Jak vybrat ideální řešení PPC reklamy, které vám zvýší obrat a počet zákazníků? Google vám s tím může pomoci. V tomto díle si ukážeme jak.
Co se naučíte:
- Jak definovat primární marketingový cíl kampaně a potenciální klíčové indikátory výkonu (KPI)
- Jak zjistit, kdo je cílové publikum a kde se nachází
- Jak vybrat ideální řešení, které řídí vaše cíle a cílí na vaše publikum
Věděli jste, že?
Google má pro výkonnostní reklamy řešení, díky kterému dostanete svůj produkt nebo službu před zákazníky s ohledu na to, ve které fázi nákupního procesu se nachází.
Jak tedy na to půjdeme?
Krok 1: Definujte primární marketingový cíl vaší kampaně a potenciální KPI
Krok 2: Zjistěte, kdo je vaše cílové publikum a kde se nachází
Krok 3: Vyberte ideální řešení, které řídí vaše cíle a cíluje vaše publikum
Seznamte se s Julesem
Všechno začíná definováním požadované akce nebo primárního marketingového cíle. Sejdeme se s Julelem, obchodníkem s ambiciózními cíli – a velkým srdcem – a uvidíme, jak se k těmto krokům přiblížil.
Pro Julese, majitele servisní společnosti dronů, identifikování svého primárního cíle, nebylo snadné. Chce všechno. Ale nejdůležitější pro něj je, rozvíjet své podnikání a pomáhat ostatním dronovým nadšencům.
Krok 1: Definujte primární marketingový cíl vaší kampaně a potenciální KPI
Stejně jako Jules, většina inzerentů cílí na výkon nebo akce, které buď slouží k získání nových zákazníků při určité ceně za akvizici, nebo ke zvýšení objemu prodeje.
Nezapomeňte, že společnost Google má řešení, která mohou zvýšit návštěvnost vašich stránek a poskytnout relevantní informace zákazníků, kteří hledají služby, které nabízíte nebo cílit na návštěvníky, kteří zatím nenakoupili.
Podívejme se na to v rychlosti!
Čtyři základní cíle kampaní.
Online nákupy – Návštěva kamenné pobočky – Telefonický hovor – Aplikace
Najděte ukazatele KPI, které měří váš cíl
Po vymezení cílů, lze sledovat a měřit s ohledem na KPI, které odrážejí tyto cíle.
Podívejme se např. na tuto větu „Jaký počet kliknutí potřebuji, abych řekl, že moje kampaň je úspěšná?“ I když to nemusí být na první pohled zřejmé, pokud jde o měření úspěšnosti kampaně, kliknutí není vždy nejlepším způsobem, jak sledovat pokrok!
Užitečnější otázkou je „Které KPI bychom měli sledovat, abychom pochopili, zda je naše kampaň úspěšná?“ – otázka, která je opět vázána přímo na ty cíle, které byly stanoveny v prvním kroku.
Dobře, uvidíme, jak dobře dokážete sladit pár KPI s některými z těchto cílů kampaně!
Zkontrolujte každý marketingový cíl. Určete pro každý cíl na příslušnou sadu klíčových ukazatelů KPI, které by Jules mohl sledovat, jak dobře se s ním setká.
A) Zvýšit návštěvnost svého webu
B) Zvýšit návštěvnost své opravny
C) Růst aplikace
D) Získat telefonické hovory
1) Klíčové KPI: Přihlášení do newsletteru a online nákupy dronů a ostatní online aktivity fanoušků
2) Klíčové KPI: On-line dotazy a opravy dronů vedoucí k návštěvě opravny dronů
3) Klíčové KPI: Zákaznická podpora vytváří přímý byznys z jeho online reklam, jeho stránek a mobilní sítě.
4) Klíčové KPI: Instalace mobilní aplikace, nákupy, servis a aktualizace další aktivita uvnitř apky.
Nezapomeňte, že pokud jde o KPI, klíčem je které z nich je třeba sledovat. Jakmile určíte svůj marketingový cíl (cíle), je snadné najít použitelné KPI.
