Blog

Posuzovat efektivitu linkbuildingu podle počtu odkazů je blbost

Cílem linkbuildingu je získat zpětné odkazy. Posuzovat však účinnost kampaně pouze podle nich není optimální volba. Rozhodují jiné faktory. Jak měřit linkbuiding? To je dost ošemetná otázka. Neexistuje jen jedna univerzální metrika – ono totiž nejde jen o odkazy. Ty jsou vlastně až na posledním místě. Cílem kvalitního linkbuildingu je: Propagace značky. Zvýšení cílené návštěvnosti. Zvýšení konverzního poměru. Zlepšení pozic...

Celý článek
6 online strategií pro info podnikatele

6 online marketingových strategií, které potřebuje každý (info) podnikatel

Internet radikálně změnil způsob, jakým budujeme a podporujeme podniky: máme přístup k mnohem více zdrojů a mnohem více potenciálu než kdy jindy. Proč tedy tolik podnikatelů zanedbává tyto plodné příležitosti tím, že se vzdává marketingu, nebo ho odkládá jako zbytečné výdaje? Definice slova “potřebuje” Co znamená, že “potřebujete” tyto strategie? Není rozhodnutí na mě? Není možné vybudovat firmu i bez...

Celý článek
Google Ads - zamítnuté reklamy

Google Ads akademie 17/18

Úvod Malé redakční chyby jsou jedním z nejčastějších důvodů, proč vám zamítnou vaše reklamy. Tyto zásady jsou velmi jednoduché. Abyste se zamítnutí reklam vyhnuli stačí, když pochopíte filozofii společnosti Google. Co se naučíte: Filozofie společnosti Google týkající se redakčních standardů. Běžné důvody, proč reklamy nesplňují redakční zásady společnosti Google. Co byste udělali? Bean Coffee se připravuje...

Celý článek

Milionový summit | DEN 5

Závěrečný den maratonu nabitého znalostmi je za námi. Dnes si můžete přečíst zajímavé strategie Tomáše Jehličky, Jana Poláka a Andyho Winsona. Pokud jste nestihli všechny dny, můžete si objednat kompletní záznam na summit2019.cz. Chcete získat Pavlovu knížku Z nuly na milion zdarma? Získáte ji zde. Tomáš Jehlička BIO: Trenér a motivator, autor výzvy 21 dní. Největší úspěch: Téměř dvou milonová kampaň a spuštění...

Celý článek

Milionový summit | DEN 4

Jak se poprali další 3 TOP online podnikatelé s Milionovou výzvou? Jaké strategie by zvolili, kdyby ze dne na den o všechno přišli? Přečtěte si postřehy z webináře zdarma. Lenka Černá BIO: Koučka, mentorka, životní průvodkyně.Databáze: Desítky tisíc.Sítě: FB 20 000 fanoušků, IG.Produkty: Audioprogramy, online programy, knihy, přednášky, workshopy, škola koučů, online diář, osobní konzultace. Strategie Lenky z nuly na milion:...

Celý článek

Milionový summit | DEN 3

Předchozí dny záznam najdete na summit2019.cz SUMMIT DEN 3 Třetí den vystoupili Vít Prokůpek, Jana Bartíková, Martin Mažár.  Vít Prokůpek  BIO: Profesionální vyjednávač a expert na psychologii vlivu. Největší úspěch: 34 000 prodaných knih psychologie ovlivňování. Databáze: 22 000 kontaktů.Sítě: Linkedin,  FB, IG.Produkty : e-kniha, prémiový online kurz a menší kurzy. Obrat: 1 180 000 Kč, zisk 890 000 Kč. Roční strategie...

Celý článek

Milionový summit | DEN 2

Představte si, že by online milionáři přišli ze dne na den o všechno a zůstaly by jim jen jejich znalosti a zkušenosti. Jak by do roka vybudovali své expertní podnikání a vydělali do roka 1 milion korun? Dnes se s vámi podělí o své strategie Aleš Kalina, Zuzana Adam a Erik Hoffman. ALEŠ KALINA Odešel z postu finančního ředitele Microsoftu a začal budovat své expertní podnikání od...

Celý článek

Milionový summit | TOP know-how 15 online milionářů ČR

Co by dělalo 15 předních českých online milionářů, kdyby ze dne na den o všechno přišli? Jaké strategie by použili, aby do roka vydělali svůj první milion? O tom přesně je celý milionový summit 2019. Psst. Na konci článku dostanete tištěný dárek od Pavla Říhy zdarma! V tomto článku najdete moje výpisky z přednášek 15 českých online milionářů. Připojte se ještě...

Celý článek
Google Ads akademie 16/18

Google Ads akademie 16/18: Optimalizujte kampaně ve vyhledávání

Úvod Spustili jste své první kampaně ve vyhledávací síti. Gratuluji. Nyní je čas na kontrolu. Podíváme na možností optimalizace, které máte v Google Ads k dispozici, a na to, jak je využít k lepším výsledkům v kampaních. Jak optimalizovat klíčové parametry vyhledávacích kampaní? Dosah, relevance a konverze? Co se naučíte: Možnosti optimalizace, které jsou k dispozici ke zlepšení vyhledávacích kampaní Jak tyto možnosti využít...

Celý článek
SEO

Nejlepší nástroje (nejen) pro SEO

Používáte ty nejlepší nástroje pro SEO a internetový marketing? Podívejte se na jejich aktualizovaný seznam. Na blogu mám různé přehledy používaných nástrojů, proto jsem je (snad) všechny sjednotil do následujícího seznamu. POZNÁMKA – v seznamu se opakují služby, programy a doplňky, které se využívají pro více úkonů (klíčovka, průzkum trhu, sledování konkurence…). Nový pomocník Marketing Miner sdružuje vícero nástrojů, které vám ušetří spoustu času....

Celý článek