
Nyní s vámi nasdílím svůj soubor, díky kterému okamžitě dokážu zvýšit konverze u svých klientů. Jedná se o jednoduchou analýzu vyhledávacích dotazů, které nemám pokryté nebo nekonvertují v jednotlivých typech kampaní. Krok 1. Stáhněte si report všech vyhledávacích dotazů za celou dobu existence účtu (nebo můžete tento report dělat pravidelně každý měsíc) Krok 2. Zkopírujte si tento soubor a vyplňte záložku...
Celý článek

Je důležité, aby byl váš profil aktuální a poutavý. V tomto kurzu se naučíte, jak aktualizovat informace o své firmě, zlepšit svou online přítomnost a zjistit, jak a kdy potenciální zákazníci interagují s vaším profilem. Co se naučíte: Jak aktualizovat svůj firemní profil na Googlu Jak používat fotografie a recenze k vylepšení svého profilu Způsoby, jak můžete pomocí statistik sledovat interakci zákazníků Co byste...
Celý článek

V případě, že se jedná o formát PNG, očekává se transparentní (průhledné pozadí) pokud není uvedeno jinak. Formát JPG je s bílým pozadím. Rozměry jsou uváděny v pixelech (px) a první číslo značí šířku a druhé výšku. Přehled log podle nejpoužívanějších rozměrů Rozměr Formát Použití 16×16 px PNG Mapy, Web 32×32 px PNG a ICO Google, Seznam, Web 140×140 px JPG...
Celý článek

Jste připraveni začít používat svůj firemní profil na Googlu? V tomto kurzu vám ukážeme, jak se zaregistrovat k účtu a ověřit vaši firmu. Zjistíte také, jak propojit svůj účet s AdWords Express Google Ads, abyste mohli využívat rozšíření o lokalitu. Co se naučíte: Jak vytvořit a / nebo nárokovat svůj firemní profil na Googlu Výhody propojení vašeho profilu s AdWords Express Google Ads Seznamte...
Celý článek

Naučte se, jak pomocí bezplatné služby Moje firma na Googlu vytvářet výpisy, které vyniknou, když zákazníci vyhledávají online. Zapojte zákazníky pomocí služby Moje firma na Googlu Díky službě Moje firma na Googlu je snaha vyniknout ve vyhledávání a v Mapách Google. Podívejte se, jak můžete vytvořit obchodní profil, který vám pomůže přilákat nové zákazníky a zaujmout stávající zákazníky, když vás...
Celý článek

Praktický tip, který vám zaručeně pomůže zvýšit návštěvnost vašeho e-shopu. Jednoduchá aplikace a změny viditelné do 5 minut!
Celý článek

Freelo jsem si zamiloval. Byla to láska na první pohled. Před půl rokem bych tomu sám nevěřil, že mi bude tak sedne a nahradí tolik aplikací, které jsem do té doby používal. I. kapitola: Temná doba bez Freela Z agentury jsem byl zvyklý si zapisovat všechny aktivity do Google kalendáře. Pro každého klienta jiný # a zkratku. Jak člověk pracoval...
Celý článek

Moje zápisky z přednášek #marketingemprotikrizi. Co mají všechny krize společné? Je to strach. Strach je Černý a bílý vlk – indiánský příběh o bitvě, která probíhá v našem nitru. Ta bitva je mezi dvěma vlky. Zlým a dobrým. Vnuk se se dědy zeptá, který vlk z nich vyhraje? Vyhraje ten, kterého krmíš. Co dělat v krizi? 1. Obejděte své běžné zvyky a rutiny...
Celý článek

Máte vlastní e-shop nebo jste marketingový specialista? Získejte praktické tipy, jak zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu a zvýšit vaše zisky. Jak zvýšit prodej e-shopu a mít spokojenější zákazníky? Když už přivedete na váš e-shop návštěvníky je důležité nenechat si je utéct někam jinam. První dojem uděláte pouze jednou. Podívejte se do vašehoh Google Analytics účtu nebo do Shoptet dashboardu (Statistiky >...
Celý článek

Jedním z doporučovaných pravidel obsahového marketingu je unikátnost uveřejněných informací. Pro úspěšnou kampaň však není vždy nutná. Rozhodující je především to, jak je obsah prezentován. V konkurenčních oblastech již bylo řečeno vše podstatné. Na významné novinky v sortimentu nebo nastupující trendy se nelze spoléhat, protože přichází nárazově. Jak tedy uspět? Odpovědí je způsob, jakým sdělujete informace. Pokud budete originální v představování obsahu,...
Celý článek