Správné řešení: 1) A 2) B 3) D 4) C
Krok 2: Pochopte své cílové publikum, zjistěte co dělají a kde se nacházejí
Mobilní telefony navždy změnily způsob jakým žijeme. Víme, že lidé vyhledávají během mikro-okamžiků po celý den, chtějí vědět, chtějí-jít, chtějí-dělat a chtějí koupit. Můžeme prozkoumat tuto cestu zákazníků a být tam, když nás naši zákazníci potřebují? Zde je několik nápadů, jak začít:
- Vytvořte mapu spotřebitelské cesty
Určete okamžiky, které chcete vyhrát nebo si nemůžete dovolit ztratit zákazníka. Prozkoumejte všechny fáze spotřebitelské cesty a mapujte momenty, kdy lidé chtějí najít inspiraci, dozvědět se o vašich produktech, urychlit nákup nebo něco mezi nimi.
- Pochopit potřeby zákazníků v konkrétní moment
Pro každý moment, kdy chcete cílit reklamu, vžijte se do spotřebitele a přemýšlejte o jeho zkušenostech:
Ptal se, hledal informace nebo zkoumal?
Zvažte, co můžete udělat, abyste jej získali – právě v tomto kroku: Jaký obsah by byl nejvíce užitečný?
- Pochopte, kdy a kde vyhledají vaši zákazníci
Ať už se jedná o jakoukoli značku, můžete se spolehnout na nástroje Google, jako jsou průzkumy Google, Trendy Google, trendy v Nákupech Google a Google Correlate, abyste pochopili cílové publikum, abyste mohli vytvářet reklamy, které je nejlépe zobrazují.Využijte kontextových signálů, jako je místo a denní čas, abyste doručili reklamy a zprávy, které padnou na míru. Například nechat zákazníky, kteří vyhledávají vaše obchody v okolí, aby věděli, že produkty, které hledají, jsou na skladě nebo jsou k dispozici pro vyzdvižení v obchodě.
- Použijte tyto informace v kampaních AdWords
Odpovědi na tyto otázky vám mohou pomoci sestavit plán kampaně AdWords, informovat o nastavení, jako jsou formáty reklam, strategie nabídek, cílení a mnoho dalšího!
Krok 3: Vyberte ideální řešení, které přivede vaše publikum do cíle
V těchto okamžicích je důležité, abychom poskytli našim zákazníkům hodnotu zodpovězením otázek, poskytováním relevantních informací, nabízením řešení a nakonec udržením jejich zapojení. Další otázkou je: Jakým způsobem můžete přimět uživatele, aby se zapojili do vašeho podnikání, aby podnikli kroky, které plánujete sledovat?
Právě zde přicházejí řešení od Googlu – ty, na které se můžete spolehnout. Podívejme se blíže a zvážíme, jak by to Jules mohl použít, aby jeho opravna dronů vyrostla o úroveň výše.
- Dodejte vašemu webu drive
- zvyšte návštěvnost vaší pobočky,
- získejte telefonáty,
- přimějte lidi, aby používali vaši aplikaci.
CÍL: Zvýšit návštěvnost webu
Možností je v AdWords mnoho – například získávání návštěvníků vašeho webu k akci, jako je nákup, vyplnění kontaktního formuláře nebo přihlášení k vašemu mailing listu. Zde je návod:
- Sdělte to reklamouPomozte zákazníkům najít to, co hledají rychleji díky dlouhým nadpisům, odkazům a důležitými stránkami, telefonáty pro unikátní nabídky.
AdWords tip pro Julese:
Pomocí rozšíření reklam přizpůsobte své reklamy tak, aby lidé stali to, proč přišli. Zkuste přidat odkazy na klíčové podstránky vašeho webu (modely dronů, servis dronů atd.) Nebo popisky pro promo akce nebo klíčové aktualizace k dispozici ke stažení.
- Automatické reklamy
Nabízí dynamicky generovaný, časově citlivý a / nebo geografický obsah o vašich nejnovějších produktech nebo dokonce speciální propagační akce, které přitahují zákazníky v přesných okamžicích, když hledají nejdůležitější informace. AdWords tip pro Julese:Zahrnout nejnovější informace o modelu dronů.
Použití nástrojů pro přizpůsobení reklam – dynamicky generovaný obsah (například dočasné ceny na dovolenou, zbývající dny za propagační cenu / přepravu atd.), Které se přizpůsobí podle času a místa uživatele.
