doporučeno)
  17. Vyhnete se zamítnutím reklam
  18. Ochráníte svoji značku před parazity
4.7/5 - (6 votes)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Vyhazujete přes 60 % investic do marketingu do koše!

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů