Je důležité, aby byl váš profil aktuální a poutavý. V tomto kurzu se naučíte, jak aktualizovat informace o své firmě, zlepšit svou online přítomnost a zjistit, jak a kdy potenciální zákazníci interagují s vaším profilem.
Představte si, že využíváte službu Moje firma na Googlu ke správě informací o firmě pro svůj malý obchod se sportovním zbožím a jste připraveni posunout svůj profil na další úroveň. Opravdu chcete oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků. Co můžete udělat pro optimalizaci svého profilu?
Mia a Connor spolu vlastní malý obchod s hudebními potřebami. Za správu jejich online profilu je obvykle odpovědná Mia, ale nejlepší bude, když oba vědí, jak používat službu Moje firma na Googlu. Sledujme, jak Mia ukazuje Connorovi základy.
Mia ví, že je důležité udržovat v jejich profilu aktuální obchodní informace. Rychle tedy Connorovi ukáže, jak to aktualizovat.
OK, Connore, přidala jsem tě jako vlastníka k našemu účtu. Nyní máš plná oprávnění správce. Dejme se do práce! První věc, kterou chceme udělat, je zkontrolovat náš profil, abychom se ujistili, že jsou informace aktuální.
Hmmm… vypadá to, že jsme od té doby, co jsme se přestěhovali, neaktualizovali naši otevírací dobu ani adresu. Udělejme to nyní. Chceme, aby nás naši zákazníci našli! OK, zdá se, že všechny naše další informace jsou přesné, takže můžeme uložit změny.
Skvělé! Všechny naše úpravy byly přijaty. Pokud jsme vše udělali správně, měly by se na Googlu objevit docela rychle. Někdy mohou být naše úpravy označeny jako nevyřízené nebo nepřijaté, pokud se Google domnívá, že jsou nepřesné. Pokud k tomu dojde, stačí vstoupit, zkontrolovat a aktualizovat informace.
Jakmile Mia ukáže Connorovi, jak aktualizovat jejich informace, vysvětlí mu, jak mohou pomocí fotografií vyniknout a zaujmout své zákazníky. Mia ví, jak je to důležité, a tak stráví trochu času tím, že to probere s Connorem.
Náš profil často udělá prvním dojmem, takže se chceme ujistit, že upoutáme jejich pozornost. Naštěstí má Moje firma na Googlu několik skvělých funkcí, které k tomu můžeme použít. Dovolte mi, abych vám ukázal, jak můžeme použít fotografie k vylepšení našeho profilu.
Vidíte, jak se tyto fotografie zobrazují na obrazovce? Přidal jsem je, abych zdůraznil některé z našich nejprodávanějších produktů, a fungovalo to! Minulý týden přišla zákaznice a hledala konkrétní položku, protože viděla její fotku v našem profilu. Takže se opravdu musíme ujistit, že je neustále přidáváme. Ve skutečnosti si myslím, že bychom dnes měli přidat několik dalších.
Momentálně máme v profilu pouze fotky produktů. Přidejme také několik dalších druhů fotografií. Protože jsme si nechali vytvořit nové logo, můžeme si ho přidat na náš profil. Když nás tak noví zákazníci najdou pomocí vyhledávání, budou schopni identifikovat naši firmu.
Můžeme také přidat profilový obrázek, aby zákazníci naši firmu na Googlu poznali. Použijme tento obrázek nás dvou stojících vedle kytary. Když pak lidé přijdou do obchodu, budou vědět, koho mají hledat, když potřebují pomoc.
Dále změňme naši titulní fotku na náš nový nápis obchodu. Chceme, aby lidé náš obchod poznali, když si přijdou něco koupit. Vzhledem k tomu, že v horní části našeho profilu uvidí obrázek našeho znamení, bude pro ně snazší nás najít.
Rád přidávám fotky na náš profil docela často. Je to skvělý způsob, jak předvést naše nové produkty a dát lidem vědět, co je v akci. Protože brzy začíná škola, měli bychom aktualizovat profil o pár obrázků našich studentských půjčoven. Teď nějaké přidáme!
