Založte si svůj firemní profil na Moje firma na Google

Jste připraveni začít používat svůj firemní profil na Googlu? V tomto kurzu vám ukážeme, jak se zaregistrovat k účtu a ověřit vaši firmu. Zjistíte také, jak propojit svůj účet s AdWords Express Google Ads, abyste mohli využívat rozšíření o lokalitu.

Seznamte se s Katkou

Katka vlastní a provozuje Katčiny Čepice. Jeden z jejích zákazníků ji nedávno upozornil, že se její obchod neobjevuje ve výsledcích Vyhledávání Google.

Katka vlastní a provozuje Katčiny Čepice. Jeden z jejích zákazníků ji nedávno upozornil, že se její obchod neobjevuje ve výsledcích Vyhledávání Google.

Katka se obává, že by mohla přijít o potenciální zákazníky, kteří hledají obchody s oděvy v její oblasti.

Katka rozumí čepicích, ale ne budování návštěvnosti pro svůj podnik.

Co může udělat, aby pomohla více zákazníkům najít její podnikání?

Nastavte si profil ve službě Moje firma na Googlu ve třech krocích

Katka s úlevou zjistila, že vytvoření profilu jejího podnikání je snazší, než si myslela. Pojďme sledovat, jak si vytváří svůj profil na Google Moje firma.

1. Zaregistrujte se do služby Moje firma na Googlu

Katka navštíví google.com/business a přihlásí se pomocí svých přihlašovacích údajů k účtu Google.

2. Zadejte informace o své firmě

Dále vyplní základní informace o svém butiku, například jméno, typ firmy, telefon a umístění obchodu.

3. Ověřte svůj profil

Nakonec musí Katka ověřit svou firmu, než její profil dostane zelenou, aby se zobrazila ve Vyhledávání a Mapách Google.

Po ověření profilu může společnost Katky přidat podrobnější informace, které zákazníci chtějí vidět, například web, otevírací dobu obchodů a fotografie. Čím více informací poskytne, tím více se zákazníci mohou dozvědět více o jejím podnikání a komunikovat s ním!

Jak řešit problémy v Google Moje firma?

Na rozdíl od Katky nemusí každá firma vytvářet profil od nuly. Co když chcete uplatnit nárok na existující profil, mít více firemních poboček nebo chcete ke svému účtu přidat oprávněného uživatele? Podívejte se na několik často kladených otázek ohledně nastavení a správy vašeho účtu Moje firma na Googlu.

Jak si mohu nárokovat stávající profil?

Existující profil lze nárokovat dvěma způsoby:

Zaregistrujte se nebo se přihlaste do služby Moje firma na Googlu. Jakmile zadáte své obchodní informace, systém navrhne možné shody. Vyberte svoji firmu a potvrďte, že máte oprávnění ji spravovat.
Vyhledejte svůj firemní profil v Mapách a klikněte na Získat tuto firmu.

A nebojte se, pokud všechny informace nejsou zcela v pořádku, budete mít možnost je upravit, jakmile ověříte, že jste vlastníkem firmy.

Co když už někdo cizí vlastní můj profil?

Nepanikařte! Pokud si již někdo ve vaší organizaci firmu nárokoval, je možné do tohoto účtu přidat další uživatele.

Pokud účet, který profil ověřil, nepoznáváte, budete muset požádat o vlastnictví a podle pokynů nárokovat svoji firmu.

Co když má profil mé firmy nesprávné nebo neúplné informace?

Pokud jste si dosud nezaložili svůj profil, začněte zde. Pokud profil vlastníte a spravujete, přihlaste se kdykoli ke svému účtu Moje firma na Googlu a proveďte potřebné změny.

Zajistěte, aby zákazníci měli přístup k nejaktuálnějším informacím o vaší firmě, včetně speciálních hodin a otevírací doby během svátků. Před publikováním vždy důkladně zkontrolujte, zda je váš profil správný – jakmile provedete změny, zobrazí se zákazníkům na Googlu.

Mám několik poboček. Musím mít profil pro každou z nich?

Pokud máte méně než 10 míst, musíte je zadat jednotlivě. Firmy s 10 a více způsobilými místy je mohou hromadně přidávat, ověřovat a spravovat.

Jak mohu ověřit svoji firmu?

Ověření vaší firmy je nejdůležitějším krokem ze všech – nebudete moci spravovat svůj profil, dokud tento proces nedokončíte.

Svou firmu budete moci ověřit telefonicky, e-mailem nebo dopisem (může to trvat až dva týdny). Chcete-li se dozvědět více, využijte další modul učení k ověření.

Jak přidat do Google Moje firma další uživatele?

Svůj profil nemusíte spravovat sami. Přidejte uživatele se třemi úrovněmi oprávnění – vlastníkem, správcem nebo správcem webu. Stačí pozvat požadované uživatele přímo z nabídky Uživatelé a určit jejich roli.

Překročte základní hranice s AdWords Express Google Ads

Katka zaznamenala od svého uvedení profilu na Google příliv zákazníků do svého obchodu a cítí se připravena oslovit ještě větší publikum pomocí cílených reklam ve službě AdWords Express Google Ads.

Potenciálním zákazníkům může usnadnit hledání obchodu tím, že se přihlásí do AdWords Express Google Ads přímo z rozhraní služby Moje firma na Googlu a vytvoří reklamu. Propojení jejího profilu s cílenou reklamní kampaní znamená, že Katka má větší kontrolu nad tím, jak často a kde se její podnikání zobrazuje.

K zapamatování


Nyní, když víte, jak vytvořit svůj firemní profil ve službě Moje firma na Googlu, se podívejme, zda můžete použít, co jste se naučili. Zobrazí se stávající profil vaší restaurace na Googlu se zastaralou otevírací dobou. Jaké kroky musíte podniknout k opravě profilu?

Následující kroky umístěte do správného pořadí.
1) Ověřte své podnikání
2) Aktualizujte a uložte informace o své firmě
3) Nárokujte svůj profil
4) Přihlaste se do služby Moje firma na Googlu

Správné odpovědi jsou vám jistě jasné. Pokud ne, přečtěte si článek znovu.

Shrnutí

V tomto dílu jsme si ukázali, jak vytvořit nebo nárokovat svůj profil ve službě Moje firma na Googlu. Nyní, když je vaše firma ověřena a oficiálně na mapě, dáváte svým zákazníkům aktuální informace o tom, kdo přesně jste, co děláte a kde vás mohou navštívit. Nezapomeňte, že své reklamní možnosti můžete rozšířit propojením svého profilu ve službě Moje firma na Googlu s Ads.

Chcete-li se dozvědět více, podívejte se na níže uvedené odkazy:

Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů