Textová reklama ve Vyhledávání Google je nejjednodušší online reklama, kterou služba AdWords Google Ads nabízí. Zde se podíváme na to, jak jsou tyto reklamy sestaveny a co můžete udělat, abyste maximalizovali účinnost každé součásti, včetně toho, jak funguje každý prvek.
Po brainstormingu nápadů pro vaši novou reklamu, přišel čas rozhodnout se mezi těmito třemi verzemi.
Která z následujících reklam je příkladem skvělé textové reklamy?
Textové reklamy jsou – pochopitelně reklamy vytvořené z textu. Jedná se o jednoduchý, ale výkonný způsob, jak dostat svou firmu před oči zákazníků právě ve chvíli, když hledají produkty nebo služby, jako je ta vaše.
Zde je příklad:
Pro všechny textové reklamy jsou požadovány pouze tři části: nadpis, adresa URL a popis. Ostatní jsou volitelné. Podívejme se na ně blíže.
Lidé s největší pravděpodobností zaznamenávají text nadpisu. Zvažte zahrnutí alespoň jednoho z klíčových slov do nadpisu, aby se reklama stala relevantnější pro vyhledávání zákazníka.
Podrobnosti:
K dispozici jsou dvě pole s nadpisem, pro každý je vyhrazeno až 30 znaků.
Dávejte pozor na to, jakou délku má váš nadpis – kombinovaní s pomlčkou – se nemusí zobrazit na mobilních zařízeních.
Adresa URL zobrazuje adresu vašeho webu. To dává lidem představu o tom, kam půjdou, když kliknou na vaši reklamu.
Pokud je vaše konečná adresa URL www.vášobchod.cz/obchod/cs/tepláky, zobrazená adresa URL vaší reklamy se zobrazí jako www.vášobchod.cz.
A co pole cesty – „/ obchod / cs / tepláky “ na konci viditelné adresy URL? Podívejme se na další položku seznamu a uvidíme.
Existují dvě volitelná pole „cesty“, která mohou obsahovat až 15 znaků. Část zobrazené adresy URL se umístí po doméně vašeho webu a poskytne čtenářům představu o obsahu, který se zobrazí po kliknutí na vaši reklamu.
Pokud je například vaše konečná adresa URL www.example.com/store/us/indoorplants, může být váš text cesty „Indoor-Plant“, takže zobrazená URL vaší reklamy bude www.example.com/Indoor-Plants.
Použijte pole s popisem (až 80 znaků), abyste vyzdvihli jedinečné podrobnosti o vašem produktu nebo službě. Nezapomeňte zahrnout klíčová slova, která odpovídají pravděpodobným vyhledávacím dotazům. V mobilu, kde je prostor těsný, služba AdWords Google Ads optimalizuje vaši reklamu tak, aby zobrazovala text nejvyšší výkonnosti.
Chcete-li efektivně oslovit potencionální zákazníky, vaše textové reklamy by měly být konkrétní, použitelné a relevantní. Podívejme se blíže na věci, které je třeba mít na paměti při psaní textových reklam.
Postupujte podle těchto osvědčených postupů, abyste mohli díky svým textovým reklamám spojit s uživateli a vygenerovat více kvalifikovaných kliknutí na vaše webové stránky.
Na nadpisu záleží… hodně. Lidé s největší pravděpodobností přečtou první nadpis vaší reklamy, takže i přesto, že máte navíc prostor, musíte si využít efektivně každé slovo.
Při zobrazení na stránce s výsledky vyhledávání se také pole nadpisů reklamy kombinují pomocí pomlčky „-„. V mobilním telefonu se nadpis může zalomit za první řádek, takže zvažte, jak se to bude číst na mobilech.
Lidé používají Google na různých zařízeních, takže zde je několik způsobů, jak konkrétně oslovit vaše mobilní publikum:
Zahrnutí informací pod vaší reklamou, například další odkazy na vaše webové stránky nebo obchodní místa, ukázuje, že zvyšuje výkon vaší reklamy.
Pokud jde o to, aby reklama byla efektivní, není to všechno o tom, co je v samotné reklamě… nezapomeňte na své vstupní stránky! Zkušenost se vstupní stránkou je měřítkem AdWords Google Ads, podle kterého vaše webové stránky dávají lidem, kteří kliknou na vaše reklamy, přesně to, co hledají – rychle a bez námahy.
Více o tom, jak tuto zkušenost lépe přinášet!
Určitě nechcete, aby byla vysoce relevantní a dobře zpracovaná reklama, která nakonec odnese uživatele do produktu nebo služby, kterou nehledal! Zkušenosti uživatelů po kliknutí na reklamu a návštěvě adresy URL vstupní stránky jsou stejně důležité. To ovlivňuje vaše hodnocení reklamy, cenu za proklik (CPC) a vaši pozici v aukci reklam. Špatná zkušenost může dokonce vést k tomu, že se vaše reklamy zobrazují méně často – nebo vůbec ne! Takže se snažme vyhnout tomu všemu. Chcete-li tak učinit, pamatujte si na tyto pět tipů:
Otevřete informace o vaší firmě a jasně uveďte, co dělá vaše firma.
• Vysvětlete své produkty nebo služby, než požádáte návštěvníky, aby vyplnili formuláře.
• Umožněte návštěvníkům snadné vyhledání kontaktních informací.
• Pokud požadujete osobní informace od zákazníků, ujistěte se, proč jste o to požádali a co s nimi budete dělat.
• Rozdělte sponzorované odkazy, jako jsou reklamy, od ostatního obsahu vašeho webu.
Zkontrolujte, zda se vstupní stránka načítá rychle, jakmile někdo klikne na vaši reklamu, ať už se jedná o počítač nebo mobilní zařízení.
Pamatujete si, když jste si vybrali nejlepší textovou reklamu na začátku kurzu? Nyní, když jste se naučili trochu víc, zkuste to znovu.
Vytváříte novou textovou reklamu pro podnikání se svatební kartou. Který z následujících popisů byste si zvolili?
Vyberte nejlepší odpověď z následujících možností.
Textová reklama 1
Tak kterou reklamu jste vybrali nyní?
Správná odpověď Textová reklama číslo tři.
V tomto kurzu jsme se dozvěděli, že efektivní textové reklamy jsou jasné, relevantní a uživatelé chtějí kliknout, aby se dozvěděli více.
Chcete-li odkazovat na osvědčené postupy, které jsme v tomto kurzu zahrnovali, podívejte se na článek centra nápovědy níže:
Osvědčené postupy pro vytváření efektivních textových reklam