Čím více fotografií přidáme, tím více vynikne naše firma online! To může pomoci zvýšit naše hodnocení ve vyhledávání. S vylepšeným hodnocením je pravděpodobnější, že se náš profil zobrazí před ostatními profily. Chceme se tedy ujistit, že budeme stále přidávat všechny tyto skvělé fotografie!
Dobře, dále se podíváme na recenze našich zákazníků. Zákaznické recenze pro nás nejsou jen skvělým způsobem, jak získat zpětnou vazbu. Můžeme je použít, abychom se odlišili od našich konkurentů a ukázali našim zákazníkům, co můžeme nabídnout. Můžeme je také použít k interakci s našimi zákazníky. Jsou docela důležité!
Nejprve si rád přečtu všechny nové recenze a uvidím, co říkají naši zákazníci. Dívej se! Tento zákazník zanechal opravdu pozitivní hodnocení našeho zákaznického servisu. Vzhledem k tomu, že se jedná o pozitivní recenzi, můžete si myslet, že nemusíte nic dělat. Ale rád odpovím na recenzi. Ukazuje to našim zákazníkům, že si vážíme jejich zpětné vazby. Takže rychle napíšu děkovnou zprávu.
Hmmm…zdá se, že tato recenze není tak pozitivní jako ta předchozí. Zákazník nebyl spokojen s naším výběrem not. Naštěstí můžeme na tuto recenzi odpovědět. Chceme dát našim zákazníkům vědět, že jejich obavy bereme vážně. Reakce na negativní recenze je skvělý způsob, jak řešit obavy rozrušeného zákazníka a ukázat potenciálním zákazníkům, že si vážíme zpětné vazby. Zde mi dovolte rychle odpovědět a dát zákazníkovi vědět, že se podíváme na přidání nových not a děkujeme mu za to, že nás informoval o svých obavách.
Dobře, prošli jsme všechny nové recenze a odpověděli na ně. Je opravdu důležité zůstat nad nimi. Měli bychom také našim zákazníkům připomenout, aby nám zanechali recenze a sdíleli s nimi odkaz, aby tak mohli udělat rychle a snadno. Chceme našim zákazníkům ukázat, že si jich vážíme a co říkají. Plánujeme kontrolovat recenze každý týden.
Mia se chce dozvědět více o jejich zákaznících a o tom, jak s nimi komunikují online. Myslí si, že jim tyto informace pomohou zlepšit jejich profil a rozhodovat se o nových produktech, speciálních akcích a reklamách. Ukázala tedy Connorovi, jak používat statistiky ke kontrole dat
.Prostřednictvím Insights můžeme získat mnoho informací o tom, jak naši zákazníci interagují s naším profilem. Můžeme sledovat různé druhy akcí, včetně toho, jak nás naši zákazníci hledali, kolik hovorů jsme obdrželi, počet žádostí o cestu, kolik zákazníků navštívilo naše webové stránky a kolik kliklo na naše fotografie. Chceme se tedy ujistit, že naše přehledy pravidelně kontrolujeme.
Nyní tedy víte, jak aktualizovat svůj firemní profil na Googlu, a víte, jak je důležité profil vylepšovat, aby vaše zákazníky zaujal. Než jej začnete používat pro vlastní podnikání, udělejte si rychlou revizi.
Provozujete speciální promo akci ve svém obchodě se sportovním zbožím a chcete zajistit, aby o ní vaši zákazníci věděli. Jakými způsoby můžete optimalizovat a používat svůj firemní profil na Googlu?
V tomto kurzu jsme se zabývali tím, jak můžete přilákat zákazníky pomocí různých nástrojů dostupných ve službě Moje firma na Googlu. Ukázali jsme vám, jak aktualizovat svůj profil a používat fotografie ke zvýšení viditelnosti online. Viděli jste, jak je důležité reagovat na recenze a sledovat interakci zákazníků s vaší firmou. Také jsme vám ukázali, jak můžete pomocí Statistik sledovat, jak vaši zákazníci komunikují s vaší firmou online.
Další informace o používání služby Moje firma na Googlu k přilákání zákazníků naleznete na níže uvedených odkazech:
Udržujte informace o své firmě aktuální
Udělejte svůj firemní profil skvělým
Prohlédněte si statistiky pro svůj firemní profil