Online inzerce je o tom, jak dostat správnou zprávu před správnou osobu, ve správnou chvíli. Tento kurz poskytuje úvod na vysoké úrovni k nástrojům, které AdWords Google Ads nabízí k oslovení potenciálních zákazníků online.
Řídíte kampaň AdWords Google Ads pro národní společnost, která prodává špičkové venkovní vybavení pro kempování, horolezectví a pěší turistiku.
Jaký je nejlepší způsob, jak řídit prodej těchto položek?
Vůbec necílit. Čím je váš dosah širší, tím více zákazníků přivedete.
To není nejúčinnější způsob, jak řídit prodej. Jistě, můžete oslovit některé potenciální zákazníky, ale také můžete vynaložit peníze na zobrazování reklam mnoha lidem, kteří nemají zájem o to, co prodáváte.
Cílit na uživatele, kteří vyhledávají věci jako profesionální kempink.
To je skvělý začátek! Cílení uživatelů, kteří vyhledávají věci, které prodáváte, je skvělý způsob, jak najít zainteresované publikum. To je jen jeden způsob, jakým můžete cílit s AdWords Google Ads. Ukážeme si i jiné strategie.
Cílení na lidi ve věku 20-25 let v Coloradu, kteří mluví francouzsky, mají zájem o horolezení a dříve navštívili toto místo.
Promluvme si o cílení! Možná je to už trochu moc. Nastavením takového úzkého zaměření můžete vynechat zákazníky – řekněme 35letých turistů v Oregonu. Tento kurz vás naučí, jak přemýšlet o strategii cílení.
Než začnete zjistěme, které strategie cílení se mají používat, je užitečné představit si, jak se potenciální zákazníci chovají online. Následující rámec to rozděluje třemi různými způsoby.
Cílení vám pomůže identifikovat, opětovně zapojit a rozšířit své publikum online. Můžete cílit na ty, kteří aktivně hodlají koupit vaše produkty a personalizovat vaše reklamy s příslušnými zprávami. Vše díky strojovému učení.
Příklad: Pro zákazníky, kteří opustili nákupní košík bez nákupu, zobrazte reklamy s reklamou „20% sleva na Vaši objednávku!“, Abyste je vyzvali k dokončení nákupu. Toto se nazývá remarketing.
Demografické cílení vám umožňuje oslovit konkrétní skupinu potenciálních zákazníků, kteří pravděpodobně budou v určitém věkovém rozmezí, pohlaví, rodičovském stavu nebo příjmu domácnosti.
„KDE“ může odkazovat na to, kde jsou vaši zákazníci ve fyzickém světě (např. Cílení na umístění a zařízení) nebo kde jsou online (např. kontextové nebo tématické cílení).
Příklad: Předpokládejme, že jste vytvořili reklamní sestavu s cílem inzerovat nejnovější sestavu prodejce automobilů a zahrnuli jste klíčová slova jako „automobily s nízkou spotřebou paliva“ a „elektrické automobily 2018“. Kontextové cílení používáme k identifikaci a umístění reklamy na stránkách, které odpovídají těmto klíčovým slovům.
Pomocí služby AdWords Google Ads můžete určit klíčová slova na základě toho, co hledají lidé. Když lidé hledají slova jako klíčová slova na Googlu nebo partnerských stránkách, můžete zobrazit reklamy vedle těchto výsledků vyhledávání.
Příklad: Řekněme, že vlastníte květinářství. Můžete vytvořit klíčová slova jako „květiny pro mámu“. Když lidé vyhledávají „květiny pro matku“, může se vaše reklama zobrazovat vedle těchto výsledků vyhledávání.
Chvilku se zamyslete nad svým podnikánm neboo podnikáním klienta. KDO je cílovou skupinou? KDE jsou on-line a o CO mají zájem?
Pokud jde o cílení, neexistuje žádná strategie, která by vyhovovala všem, ale můžeme se stále učit. Podívejme se na to, jak jedna firma – Fareena’s Flowers – nastavuje své zaměření na nadcházející propagační akci.
Farena se připravuje na nadcházející akci na Den matek a chce inzerovat místní doručovací službu k prodeji speciálních kytic pro den matek.
V letošním roce navrhla inteligentní reklamní strategii určenou pro syny. Rozhodla se, že její cílový trh je muži ve věku X-Y. Využívá k nim demografické cílení.
Vzhledem k tomu, že se soustředila na místní doručení, rozhodla se využít geografické cílení, aby omezila reklamu do 15 mil od jejích městských hranic. Nechce řídit dvě hodiny v dodávce!
Fareena ví, že její cíloví zákazníci se zajímají o hudbu, umění a cestování, a proto vybírá tato témata k cílení. S cílovým tématem mohou být její reklamy zobrazeny na webech a aplikacích s příbuzným obsahem.
Ani jedna neztratila zákazníka, Fareena se také rozhodne vyzkoušet si ruku v remarketingové kampani, aby znovu zaujala zainteresované zákazníky. Pokud uživatel navštíví své stránky bez dokončení nákupu, zobrazí jim reklamy, když procházejí na webu, aby jim připomněli, že si pořádnou svou objednávku na Den matek, i když je ještě čas.
S demografickým zaměřením, cílovým umístěním a tematickým zaměřením a remarketingovou kampaní ve vyhledávání má společnost Fareena robustní reklamní strategii, která ji směřuje k úspěchu v této sezóně.
Vraťme se zpět do reklamní kampaně pro národní společnost, na kterou dohlížíte. Chcete se ujistit, že lidé, kteří již navštívili váš web, dokončují nákupy. Jaký typ cílení publika můžete použít k dosažení tohoto cíle?
A)Kontextové
B)Klíčová slova
C)Remarketing
D)Podobné publikum
Správná odpověď C) remarketing 🙂
Existuje mnoho účinných způsobů, jak pomocí AdWords Google Ads oslovit nové a stávající zákazníky online. Další kurzy cílení se zabývají podrobnostmi o použití každé funkce pro dosažení vašich obchodních cílů. Právě teď zvážte „KDO“, „CO“ a „´KDE“ je ve vašem cílovém publiku.