Zamítnuté reklamy: Google Ads 17/18

Malé redakční chyby jsou jedním z nejčastějších důvodů, proč vám zamítnou vaše reklamy. Tyto zásady jsou velmi jednoduché. Abyste se zamítnutí reklam vyhnuli stačí, když pochopíte filozofii společnosti Google.

Co se naučíte

  • Filozofie společnosti Google týkající se redakčních standardů.
  • Běžné důvody, proč reklamy nesplňují redakční zásady společnosti Google.

Co byste udělali?

Bean Coffee se připravuje na letní sezónu a připravil nové nápoje s ledovou kávou. Byli jste pověřeni, abyste pomohl Joeovi – vedoucímu marketingu – zahájit kampaň a přinést rekordní obrat. Joe navrhuje přidat nějaké další symboly a emojis do reklam, které jste navrhli, abyste získali více kliknutí.

Jak byste odpověděli? ANO nebo NE?

ANO – Zatímco emojis a symboly mají své místo, zásady společnosti Google jsou pro reklamy jasné a profesionální; což znamená, bez reklamy musí být bez zbytečných symbolů. Vaše reklamy mohou být zamítnuty, pokud byste přistoupili na Joeův nápad..

NE – Moudré rozhodnutí. Odkazem na redakční zásady Reklamy Google v Centru nápovědy jste zjistili, že reklamy nesmí obsahovat zbytečné ani opakované symboly. Vaše rozhodnutí pomohlo spuštění kampaně hladce!

Proč záleží na redakční politice Googlu

Zásady pro schválení textových reklam.

Abychom zajistili konzistentní zkušenost uživatelů, prosazujeme standardy kvality reklam a webových stránek inzerovaných v síti Google.

Proč by vám to mělo záležet? Chcete-li se ujistit, že se vaše reklamy budou zobrazovat! Zcela jednoduše – reklamy, které nejsou v souladu s pravidly, nebudou zobrazeny.

Hlavní důvody zamítnutí reklam

Abychom vám pomohli vyhnout se tomu, že budou vaše reklamy zamítnuty, podívejme se na dva nejčastější důvody, proč jsou reklamy neschváleny:

Pravopis a gramatika v reklamách

Pravopis a gramatika

Vaše reklama musí být gramaticky správná, jasná a profesionální. Chceme, aby vaše reklamy vynikly ze správných důvodů – jako jsou vaše skvělé produkty nebo služby – nikoli pro nápadité reklamní texty.

Chcete-li dodržovet zásady, vyvarujte se následujících poznámek:

  • Překlepy.
  • Další interpunkční znaménka, např. Kup teď !!! nebo Připraveni začít ???
  • Nepotřebné použití symbolů např. &% ^ *.
  • Symboly použité nesprávně, např. „+“ Používané k reprezentaci „a“
  • KAPITÁLKY.
  • Emojis a emotikony.
Zamítnutí reklam

Styl

Existuje mnoho důvodů, proč může být vaše reklama zamítnuta. Může to být z důvodu pravopisných chyb, opakování a dokonce i špatné kvality videa. Pro více informací si přečtěte článek, který je v části shrnutí.

Zde jsou uvedeny hlavní důvody zamítnutí:

  • Ve své reklamě nezahrnujte „Klikněte zde“.
  • Nezadávejte své telefonní číslo do reklamního textu, místo toho použijte rozšíření o telefon.
  • Grafické reklamy musí být jasně označeny značkami, jako je název společnosti, logo a zobrazovaná adresa URL.

Joe vám právě poslal nějaké reklamny, abyste je zkontrolovali. Podívejte se na reklamy a rozhodněte se, které z nich potřebujete změnit.

Porazte teplo!!! Vykoušejte nejlepší ledovou kávu Bean ještě dnes.

Víte, co je zde špatně?

Interpunkce a symboly – pamatujte – držte se gramatických pravidel a používejte jednoduchá interpunkční znaménka.

Zchlaďte se v tom ? . Vezměte s sebou i své ? a dejte si nejlepší kávu Bean.

Víte, proč vám takovou neklamu Google zamítne?

Používání symbolů – pamatujte – emojis a další symboly v textu reklamy nejsou povoleny.

Marketingový tip z praxe: Pokud to přece jen chcete otestovat, můžete vyzkoušet ✅ třeba do popisku. Nejlépe je nahrát takovou reklamu hromadným importem skrze Google Ads v pondělí.

Hoďte se do pohody a zchalaďte se skvělou kávou Bean. Klikněte zde pro více informací.

Nezapomeňte – nezahrnujte „Klikněte zde“ v textu reklamy. Jinak může dojít k zamítnutí vašich reklam.

Zapamatujte si

Ano, existuje mnoho důvodů, proč by vaše reklamy mohly být zamítnuty, ale nyní jste lépe vybaveni, abyste tomu zabránili. Chcete dál Joeovi zpomoci, aby mohl navrhl lepší reklamy? Které z následujících věcí může být zamítnuto?

Z níže uvedených možností vyberte nejlepší odpověď:

A) Nejasný nebo bláznivý text.
B) Pravopisné chyby.
C) Opakování slov nebo frází.
D) Nepotřebné používání symbolů.

Správně! Za všechny můžete mít zamítnuté reklamy.

Shrnutí

Nenechte se dostat těmito zásadami. Cílem těchto norem je zajistit jasnou, konzistentní a pozitivní zkušenost uživatelů. Tento kurz upozornil na nejčastější chyby v redakční politice Googlu.

Úplné zásady naleznete v níže uvedeném odkazu:
Redakční politika

Pokračujte v Google Ads akademii

  1. Jak najít zákazníky ve vyhledávání
  2. Vyzkoušejte si Google vyhledávání
  3. Naučte se základy AdWords Google Ads (doporučeno)
  4. Zviditelníte své reklamy (doporučeno)
  5. Najdete správné řešení výkonu kampaní
  6. Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon(doporučeno)
  7. Zavedete sledování konverzí webových stránek
  8. Pochopíte lépe své publikum
  9. Oslovíte zákazníky správným cílením
  10. Vytvoříte efektivní textové reklamy
  11. Vylepšíte reklamy pomocí rozšíření (doporučeno)
  12. Pomůžete zákazníkům vás najít
  13. Zjistíte, co spouští vaše reklamy (doporučeno)
  14. Správně nastavíte kampaň ve vyhledávací síti (nejoblíbenější)
  15. Vyhodnotíte výkonnost kampaně
  16. Optimalizujete kampaň ve vyhledávací síti (doporučeno)
  17. Vyhnete se zamítnutím reklam (právě jste dočetli, pokračujte další lekcí)
  18. Ochráníte svoji značku před parazity
5/5 - (3 votes)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Získejte nefér výhodu a ušetřete v Google nákupech až 20 %

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů