Blog o online marketingu

Píšu pro Vás své zkušenosti, rady a tipy, které mi fungují...

Jak zvýšit důvěryhodnost e-shopu

Zvýšení důvěryhodnosti na Shoptetu

Máte vlastní e-shop nebo jste marketingový specialista? Získejte praktické tipy, jak zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu a zvýšit vaše zisky. Jak zvýšit prodej e-shopu a mít spokojenější zákazníky? Když už přivedete na váš e-shop návštěvníky je důležité nenechat si je utéct někam jinam. První dojem uděláte pouze jednou. Podívejte se do vašehoh Google Analytics účtu nebo do Shoptet dashboardu (Statistiky >...

Celý článek
Jak recyklovat obsah

Prezentujte starý obsah v nové formě

Jedním z doporučovaných pravidel obsahového marketingu je unikátnost uveřejněných informací. Pro úspěšnou kampaň však není vždy nutná. Rozhodující je především to, jak je obsah prezentován. V konkurenčních oblastech již bylo řečeno vše podstatné. Na významné novinky v sortimentu nebo nastupující trendy se nelze spoléhat, protože přichází nárazově. Jak tedy uspět? Odpovědí je způsob, jakým sdělujete informace. Pokud budete originální v představování obsahu,...

Celý článek
Google algoritm update

SEO – Přichází BERT děste se!

Google provádí novou aktualizaci svého vyhledávání. Jak to ovlivní vaše výsledky ve vyhledávání? Kdo poskočí na první pozice a kdo se naopak propadne? Aktualizace BERT znamená Bidirectional Encoder Representations from Transformers a do češtiny si to netroufnu přeložit, proto zůstaneme u zkratky BERT. Tato aktualizace spočívá v porozumění „delším, více konverzačním dotazům“, napsal Google ve svém blogovém příspěvku. Díky umělé...

Celý článek
Growth hacking like a boss

Growth Hacker – jak vám pomůže?

Kdo je to growth hacker? Co to je growth hacking? Zkusíme si vysvětlit základní pojmy, ať si rozumíme. Growth hacker (hacker růstu) je člověk, který používá kreativní marketingové strategie k tomu, aby vám pomohl dosáhnout vašich cílů s minimálními náklady. Growth hacker experimentuje a testuje novinky v marketingu a díky tomu vám vydělá peníze. Growth hacking je speciální druh marketingu,...

Celý článek

Jak se vzdělává PPC specialista?

Každý, kdo se někdy zajímal o online marketing ví, že na internetu existuje spousta ne/kvalitního PPC vzdělání. Ať už to jsou zastaralé články, kurzy nebo špatné případové studie. Jak se orientovat v džungli PPC novinek a zůstat o krok před konkurencí? Tip č. 1 – Vzdělávejte se pravidelně To se mi to řekne, ale kde na to mám vzít čas? Já...

Celý článek
Obsahový marketing tipy

Obsahový marketing – 10 univerzálních pravidel

Přilákání zákazníků na kvalitní obsah je výhodnější než nákladná reklama. Na druhou stranu je tvorba takového obsahu během na hodně dlouhou trať. Výsledky přijdou až po čase. Chcete se pustit do tohoto druhu marketingu, ale nevíte, jak na to? Podívejte se na seznam základních pravidel. 1. Kvalitní obsah pomůže (skoro) v každém oboru Pokud nepočítáme návody k výrobě bomb a podobná témata, zpravidla neexistují oblasti, které...

Celý článek

25 nejlepších způsobů, jak získat zpětné odkazy z blogů

Blogy představují skvělý prostředek linkbuildingu. Přesto bývají často opomíjeny. Sepsal jsem návod, jak aktivně i pasivně získávat odkazy z webových zápisníků. Proč byste měli začlenit blogy do strategie linkbuildingu? Ani drahá reklama na navštěvovaném webu vám nemůže poskytnout to, co nabízí „obyčejný“ on-line zápisník. Blogy odráží osobnost svých autorů a mají punc důvěryhodnosti. Propagujte se v komunitě. Čtenáři a zákazníci spíše dají...

Celý článek
9 metrik pro posouzení kvality obsahu

9 metrik pro posuzování účinnosti vašeho obsahu

Účinný obsah je skvělý prostředek pro získání zákazníků i budování důvěry a značky. Dosažené výsledky je ale potřeba nějakým způsobem měřit, abychom věděli, zda se tvorba obsahu a strategií vyplácí. Podívejte se, o které metriky se můžete opřít. Rozhodující pro posuzování efektivity obsahu je stanovení vhodných KPI. Každý web je v něčem jiný a má jiné cíle. U informační mikrostránky je primární konverzní...

Celý článek
Recyklace starého obsahu na webu

Recyklace obsahu od A do Z

Obsahový marketing je pro firmy stále důležitější. Ne každý však má prostředky k tomu, aby zákazníkům pravidelně přinášel aktuality a novinky. Konkurence má často lepší podmínky a větší rozpočet. Existuje ale řešení, jak i v takovém případě uspět. Je jím využití stávajícího obsahu. Recyklace obsahu je ověřený způsob, jak co nejlépe využít vlastní dřívější práce. Mezi základní výhody této metody patří – většinou...

Celý článek
Google nákupy na Slovensku

Jak správně nastavit Google nákupy pro Slovensko

Google nákupy jsou již na Slovensku téměř měsíc a mnoho inzerentů bojuje se základním nastavením kampaní. V tomto článku + videu jsem pro vás připravil jednoduchý návod, kterým zvládne projít každý i bez marketingové agentury či PPC specialisty. Co potřebujete? Založený Google Merchant Center. Založený účet Google Ads. XML feed ve slovenštině. [Nově] Správné google product category. Stručný návod...

Celý článek