- Zůstaňte v kontaktu s nejvíce loajálními zákazníky a oslovte návštěvníky, kteří nenakoupili
Se spotřebiteli, kteří tráví 15 hodin týdně ve vyhledávání a alespoň šestkrát navštívili vašeho webové stránky během procesu nákupu, budete se chtít ujistit, že návštěv na webových stránkách během procesu nákupu, budete se chtít ujistit, že máte vyzasílání správné zprávy.AdWords tip pro Jules:
Pracujte s dynamickými reklamami ve vyhledávací síti chytřeji a ne složitěji. Používáte vaše webové stránky k cílení reklam a můžete pomoci nich vyplnit mezery mezi kampaněmi založenými na klíčových slovech.
Když lidé opustí váš web bez nákupu, remarketingové seznamy pro reklamy ve vyhledávací síti (RLSA) vám pomohou spojit se s těmito potenciálními zákazníky, když hledají, co potřebují, pomocí Vyhledávání Google.
Cíl: Zvýšit návštěvnost kamenné pobočky
Zatímco on-line nakupování je součástí každodenního života, průzkumy ukazují, že většina zboží se stále kupuje osobně. Zde jsou čtyři způsoby, jak Google dokáže překlenout propast mezi on-line prohlížením nákupů v obchodě:
- Převeďte vyhledávání do fyzické návštěvy
Ulehčete zákazníkům hledání vašeho obchodu zobrazením pokynů z Map Google ve vašich reklamách.AdWords tip pro Julese:Zahrňte do kampaně rozšíření o lokalitu, abyste lidi nasměrovali do servisu dronů. S mapou, adresou nebo vzdáleností.
- Propagujte svou firmu na konkrétních místech
Zajistěte, aby se vaše reklamy zobrazovaly pouze u zákazníků, kteří se nacházejí poblíž vaší firmy.Tipy AdWords pro Julese:Nastavení geografického cílení, které umožní, aby se vaše reklamy zobrazovaly v určitých geografických oblastech.
Pro místní obyvatele zobrazte reklamy, které jsou více zaměřené na propagaci místních služeb.
Pro všechny ostatní se reklamy více zaměřují na telefonickou podporu a na prodej dronů.
- Ukažte jim, co máte na skladě
Vyzvěte lidi, abys navštívili váš obchod sdílením místních údajů o inventáři, jako jsou produkty, ceny a další.Tipy AdWords pro Julese:Vytvořte místní reklamní inventář, abyste prezentovali své produkty a služby ve vlastním deníku a také ukládájte informace zákazníkům v okolí, kteří prohledávají službu Google.
Jakmile zákazníci kliknou na vaši reklamu, přicházejí na web a vidí váš obchod jako prodejní místo.
Zákazníci používají místní prodejnu k zobrazení skladových zásob v obchodě a dalších informací.
- Zjistěte, jak online reklamy ovlivňují prodej v obchodě
Zjistěte, jak návštěvnost a prodej ovlivňují online reklamy.AdWords tip pro Julese:Zvažte používání sledování konverzí.
Cíl: Získávat telefonáty
Občas zákazníci prostě potřebují mluvit s lidmi. Pomůžeme lidem spojit se s vaší firmou telefonicky jediným kliknutím. Zde jsou tři způsoby, jak to udělat, a některé tipy AdWords pro Julese:
- Proměňte volající v zákazníky
Usnadněte potenciálním zákazníkům možnost vás kontaktovat telefonicky tím, že v reklamách ve vyhledávání uvedete vaše číslo. AdWords tip pro Julese:Zahrňte rozšíření o volání, které vám umožní přidat do svých reklam telefonních čísla (a mohou zvýšit míry prokliku o čtyři až pět procent!) Zamyslete se nad všemi uživateli dronů, kteří by raději mluvili po telefonu a dostali podporu spíše než pochodovat do servisu.
- Zaměřte se na volání namísto kliknutí
Pokud jsou volání vaší nejvyšší prioritou nebo nemáte web optimalizovaný pro mobily, můžete vytvářet reklamy, které se zaměřují pouze na volání do vaší firmy.AdWords tip pro Julese:Další případ rozšíření o volání! Konečně, ačkoli to není jediný cíl kampaně, kdyby se váš obchodní model zaměřoval na telefonickou podporu (na rozdíl od obchodu, aplikace apod.), Můžete dokonce použít rozšíření o volání a nastavit kampaň pouze pro volání.
