Naučte se základy Google Ads: Google Ads 3/18

V tomto dílu Google Ads akademie se podíváme na to, co může služba AdWords Google Ads přinést vaší firmě. Naučíte se základy, které vám otevřou dveře k novým zákazníkům.

Fareena s kyticí a reklamou v pozadí

Co se naučíte:

  • Jak díky AdWords Google Ads reklamě můžete získat více zákazníků i bez statisícových rozpočtů na kampaně.

Co byste dělali?

Představte si, že váš šéf přemýšlí o online inzerci. Zeptá se vám, kde se reklamy AdWords Google Ads mohou zobrazovat. Co byste mu odpověděli?

  1. Kampaně Google ve vyhledávání?
    Můžete se obrátit na zákazníky, kteří provádějí relevantní vyhledávání na Googlu.
  2. Youtube kampaně?
    Můžete se dostat k uživatelům v síti YouTube a mnoha dalších webech na internetu.
  3. Inzerovat na NewYorkTimes.com?
    Reklamu můžete zobrazit na milionech webových stránek po celém internetu, včetně stránek s nejvyšším hodnocením, jako je New York Times.

Všechny tři typy kampaní by vám pomohly zvýšit povědomí o vaší firmě a přivedly nové zákazníky.

Jak funguje Google Ads reklama?

Podívejme se, jak Fareeniny květiny (fiktivní květinářství) využívající službu AdWords reklamní systém Google Ads k růstu své zákaznické základny.

Farena chce začít inzerovat květiny

Fareena chce rozvíjet svou firmu, aby přilákala zákazníky mimo každodenní provoz. Rozhodla se, že použije Google Ads reklamy, protože může zvolit místo, čas a kde se budou zobrazovat. Má kontrolu nad svým rozpočtem a může sledovat, jak její podnikání vzkvétá.

Farena přemýšlí o svých zákaznících

Zaprvé, Fareena přemýšlí o svých cílech. Chce zvýšit online prodej květin a ráda by oslovila mladší zákazníky.

Přemýšlí o tom, kdo jsou její návštěvníci a jak tráví svůj čas online. Myslí si, že oslovení místních obyvatel ve věku 20 – 30 let by jí mělo pomoci zvýšit online tržby.

Farena přemýšlí nad rozpočtem

Řekne si, kolik denně chce investovat do PPC kampaní a na základě toho nastaví rozpočty v Google Ads.

Reklama ve vyhledávání a obsahu

Jakmile je její kampaň nastavena, Fareena vytvoří své první reklamy a ujistí se, že jsou jasné, relevantní a obsahují funkční odkaz na její webové stránky.

Bublina s ideálními zákazníky

Dále Fareena nastaví cílení. V takovém případě se rozhodne zaměřit se na osoby ve věku 20 – 30 let, které žijí do 20 km od jejího obchodu.

Zobrazení PPC reklamy na telefonu a počítači

Po spuštění kampaně se reklamy zobrazí na příslušných stránkách služby Vyhledávání Google a vedle relevantního obsahu na stránkách v obsahové síti Google.

Spokojená Farena i zákazníci

Mladí lidé, kteří hledají květiny, vidí reklamy Fareeny a nakupují. Kdykoliv lidé hledají květiny online, Ferenina reklama se zobrazí a ona tak získá přístup k více potenciálním zákazníkům.

Co je to Adwords Google Ads?

Google Ads je online reklamní nástroj, který pomáhá firmy propojovat se zákazníky. Vytvoříte reklamu, nastavíte koho chcete oslovit a služba Google Ads jim zobrazuje vaše reklamy.

Proč využívat Google Ads

Nyní, když jste zjistili základy PPC kampaní na Googlu, pusťme se do toho, co dělá službu Google Ads odlišnou od ostatních možností inzerce.

1. Najděte své důležité zákazníky

AdWords má sofistikovaný systém cílení, který vám pomůže zobrazovat reklamy správným lidem, na správném místě, ve správný čas. Chcete-li cílit na kampaně, použijte klíčová slova, umístění, demografické údaje a další.

2. Rozpočet je ve vašich rukou

AdWords Google Ads vám poskytuje úplnou kontrolu nad svým rozpočtem. Zvolíte si, kolik utratíte za měsíc, za den a za reklamu.

3. Zlepšujte své výsledky

Google Ads vám ukáže, kolik lidí vidí vaše reklamy, jaké procento z nich klikne, když navštíví vaše webové stránky, a dokonce i to, kolik lidí po kliknutí vám zavolá. Pomocí těchto měřicích nástrojů můžete dokonce vidět skutečný prodej, který vaše webové stránky vytvářejí, a tak sledovat přímý dopad vašich reklam.

Chcete-li změnit svou strategii, můžete vylepšit reklamy, vyzkoušet nová klíčová slova nebo pozastavit kampaň a znovu ji spustit, kdykoli budete chtít.

Zapamatujte si

Nyní, když víte o Google Ads reklamě více, vraťme se k vašemu šéfovi.

Nyní má strach, že pokud spustíte kampaně v Google Ads, vyčerpáte celý marketingový rozpočet na inzerci jen tím, že spustíte reklamy.

Která z následujících funkcí by vám pomohla spravovat výdaje a vyhnout se příliš širokému zobrazování reklamy?

a) Pomocí cílení můžete regulovat čerpání rozpočtu.
b) Pozastavení kampaní vám dá čas na přehodnocení.
c) Výdaje můžete řídit nastavením maximálního rozpočtu.

Shrnutí

V tomto článku jsme se zabývali tím, jak funguje služba AdWords Google Ads a jak využít jedinečných výhod pro oslovení nových zákazníků.

Zeptejte se sami sebe takto: Jak mi může Google Ads pomoci oslovit  zákazníky?

Zjistěte si to tím, že si založíte účet.

Pokračujte v Google Ads akademii

  1. Jak najít zákazníky ve vyhledávání
  2. Vyzkoušejte si Google vyhledávání
  3. Naučte se základy AdWords Google Ads (doporučeno) (právě jste dočetli, pokračujte další lekcí)
  4. Zviditelníte své reklamy (doporučeno)
  5. Najdete správné řešení výkonu kampaní
  6. Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon(doporučeno)
  7. Zavedete sledování konverzí webových stránek
  8. Pochopíte lépe své publikum
  9. Oslovíte zákazníky správným cílením
  10. Vytvoříte efektivní textové reklamy
  11. Vylepšíte reklamy pomocí rozšíření (doporučeno)
  12. Pomůžete zákazníkům vás najít
  13. Zjistíte, co spouští vaše reklamy (doporučeno)
  14. Správně nastavíte kampaň ve vyhledávací síti (nejoblíbenější)
  15. Vyhodnotíte výkonnost kampaně
  16. Optimalizujete kampaň ve vyhledávací síti (doporučeno)
  17. Vyhnete se zamítnutím reklam
  18. Ochráníte svoji značku před parazity

Nejnovější aktualizace:

Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů