Marketing ve vyhledávání je způsob, jakým inzerenti dostanou svou reklamu před uživatele, kteří vyhledávají online. V tomto kurzu vám ukážeme, jak PPC reklama v Google Ads funguje.
Představte si, že váš klient je vývojářem nové mobilní herní aplikace a potřebuje online reklamu. Plánuje globální start a potřebuje oslovit zákazníky po celém světě na několika vyhledávačích. Jaký je nejlepší způsob, jak dostat reklamu před zraky uživatelů vyhledávačů?
Zkuste si nyní odpovědět a na závěr článku vám ukážu správné výsledky.
A) Najít si někoho, kdo by mi to zařídí?
B) Využít optimalizaci pro vyhledávače (SEO)?
C) Spravovat reklamy a klíčová slova na každém webu?
D) Najít si nástroj pro správu reklam?
Máte svoji odpověď? Pojďme dále…
Marketing ve vyhledávání je způsob, jak dostat reklamy před uživatele, kteří vyhledávají online.
Podívejme se blíže na fungování marketingu a vyhledávačů a na to, jak vyhledávače zobrazují reklamy uživatelům.
Video si můžete přehrát zde.
(Pro pokračování v kurzu není potřeba).
Jak je vysvětleno ve videu, každý vyhledávač zobrazuje reklamy zároveň s výsledky vyhledávání.
Obecný proces zahrnuje:
Představte si, že spravujete velkou kampaň ve vyhledávací síti s vysokými průměrnými měsíčními výdaji na více vyhledávačích.
Je počet klíčových slov, který spravujete, větší než průměrný slovník? Nebo často provádíte změny nabídek, spouštění propagačních akcí nebo sledování konverzí na více kanálech?
Poté budete chtít zvážit využití DoubleClick Search, abyste si usnadnili život!
Získáte údaje o konverzích a výkonu z jednoho zdroje, aniž byste museli celý den věnovat více platformám.
Udržujte všechny své účty na jednom místě, abyste mohli hromadně provádět změny, nikoli navštěvovat každou jednotlivou verzi.
Zaměřte se na cíle vaší kampaně a automatizujte nabídky tak, abyste je mohli splnit, než abyste ztratili veškerý čas na nastavování cen a a vyhodnocování.
Nyní, když víte více o marketingu ve vyhledávání, pojďme se vrátit zpět k vašemu vývojáři.
Stále má zájem se dozvědět více o tom, jak se budou jeho reklamy zobrazovat a zda budou zařazeny do vyhledávání.
Jak funguje princip inzerce? Uveďte kroky ve správném pořadí.
a) Vyhledávač ohodnotí reklamu
b) Podle výsledků vyhledávání se zobrazí nejlépe odpovídající reklama
c) Inzerent zadá nabídky na klíčová slova
Správné řešení: c,a,b.
V tomto článku jsme se zabývali obecně marketingem ve vyhledávání, který umožňuje inzerentům umístit reklamy zároveň s přirozenými výsledky vyhledávání.
Pokryli jsme také, jak platforma pro správu vyhledávacích nástrojů poskytuje jedno místo pro shromažďování, úpravu a optimalizaci vašich cílů.
A) Najít si někoho, kdo by mi to udělal?
Rozhodně můžete.
Tyto věci mohou být naprosto ohromující, zvláště pokud jste noví. Podívejte se na zbytek tohoto kurzu, abyste zjistili, jak zvládnout sám.
B) Využiji optimalizaci pro vyhledávače (SEO)?
Špatně.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je, když inzerent provádí vylepšení svých webových stránek, takže se řadí mezi vyšší výsledky v přirozených výsledcích vyhledávání (také známé jako organické vyhledávání). Tyto změny webových stránek provádí webmasteři na straně klienta.
C) Spravovat reklamy a klíčová slova na každém webu?
Můžete udělat, ale bylo by hodně práce. Existuje jednodušší způsob.
D) Najít si nástroj pro správu reklam
Ano!
Pomocí platformy pro správu vyhledávání máte k dispozici jedno rozhraní pro správu účtů ve více vyhledávačích, analýzu kampaní a automatizaci nabídek.
Tento článek vznikl na základě Google Academy kurzu, který je volně přeložen do češtiny za přispění mých poznatků a zkušeností s PPC. Snaží se být přípravou pro absolvování AdWords Google Ads certifikace ve vyhledávání.