Osobní tip: V případě, že vytváříte reklamu zaměřenou na volání, vytvořte dvě různé reklamní sestavy určené pro konkrétní zařízení, většinou stačí pro pc a telefony. Díky tomu budete moci snadněji vyhodnocovat efektivitu těchto kampaní.
- Během konkrétních hodin vyřizujte hovory
Pokud jsou vaši zaměstnanci k dispozici pouze během určitých hodin, plánujte reklamy tak, aby se zobrazovalo vaše telefonní číslo pouze během těchto hodin.Tipy AdWords pro Julese:Udělejte volání užitečné – tím, že uživatelům poskytnete přesvědčivý důvod, proč vám zavolat.
Nabídněte slevy na nejnovější modely dronů.
Vytvářejte reklamy pouze na volání.
Cíl: Přimět uživatele, aby používali vaši aplikaci
Služba AdWords vám může pomoci oslovit uživatele s vysokou kvalitou, když jsou připraveni nainstalovat si nové aplikace. Zde je návod jak začít – v několika krocích:
- Začněte během minuty
Zadejte několik jednoduchých informací o aplikaci a získejte krásné reklamy v celé síti Google.
Tipy AdWords pro Julese:Vytvořte univerzální kampaň pro aplikace, která vám umožní propagovat aplikaci ve Vyhledávání Google, Play, YouTube a v jiných aplikacích a mobilních webech v reklamní síti.
Použijte tuto kampaň, aby uživatelé mohli stáhnout vaši aplikaci a použít ji pro synchronizaci svých zařízení – abyste mohli udržovat aktuální informace o všech potřebách a posílat push notifikace!
Zapamatujte si
Pro Julese bylo nalezení nejvhodnějších řešení a metrik zpočátku náročné, ale s trochou úsilí je vyřešil. Nyní je připraven používat službu AdWords k nastavení a přizpůsobení kampaně způsobem, který bude odpovídat jeho cílům.
Co mohl využít k propagaci fyzického navštívení pobočky svého servisu? Vyberte nejlepší odpověď z následujících možností.
a) Přidat rozšíření o lokalitu do kampaně v programu AdWords.
b) Nastavit kampaň pouze pro volání.
c) Přidat rozšíření o volání do své kampaně.
d) Nastavit univerzální kampaň pro aplikaci.
Správná odpověď je: a)
Získání fyzických návštěv je pro jeho byznys klíčové. Tímto způsobem je jeho podnik schopen poskytovat osobní, technickou podporu a umožňuje využít jeho rozsáhlého skladu! Sdílení podrobností o poloze (adresa, vzdálenost od aktuálního umístění atd.) Přidáním rozšíření o lokalitu do jeho kampaně může pomoci přímo uživatelům přesně tam, kde to potřebují.
Shrnutí
Bez ohledu na váš cíl máte k dispozici řešení společnosti Google, na které se můžete spolehnout. A to vše začíná tím, že definujete svůj cíl – ať už jde o zvýšení návštěvnosti vašich stránek, zvýšení počtu stahovaných aplikací nebo interakcí, nebo dokonce více telefonních hovorů – a poté vyberete vhodné řešení, která vám tam pomohou se dostat.
Pokračujte v Google Ads akademii
- Jak najít zákazníky ve vyhledávání
- Vyzkoušejte si Google vyhledávání
- Naučte se základy
AdWords Google Ads (doporučeno) - Zviditelníte své reklamy (doporučeno)
- Najdete správné řešení výkonu kampaní (právě jste dočetli, pokračujte další lekcí)
- Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon(doporučeno)
- Zavedete sledování konverzí webových stránek
- Pochopíte lépe své publikum
- Oslovíte zákazníky správným cílením
- Vytvoříte efektivní textové reklamy
- Vylepšíte reklamy pomocí rozšíření (doporučeno)
- Pomůžete zákazníkům vás najít
- Zjistíte, co spouští vaše reklamy (doporučeno)
- Správně nastavíte kampaň ve vyhledávací síti (nejoblíbenější)
- Vyhodnotíte výkonnost kampaně
- Optimalizujete kampaň ve vyhledávací síti (doporučeno)
- Vyhnete se zamítnutím reklam
- Ochráníte svoji značku před parazity