V případě, že se jedná o formát PNG, očekává se transparentní (průhledné pozadí) pokud není uvedeno jinak. Formát JPG je s bílým pozadím. Rozměry jsou uváděny v pixelech (px) a první číslo značí šířku a druhé výšku.
Rozměr | Formát | Použití |
16×16 px | PNG | Mapy, Web |
32×32 px | PNG a ICO | Google, Seznam, Web |
140×140 px | JPG | Firmy.cz |
160×50 px | JPG / PNG | Heureka |
200×100 px | PNG | Sklik |
1000×1000 px | PNG | |
2000×1000 px | PNG | |
2000×2000 px | PNG |
Logo se zobrazuje v Google Nákupech a v dynamickém remarketingu
Rozměry | Formát | Poměr stran |
2000×2000 px | PNG | 1:1 |
2000×1000 px | PNG | 1:2 |
1000×1000 px | PNG | 1:1 |
Doporučení jak pracovat s Moje firma na Googlu. Rozměry přidávaných fotek by měli mít min. 720×720 px.
Rozměry | Formát | Poměr stran | Max. velikost |
min. 120×120 px | JPG / PNG | 1:1 | 5 MB |
best 250×250 px | JPG / PNG | 1:1 | 5 MB |
max. 5200×5200 px | JPG / PNG | 1:1 | 5 MB |
Doporučení: Fotografie musí být zaostřená a dokonale osvětlená a nesmí být nijak výrazně upravována nebo nadměrně aplikována filtry. Fotografie by měla ukazovat realitu
Rozměry | Formát | Poměr stran | Max. velikost |
min. 480×270 px | JPG / PNG | 1:1 | 5 MB |
nej. 1080×608 px | JPG / PNG | 1:1 | 5 MB |
max. 2120×1192 px | JPG / PNG | 1:1 | 5 MB |
Doporučuji si přečíst základní pravidla pro zpracování grafiky na Seznamu.
Logo se bude zobrazovat v reklamách Sklik cílených přes Dynamický retargeting a Dynamický banner.
Logo pro dynamický retargeting musí mít přesně 200×100 px.
Specifikace: Obdélníkové logo pro Dynamický banner a Dynamický retargeting Skliku.
Formát loga: obrázkové, typografické či kombinované; *.png.
Pokud logo nepokrývá celý rozměr, je nutné použití pozadí.
Doporučení: Pozadí doporučujeme bílé. Případně může být použita vaše firemní barva. Logo musí mít minimální rozměr 140 × 140 px. Detailní pravidla
Minimálně 900×600 px
Rozměry | Formát | Poměr |
72×72 px | PNG | 1:1 |
16×16 px | PNG | 1:1 |
Formát ikony musí být *.png s průhledným pozadím.
Pro lepší vizuální zážitek bude ikona v mapě automaticky ohraničena bílým okrajem a šedým stínem.
Grafický design pro základní i dobrovolný formát ikony musí být shodný.
Ikonky také musí odpovídat firemní identitě.
Základní formát
Ikona firmy musí mít přesný rozměr 72×72 px.
Dobrovolný formát
Slouží k tomu, aby se nesnížila kvalita při automatickém zmenšení základního formátu.
Ikona firmy musí mít přesný rozměr 16×16 px.
Minimální rozměr 1200×800 px.
Galerie minimální rozměr 700 x 513 px.
Branding má svá vlastní pravidla, která je potřeba dodržovat.
Logo na zboží se nevkládá přímo v administraci zboží, ale je potřeba jej vyplnit na Firmy.cz, kde logo má mít 140x140px.
Rozměry | Formát | Velikost |
160×50 px | JPG / PNG | do 300KB |
Na Heurece si logo změníte přes podporu (pošlete je na podpora@heureka.cz).