Aktuální rozměry log a grafiky pro zbožáky a další…

V případě, že se jedná o formát PNG, očekává se transparentní (průhledné pozadí) pokud není uvedeno jinak. Formát JPG je s bílým pozadím. Rozměry jsou uváděny v pixelech (px) a první číslo značí šířku a druhé výšku.

Přehled log podle nejpoužívanějších rozměrů

RozměrFormátPoužití
16×16 pxPNGMapy, Web
32×32 pxPNG a ICOGoogle, Seznam, Web
140×140 pxJPGFirmy.cz
160×50 pxJPG / PNGHeureka
200×100 pxPNGSklik
1000×1000 pxPNGGoogle
2000×1000 pxPNGGoogle
2000×2000 pxPNGGoogle

Přehled podle jednotlivých systémů

Google

Google Merchant Center

Logo se zobrazuje v Google Nákupech a v dynamickém remarketingu

RozměryFormátPoměr stran
2000×2000 pxPNG1:1
2000×1000 pxPNG1:2
1000×1000 pxPNG1:1
Doporučené rozměry pro Google Merchant Center

Google Moje Firma + Google Mapy

Doporučení jak pracovat s Moje firma na Googlu. Rozměry přidávaných fotek by měli mít min. 720×720 px.

Specifikace pro logo na Google Moje firma

RozměryFormátPoměr stranMax. velikost
min. 120×120 pxJPG / PNG1:15 MB
best 250×250 pxJPG / PNG1:15 MB
max. 5200×5200 pxJPG / PNG1:15 MB

Doporučení: Fotografie musí být zaostřená a dokonale osvětlená a nesmí být nijak výrazně upravována nebo nadměrně aplikována filtry. Fotografie by měla ukazovat realitu

Rozměry: Cover fotka pro Moje firma na Googlu

RozměryFormátPoměr stranMax. velikost
min. 480×270 pxJPG / PNG1:15 MB
nej. 1080×608 pxJPG / PNG1:15 MB
max. 2120×1192 pxJPG / PNG1:15 MB

Seznam

Doporučuji si přečíst základní pravidla pro zpracování grafiky na Seznamu.

Rozměry loga pro dynamický retargeting na Skliku

Logo se bude zobrazovat v reklamách Sklik cílených přes Dynamický retargeting a Dynamický banner.

Logo pro dynamický retargeting musí mít přesně 200×100 px.

Specifikace: Obdélníkové logo pro Dynamický banner a Dynamický retargeting Skliku.

Formát loga: obrázkové, typografické či kombinované; *.png.

Pokud logo nepokrývá celý rozměr, je nutné použití pozadí.

Firmy.cz

Rozměry loga pro Firmy.cz

Doporučení: Pozadí doporučujeme bílé. Případně může být použita vaše firemní barva. Logo musí mít minimální rozměr 140 × 140 px. Detailní pravidla

Rozměry bannerů pro nabídky na Firmách

Minimálně 900×600 px

Rozměry loga a ikon pro Mapy.cz

RozměryFormátPoměr
72×72 pxPNG1:1
16×16 pxPNG1:1
Doporučené rozměry pro loga na Mapy.cz

Formát ikony musí být *.png s průhledným pozadím.
Pro lepší vizuální zážitek bude ikona v mapě automaticky ohraničena bílým okrajem a šedým stínem.

Grafický design pro základní i dobrovolný formát ikony musí být shodný.
Ikonky také musí odpovídat firemní identitě.

Základní formát
Ikona firmy musí mít přesný rozměr 72×72 px.

Dobrovolný formát
Slouží k tomu, aby se nesnížila kvalita při automatickém zmenšení základního formátu.

Ikona firmy musí mít přesný rozměr  16×16 px.

Úvodní fotka na Firmy.cz

Minimální rozměr 1200×800 px.

Galerie fotek na firemním zápisu

Galerie minimální rozměr 700 x 513 px.

Branding

Branding má svá vlastní pravidla, která je potřeba dodržovat.

  • Velký banner 1920×400 px
  • Střední banner 960×240 px
  • Malý banner 640×192 px
  • Dobrovolný extra velký banner 2560×640 px

Zboží.cz

Logo na zboží se nevkládá přímo v administraci zboží, ale je potřeba jej vyplnit na Firmy.cz, kde logo má mít 140x140px.

Heureka

RozměryFormátVelikost
160×50 pxJPG / PNGdo 300KB
Rozměry pro logo na Heureka.cz

Na Heurece si logo změníte přes podporu (pošlete je na podpora@heureka.cz).

Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů