S dalšími nastaveními je někdy složité vědět, které z nich je vhodné pro vaše podnikání. Podívejme se na to, jak Stephen může vybrat různé nastavení geografie a co by mohlo znamenat pro jeho kampaň.
Jak nastavit cílení na lokaci?
Nejprve musíte nastavit cílovou polohu pomocí základních nastavení polohy. Otevřete kampaň a klikněte na kartu Nastavení. Poté klikněte na umístění.
- Klikněte na Pokročilé vyhledávání.
Jak se dostat k dalšímu nastavení pro umístění?
Klikněte na odkaz Další nastavení v dolní části stránky a poté klikněte na možnosti Umístění.
Jak mohu zobrazovat reklamy lidem, kteří se zajímají o umístění v B & B?
Zvolte možnost Lidé v cílové lokalitě nebo kteří projevili zájem.
Výsledek: Vaše reklamy mohou oslovit lidi, kteří buď aktivně hledají vaši polohu, nebo kteří projevují zájem o vaši cílovou polohu (definovanou parametry umístění), bez ohledu na to, odkud hledají.
Jak zobrazuji reklamy pro lidi v Německu, kteří hledají místní B & B?
Vyberte osoby ve vašich cílených umístěních.
Výsledek: Vaše reklamy se mohou dostat k těm turistům, kteří se nacházejí poblíž vašeho B & B – v závislosti na geografických parametrech vybraných na široké úrovni (podle země) nebo přesněji zadáním parametrů polohy (podle země, města, oblasti).
Krok 1: Výběr nastavení kampaně (část 2)
Vím, že to vypadá složitě, ale ve skutečnosti je to nastavení, které opravdu postaví vaši kampaň nad ostatní. Pokračujeme v nastavení kampaně.
Pro jazyky, jelikož cílem je zaměřit se na turisty z USA a Kanady, zadejte výchozí jazyk „Angličtina„.
Nyní již k nabídce a rozpočtu! Pokud se jedná o nabízení cen za proklik, může být lákavé jít na standardní hodnotu, která má být „Povolit rozšířenou CPC“, aby služba AdWords Google Ads mohla používat údaje o konverzích k úpravám nabídek. Nicméně je nejlepší, abyste ještě počkali, protože jste pravděpodobně jen nastavili tyto konverze. Vždy se můžete vrátit po několika týdnech a zapnout jej, jakmile systém bude mít dostatek historických dat k optimalizaci nabídek k cíli.
Zadejte částku denního rozpočtu. Denní rozpočet je nejvíce, kolik jste ochotni utratit každý den ve své kampani. Skutečná denní částka, kterou utratíte, se může lišit, ale nikdy nepřekročí maximální částku. Výchozí cenovou nabídku nastavíte odděleně.
A pokud jde o způsob dodání, zvolte standardní, aby systém optimalizoval dodávku v průběhu jednoho dne na základě předepsaných nastavení. Tímto způsobem můžete sledovat průběh a zjistit, zda a / nebo je-li dosažen váš denní rozpočet, a pokud je to nutné, proveďte úpravy po cestě.
Po zadání částky denního rozpočtu nastavíte datum zahájení a ukončení vaší kampaně.
Další informace o nastavení přicházejí…
Znásobte vaši kampaň ve Vyhledávací síti pomocí rozšíření reklam
Dobře, blížíte se k cíli, Stephen – alespoň pokud jde o nastavení kampaně! Chcete-li opravdu vyšperkovat své reklamy, nejlepší šancí je setkat se s vaším ideálním publikem, chtěli byste se dobře podívat na možnosti a zjistit, které rozšíření nebo další informace o podnikání, které chcete zahrnout do svých reklam jsou pro lidi relevantní a cenné?
Krok 1: Výběr nastavení kampaně (část 3)
Konečně máte nějaké další nastavení, které můžete použít k přizpůsobení reklam. Pojďme se podívat na tato nastavení a všechny různé způsoby, jak je můžete vytvořit pro svou kampaň!
Doručování reklam: střídání reklam
Zde je výchozí nastavení ponecháno tak, jak je to možné pro nové kampaně s omezeným rozpočtem:
- Optimalizovat – Protože chcete, aby vaše reklamy s nejlepším výkonem častěji vstoupily do aukce
Přemýšlejte o tom, jakmile skončíte s několika reklamami ve skupině, můžete zvolit:
- Neoptimalizovat (střídat reklamy náhodně) – Rekalym se budou mv sestavě střídat bez ohledu na míru prokliku nebo počet konverzí.
Časový rozvrh reklam: Plánování reklam
Stejně jako plánování rozšiřujících reklam můžete zde svůj plán doručování přizpůsobit tak, aby se vaše reklamy zobrazovaly pouze v určitých dnech nebo v určitých hodinách, a to podle toho, kdy očekáváte, že budou nejúspěšnější, nebo dle historických dat výkonu.
Pro vás, protože právě začínáte, možná je nejlepší ponechat výchozí nastavení – které má zobrazovat reklamy kdykoli. Nechtěli byste zjistit, že nikdo neviděl vaše reklamy, protože jste je špatně naplánovali, aby se zobrazovaly v době, kdy nikdo nehledal vaše klíčová slova!
Dynamické reklamy ve vyhledávací síti
Zde opět opustíte toto nastavení, protože je primárně zaměřeno na odvětví, která vyžadují dobře vyvinuté webové stránky nebo inzerenty, kteří spravují velké množství produktů – jako maloobchodní prodejce – se automaticky zaměříte na relevantní vyhledávací dotazy na základě obsahu webových stránek.
Možnosti adresy URL kampaně (pokročilé)
Konečně další nastavení, které pravděpodobně chcete odkliknout, právě když spouštíte kampaň. Tato možnost je prospěšná, pokud již máte reklamy a získáváte cenné informace, jako je počet zobrazení vašich reklam a počet kliknutí na vaše reklamy.
Díky tomu můžete nastavit sledování adres URL a získat další informace o kliknutích.
Chcete-li dokončit tento krok, klepněte na tlačítko Uložit a pokračovat.