V tomto dílu Google Ads akademie se podíváme na to, co může služba AdWords Google Ads přinést vaší firmě. Naučíte se základy, které vám otevřou dveře k novým zákazníkům.
Představte si, že váš šéf přemýšlí o online inzerci. Zeptá se vám, kde se reklamy AdWords Google Ads mohou zobrazovat. Co byste mu odpověděli?
Všechny tři typy kampaní by vám pomohly zvýšit povědomí o vaší firmě a přivedly nové zákazníky.
Podívejme se, jak Fareeniny květiny (fiktivní květinářství) využívající službu AdWords reklamní systém Google Ads k růstu své zákaznické základny.
Fareena chce rozvíjet svou firmu, aby přilákala zákazníky mimo každodenní provoz. Rozhodla se, že použije Google Ads reklamy, protože může zvolit místo, čas a kde se budou zobrazovat. Má kontrolu nad svým rozpočtem a může sledovat, jak její podnikání vzkvétá.
Zaprvé, Fareena přemýšlí o svých cílech. Chce zvýšit online prodej květin a ráda by oslovila mladší zákazníky.
Přemýšlí o tom, kdo jsou její návštěvníci a jak tráví svůj čas online. Myslí si, že oslovení místních obyvatel ve věku 20 – 30 let by jí mělo pomoci zvýšit online tržby.
Řekne si, kolik denně chce investovat do PPC kampaní a na základě toho nastaví rozpočty v Google Ads.
Jakmile je její kampaň nastavena, Fareena vytvoří své první reklamy a ujistí se, že jsou jasné, relevantní a obsahují funkční odkaz na její webové stránky.
Dále Fareena nastaví cílení. V takovém případě se rozhodne zaměřit se na osoby ve věku 20 – 30 let, které žijí do 20 km od jejího obchodu.
Po spuštění kampaně se reklamy zobrazí na příslušných stránkách služby Vyhledávání Google a vedle relevantního obsahu na stránkách v obsahové síti Google.
Mladí lidé, kteří hledají květiny, vidí reklamy Fareeny a nakupují. Kdykoliv lidé hledají květiny online, Ferenina reklama se zobrazí a ona tak získá přístup k více potenciálním zákazníkům.
Google Ads je online reklamní nástroj, který pomáhá firmy propojovat se zákazníky. Vytvoříte reklamu, nastavíte koho chcete oslovit a služba Google Ads jim zobrazuje vaše reklamy.
Nyní, když jste zjistili základy PPC kampaní na Googlu, pusťme se do toho, co dělá službu Google Ads odlišnou od ostatních možností inzerce.
AdWords má sofistikovaný systém cílení, který vám pomůže zobrazovat reklamy správným lidem, na správném místě, ve správný čas. Chcete-li cílit na kampaně, použijte klíčová slova, umístění, demografické údaje a další.
AdWords Google Ads vám poskytuje úplnou kontrolu nad svým rozpočtem. Zvolíte si, kolik utratíte za měsíc, za den a za reklamu.
Google Ads vám ukáže, kolik lidí vidí vaše reklamy, jaké procento z nich klikne, když navštíví vaše webové stránky, a dokonce i to, kolik lidí po kliknutí vám zavolá. Pomocí těchto měřicích nástrojů můžete dokonce vidět skutečný prodej, který vaše webové stránky vytvářejí, a tak sledovat přímý dopad vašich reklam.
Chcete-li změnit svou strategii, můžete vylepšit reklamy, vyzkoušet nová klíčová slova nebo pozastavit kampaň a znovu ji spustit, kdykoli budete chtít.
Nyní, když víte o Google Ads reklamě více, vraťme se k vašemu šéfovi.
Nyní má strach, že pokud spustíte kampaně v Google Ads, vyčerpáte celý marketingový rozpočet na inzerci jen tím, že spustíte reklamy.
Která z následujících funkcí by vám pomohla spravovat výdaje a vyhnout se příliš širokému zobrazování reklamy?
a) Pomocí cílení můžete regulovat čerpání rozpočtu.
b) Pozastavení kampaní vám dá čas na přehodnocení.
c) Výdaje můžete řídit nastavením maximálního rozpočtu.
V tomto článku jsme se zabývali tím, jak funguje služba AdWords Google Ads a jak využít jedinečných výhod pro oslovení nových zákazníků.
Zeptejte se sami sebe takto: Jak mi může Google Ads pomoci oslovit zákazníky?
Zjistěte si to tím, že si založíte účet.
Začal jsem číst Google Ad co jste dal do češtiny, ale u bodu 4 nejde kliknout na link …
Hezký den, vypadá to na chybu ve WordPressu, stačí když kliknete na odkaz pravým tlačítkem myši a dáte otevřít v novém okně. Odkaz pak funguje. Chybu brzy opravím ve WordPressu. Děkuji za upozornění.
Hezký den, odkaz by měl normálně fungovat.