Blog o online marketingu

Píšu pro Vás své zkušenosti, rady a tipy, které mi fungují...

9 metrik pro posouzení kvality obsahu

9 metrik pro posuzování účinnosti vašeho obsahu

Účinný obsah je skvělý prostředek pro získání zákazníků i budování důvěry a značky. Dosažené výsledky je ale potřeba nějakým způsobem měřit, abychom věděli, zda se tvorba obsahu a strategií vyplácí. Podívejte se, o které metriky se můžete opřít. Rozhodující pro posuzování efektivity obsahu je stanovení vhodných KPI. Každý web je v něčem jiný a má jiné cíle. U informační mikrostránky je primární konverzní...

Celý článek

Recyklace obsahu od A do Z

Obsahový marketing je pro firmy stále důležitější. Ne každý však má prostředky k tomu, aby zákazníkům pravidelně přinášel aktuality a novinky. Konkurence má často lepší podmínky a větší rozpočet. Existuje ale řešení, jak i v takovém případě uspět. Je jím využití stávajícího obsahu. Recyklace obsahu je ověřený způsob, jak co nejlépe využít vlastní dřívější práce. Mezi základní výhody této metody patří – většinou...

Celý článek
Google nákupy na Slovensku

Jak správně nastavit Google nákupy pro Slovensko

Google nákupy jsou již na Slovensku téměř měsíc a mnoho inzerentů bojuje se základním nastavením kampaní. V tomto článku + videu jsem pro vás připravil jednoduchý návod, kterým zvládne projít každý i bez marketingové agentury či PPC specialisty. Co potřebujete? Založený Google Merchant Center. Založený účet Google Ads. XML feed ve slovenštině. Stručný návod na Google nákupy pro Slovensko Ověřte...

Celý článek

Certifikát Google Ads ve vyhledávání – testové otázky

Výběr 100 otázek, které musíte správně odpovědět do 2 hodin, abyste získali certifikát Google Ads ve vyhledávání. Vyzkoušejte si test nanečisto. Pokud si nejste některou z odpovědí jistí, správné odpovědi naleznete v předchozích článcích nebo napište dole do komentářů a já vám poradím 🙂 Nebudu zde podporat podvodníčky, kteří hledají na netu odpovědi. K čemu vám to je podvádět? Když chcete být...

Celý článek

15 nejlepších způsobů linkbuildingu

Přemýšlíte, jak co nejlépe investovat prostředky vyhrazené na linkbuilding? Podívejte se na přehled nejlepších způsobů, které v současnosti existují. Nejlepší metody linkbuildingu: 1. Guest blogging Jak efektivně využít guest blogging při linkbuildingu? V první řadě zcela vypusťte to, že tvoříte příspěvek za účelem získání odkazů – takový přístup je kontraproduktivní. Soustřeďte se na čtenáře cílového webu. Vytvářejte kvalitní příspěvky a přinášejte hodnotu. Ukázka...

Celý článek
Minimalismus při tvorbě webu

Minimalismus jako výchozí princip tvorby webu

Dnešní svět je rychlejší. Uživatelé internetu mají pocit, že jsou ve spěchu. A existuje jediná jednoduchá možnost, jak jim vyjít vstříc – minimalismus. Co má společného tvorba stránek, minimalismus a uživatelská zkušenost? Všechno. Když vykoukneme z našeho českého internetového rybníčku a zaměříme se na „modernější“ oblasti, objevíme úspěšný trend minimalismu, který se projevuje jak v návrhu stránek, tak samotném obsahu. Méně znamená více. Minimalismus...

Celý článek

14 cest, jak přilákat zpětné odkazy

S obecnými návody na budování zpětných odkazů se roztrhl pytel. Není ale na škodu zaměřit se na konkrétní oblast – linkbaiting. Uvádím 14 způsobů, jak přilákat odkazy. Proč linkbaiting? Není nic lepšího, než když na vás začnou sami odkazovat jiní. Vybudováním kvalitního webu zabijete hned dvě mouchy jednou ranou. Uživatelé si oblíbí vaše stránky a zároveň ušetříte čas a prostředky, které by jinak šly na propagaci. Osvědčené...

Celý článek
Pravda o funnelech

Krutá pravda o Funnel hackingu, kterou nechcete slyšet

Vidíte, jak tisíce lidí vydělávají miliony svým info podnikáním a vy se rozhodnete jejich strategii okopírovat. Dosáhnete však stejných výsledků? Dnes si ukážeme pravdu o funnelech. Takže, pokud dokážete okopírovat fungující funnel konkurence, můžete vydělat miliony jako oni? Krátká odpověď je ne, ale dlouhá odpověď je ano. Dovolte mi to vysvětlit. Jen proto, že okopírujete něčí funnel,...

Celý článek
Ochranné známky Google Ads

Google Ads akademie 18/18: Ochranné známky

Zásady ochranných známek mohou být složité. V tomto dílu se dozvíte, co můžete udělat, pokud vaše reklamy budou zamítnuty pro problém s ochrannou známkou a jak požádat o autorizaci. Zde uvedené informace mají sloužit jako rychlá reference a měly by být zváženy v kontextu plné politiky ochranných známek. Více podrobností naleznete na odkazech na konci tohoto kurzu. Co se dnes naučíte Jak zjistit,...

Celý článek

Je výměna odkazů mrtvá?

Dříve účinné metody pro zlepšení pozic ve vyhledávačích postupně ztrácejí na efektivitě. Vedle registrace do katalogů a „PR článků“ se to týká i výměny odkazů. Právě tu nahrazuje strategické partnerství. Zatímco před lety se výměna odkazů široce doporučovala a ten, kdo neměl na webu stránku „partneři“ s X linky na cizí stránky, se mohl cítit v nevýhodě oproti konkurenci, dnes je tomu jinak. Už i ti,...

Celý článek