BLOG

Články o tvorbě webů a online marketingu

Google Ads akademie 16/18

Google Ads akademie 16/18: Optimalizujte kampaně ve vyhledávání

Úvod Spustili jste své první kampaně ve vyhledávací síti. Gratuluji. Nyní je čas na kontrolu. Podíváme na možností optimalizace, které máte v Google Ads k dispozici, a na to, jak je využít k lepším výsledkům v kampaních. Jak optimalizovat klíčové parametry vyhledávacích kampaní? Dosah, relevance a konverze? Co se naučíte: Možnosti optimalizace, které jsou k...

Celý článek

Nejlepší nástroje (nejen) pro SEO

Používáte ty nejlepší nástroje pro SEO a internetový marketing? Podívejte se na jejich aktualizovaný seznam. Na blogu mám různé přehledy používaných nástrojů, proto jsem je (snad) všechny sjednotil do následujícího seznamu. POZNÁMKA – v seznamu se opakují služby, programy a doplňky, které se využívají pro více úkonů (klíčovka, průzkum trhu, sledování konkurence…). Nový pomocník Marketing Miner sdružuje vícero nástrojů, které vám ušetří spoustu...

Celý článek
MioWebdesign online kurz

Rychlá recenze kurzu MioDesing 3.0

Tak to jsem vážně nečekal! Chtěl bych se podělit o moji čerstvou zkušenost z dnešního rána. Ráno vstanu z postele a koukám po Facebooku… Protože sleduju Kluky v praxi, najednou mi vyskočí informace o MioDesignu od Honzy Timpanna, kterého jsem asi před rokem ptal kdy dokončí svůj online kurz o webdesignu. Ihned klikám na odkaz,...

Celý článek

Google Ads akademie 15/18: Vyhodnoťte výkonnost kampaně

Google Ads vám pomůže zlepšit výsledky kampaně tím, že vám ukáže, co funguje a co ne. Tento kurz vám ukžáe, jak vyhodnotit výkon reklamních kampaní a optimalizovat tak, abyste dosáhli lepších výsledků. Co se dnes naučíte: Jaké má Google Ads přehledy a metriky Jak používat přehledy a metriky pro dosažení stanovených cílů Co byste dělali?...

Celý článek

Co je vlastně kvalitní obsah?

Obecných doporučení o tvorbě kvalitního obsahu je všude plno. Problém bývá s realizací. Provozovatel webu často ani neví, co si má pod tímto pojmem představit. Proto jsem vytvořil následující seznam. Podívejte se na konkrétní příklady úspěšných kampaní, které ukazují vhodný přístup. Kvalitní obsah si sám získá pozornost i odkazy. K jeho vytvoření je zapotřebí znát návštěvníky webu, stanovit si cíle a vytvořit optimální...

Celý článek

Vše, co potřebujete vědět o optimalizaci vašeho e-shopu pro vyhledávače

Provozujete internetový obchod? Chcete zlepšit pozice ve vyhledávačích a mít více spokojených návštěvníků? Podívejte se, zda jste pro svůj e-shop zajistili vše podstatné. Při své praxi se často setkávám s nedostatky, které shrnuje následující seznam. K jednotlivým bodům už bylo napsáno mnoho a nemá význam je znovu rozebírat – u každého bodu je proto uveden odkaz na vhodný zdroj informací. Seznam berte...

Celý článek

Nezbytné informace pro e-shopaře

Pohybujete se v oblasti internetových obchodů a hledáte vhodné zdroje informací? Pak právě vám se hodí následující seznam. Checklisty Vše, co potřebujete vědět o optimalizaci vašeho e-shopu pro vyhledávače 33 hlavních chyb e-shopů Poradny Poradna | MůjPrvníEshop.cz Poradna – Petra Mikulášková Cenotvorba Jak prodat dražší zboží ve vašem e-shopu? Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Diskusní fóra E-shopy...

Celý článek

33 hlavních chyb u e-shopů – 3. část

Přináším poslední díl seriálu o hlavních chybách e-shopů. Jelikož je tato oblast opravdu rozsáhlá, rozhodl jsem se seriál rozšířit. Později přinesu bonusový obsah věnovaný této tématice i bližší pohled na další témata, například využití affiliate marketingu pro internetový obchod. Všechny díly seriálu: 1. díl 2. díl 3. díl 23. Nevyužité strukturované úryvky Anglický originál zní rich snippets. Jako...

Celý článek

33 hlavních chyb u e-shopů – 2. část

Přináším druhý díl seriálu o hlavních chybách e-shopů. Podívejme se blíže na dalších 11 nedostatků. Všechny díly seriálu: 1. díl 2. díl 3. díl 12. Špatná orientace na zákazníka „Kdo u vás bude nakupovat?“„Všichni!“ Takto by odpovědělo mnoho e-shopařů. Není to právě ideální přístup. Luxusní kašmírový svetr si nekoupí náctiletá školačka. Ať už prodáváte knihy, sushi sety nebo čerstvou kávu, máte specifický typ...

Celý článek

Co je Inbound marketing a proč byste mu měli věnovat pozornost

Na českém webu se začíná prosazovat nový trend nesoucí název Inbound marketing. Někteří odborníci jej dokonce označují za nástupce SEO. Shrnul jsem nejdůležitější informace o tomto pojmu. Co dělá Inboud marketing: shrnuje všechny způsoby, jak přitáhnout návštěvníky na vlastní obsah – bez nutnosti za to přímo platit zároveň hledá způsob, jak návštěvnosti stránek efektivně využít (objednávka nebo jiná akce) analyzuje...

Celý článek