Jak najít zákazníky ve vyhledávání: Google Ads 1/18

Marketing ve vyhledávání je způsob, jakým inzerenti dostanou svou reklamu před uživatele, kteří vyhledávají online. V tomto kurzu vám ukážeme, jak PPC reklama v Google Ads funguje.

Co se naučíte:

Jaký je nejlepší způsob, jak dostat reklamy na každý vyhledávač?

Představte si, že váš klient je vývojářem nové mobilní herní aplikace a potřebuje online reklamu. Plánuje globální start a potřebuje oslovit zákazníky po celém světě na několika vyhledávačích. Jaký je nejlepší způsob, jak dostat reklamu před zraky uživatelů vyhledávačů?

Zkuste si nyní odpovědět a na závěr článku vám ukážu správné výsledky.

A) Najít si někoho, kdo by mi to zařídí?

B) Využít optimalizaci pro vyhledávače (SEO)?

C) Spravovat reklamy a klíčová slova na každém webu?

D) Najít si nástroj pro správu reklam?

Máte svoji odpověď? Pojďme dále…

Co je marketing ve vyhledávání?

Marketing ve vyhledávání je způsob, jak dostat reklamy před uživatele, kteří vyhledávají online.

Podívejme se blíže na fungování marketingu a vyhledávačů a na to, jak vyhledávače zobrazují reklamy uživatelům.

Video si můžete přehrát zde.
(Pro pokračování v kurzu není potřeba).

Rekapitulace marketingu ve vyhledávání

Jak je vysvětleno ve videu, každý vyhledávač zobrazuje reklamy zároveň s  výsledky vyhledávání.

Obecný proces zahrnuje:

  1. Inzerenti nabídnou na klíčová slova určitou částku, kterou jsou ochotni zaplatit za too, že se zobrazí ve vyhledávání a zaplatí ve chvíli, kdy uživatel na reklamu klikne. (Pokud tedy nezvolí platbu za zobrazení reklamy.)
  2. Vyhledávač zařazuje inzerenty na základě jejich nabídky a relevance pro vyhledávání.
  3. Nejlepší reklamy se zobrazí zároveň s výsledky vyhledávání.

Zvětšete své úsilí ve vyhledávání

Představte si, že spravujete velkou kampaň ve vyhledávací síti s vysokými průměrnými měsíčními výdaji na více vyhledávačích.

Je počet klíčových slov, který spravujete, větší než průměrný slovník? Nebo často provádíte změny nabídek, spouštění propagačních akcí nebo sledování konverzí na více kanálech?

Poté budete chtít zvážit využití DoubleClick Search, abyste si usnadnili život!

Mezi výhody DoubleClicku patří:

Konsolidované údaje

Získáte údaje o konverzích a výkonu z jednoho zdroje, aniž byste museli celý den věnovat více platformám.

Jednotné rozhraní

Udržujte všechny své účty na jednom místě, abyste mohli hromadně provádět změny, nikoli navštěvovat každou jednotlivou verzi.

Optimalizace

Zaměřte se na cíle vaší kampaně a automatizujte nabídky tak, abyste je mohli splnit, než abyste ztratili veškerý čas na nastavování cen a a vyhodnocování.

Zapamatujte si

Nyní, když víte více o marketingu ve vyhledávání, pojďme se vrátit zpět k vašemu vývojáři.

Stále má zájem se dozvědět více o tom, jak se budou jeho reklamy zobrazovat a zda budou zařazeny do vyhledávání.

Jak funguje princip inzerce? Uveďte kroky ve správném pořadí.

a) Vyhledávač ohodnotí reklamu
b) Podle výsledků vyhledávání se zobrazí nejlépe odpovídající reklama
c) Inzerent zadá nabídky na klíčová slova

Správné řešení: c,a,b.

Shrnutí

V tomto článku jsme se zabývali obecně marketingem ve vyhledávání, který umožňuje inzerentům umístit reklamy zároveň s přirozenými výsledky vyhledávání.

Pokryli jsme také, jak platforma pro správu vyhledávacích nástrojů poskytuje jedno místo pro shromažďování, úpravu a optimalizaci vašich cílů.

Výsledky k otázku na začátku článku. Jaký je nejlepší způsob, jak dostat reklamy na každý vyhledávač?

A) Najít si někoho, kdo by mi to udělal?
Rozhodně můžete.

Tyto věci mohou být naprosto ohromující, zvláště pokud jste noví. Podívejte se na zbytek tohoto kurzu, abyste zjistili, jak zvládnout sám.

B) Využiji optimalizaci pro vyhledávače (SEO)?
Špatně.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je, když inzerent provádí vylepšení svých webových stránek, takže se řadí mezi vyšší výsledky v přirozených výsledcích vyhledávání (také známé jako organické vyhledávání). Tyto změny webových stránek provádí webmasteři na straně klienta.

C) Spravovat reklamy a klíčová slova na každém webu?
Můžete udělat, ale bylo by hodně práce. Existuje jednodušší způsob.

D) Najít si nástroj pro správu reklam
Ano!

Pomocí platformy pro správu vyhledávání máte k dispozici jedno rozhraní pro správu účtů ve více vyhledávačích, analýzu kampaní a automatizaci nabídek.

Tento článek vznikl na základě Google Academy kurzu, který je volně přeložen do češtiny za přispění mých poznatků a zkušeností s PPC. Snaží se být přípravou pro absolvování AdWords Google Ads certifikace ve vyhledávání.

Pokračujte v Google Ads akademii

  1. Jak najít zákazníky ve vyhledávání
  2. Vyzkoušejte si Google vyhledávání
  3. Naučte se základy AdWords Google Ads (doporučeno)
  4. Zviditelníte své reklamy (doporučeno)
  5. Najdete správné řešení výkonu kampaní
  6. Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon(doporučeno)
  7. Zavedete sledování konverzí webových stránek
  8. Pochopíte lépe své publikum
  9. Oslovíte zákazníky správným cílením
  10. Vytvoříte efektivní textové reklamy
  11. Vylepšíte reklamy pomocí rozšíření (doporučeno)
  12. Pomůžete zákazníkům vás najít
  13. Zjistíte, co spouští vaše reklamy (doporučeno)
  14. Správně nastavíte kampaň ve vyhledávací síti (nejoblíbenější)
  15. Vyhodnotíte výkonnost kampaně
  16. Optimalizujete kampaň ve vyhledávací síti (doporučeno)
  17. Vyhnete se zamítnutím reklam
  18. Ochráníte svoji značku před parazity

Nejnovější aktualizace:

Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů