Malé redakční chyby jsou jedním z nejčastějších důvodů, proč vám zamítnou vaše reklamy. Tyto zásady jsou velmi jednoduché. Abyste se zamítnutí reklam vyhnuli stačí, když pochopíte filozofii společnosti Google.
Bean Coffee se připravuje na letní sezónu a připravil nové nápoje s ledovou kávou. Byli jste pověřeni, abyste pomohl Joeovi – vedoucímu marketingu – zahájit kampaň a přinést rekordní obrat. Joe navrhuje přidat nějaké další symboly a emojis do reklam, které jste navrhli, abyste získali více kliknutí.
Jak byste odpověděli? ANO nebo NE?
ANO – Zatímco emojis a symboly mají své místo, zásady společnosti Google jsou pro reklamy jasné a profesionální; což znamená, bez reklamy musí být bez zbytečných symbolů. Vaše reklamy mohou být zamítnuty, pokud byste přistoupili na Joeův nápad..
NE – Moudré rozhodnutí. Odkazem na redakční zásady Reklamy Google v Centru nápovědy jste zjistili, že reklamy nesmí obsahovat zbytečné ani opakované symboly. Vaše rozhodnutí pomohlo spuštění kampaně hladce!
Abychom zajistili konzistentní zkušenost uživatelů, prosazujeme standardy kvality reklam a webových stránek inzerovaných v síti Google.
Proč by vám to mělo záležet? Chcete-li se ujistit, že se vaše reklamy budou zobrazovat! Zcela jednoduše – reklamy, které nejsou v souladu s pravidly, nebudou zobrazeny.
Abychom vám pomohli vyhnout se tomu, že budou vaše reklamy zamítnuty, podívejme se na dva nejčastější důvody, proč jsou reklamy neschváleny:
Vaše reklama musí být gramaticky správná, jasná a profesionální. Chceme, aby vaše reklamy vynikly ze správných důvodů – jako jsou vaše skvělé produkty nebo služby – nikoli pro nápadité reklamní texty.
Chcete-li dodržovet zásady, vyvarujte se následujících poznámek:
Existuje mnoho důvodů, proč může být vaše reklama zamítnuta. Může to být z důvodu pravopisných chyb, opakování a dokonce i špatné kvality videa. Pro více informací si přečtěte článek, který je v části shrnutí.
Zde jsou uvedeny hlavní důvody zamítnutí:
Joe vám právě poslal nějaké reklamny, abyste je zkontrolovali. Podívejte se na reklamy a rozhodněte se, které z nich potřebujete změnit.
Porazte teplo!!! Vykoušejte nejlepší ledovou kávu Bean ještě dnes.
Víte, co je zde špatně?
Interpunkce a symboly – pamatujte – držte se gramatických pravidel a používejte jednoduchá interpunkční znaménka.
Zchlaďte se v tom ? . Vezměte s sebou i své ? a dejte si nejlepší kávu Bean.
Víte, proč vám takovou neklamu Google zamítne?
Používání symbolů – pamatujte – emojis a další symboly v textu reklamy nejsou povoleny.
Marketingový tip z praxe: Pokud to přece jen chcete otestovat, můžete vyzkoušet ✅ třeba do popisku. Nejlépe je nahrát takovou reklamu hromadným importem skrze Google Ads v pondělí.
Hoďte se do pohody a zchalaďte se skvělou kávou Bean. Klikněte zde pro více informací.
Nezapomeňte – nezahrnujte „Klikněte zde“ v textu reklamy. Jinak může dojít k zamítnutí vašich reklam.
Ano, existuje mnoho důvodů, proč by vaše reklamy mohly být zamítnuty, ale nyní jste lépe vybaveni, abyste tomu zabránili. Chcete dál Joeovi zpomoci, aby mohl navrhl lepší reklamy? Které z následujících věcí může být zamítnuto?
Z níže uvedených možností vyberte nejlepší odpověď:
A) Nejasný nebo bláznivý text.
B) Pravopisné chyby.
C) Opakování slov nebo frází.
D) Nepotřebné používání symbolů.
Správně! Za všechny můžete mít zamítnuté reklamy.
Nenechte se dostat těmito zásadami. Cílem těchto norem je zajistit jasnou, konzistentní a pozitivní zkušenost uživatelů. Tento kurz upozornil na nejčastější chyby v redakční politice Googlu.
Úplné zásady naleznete v níže uvedeném odkazu:
Redakční politika