Jste připraveni začít používat svůj firemní profil na Googlu? V tomto kurzu vám ukážeme, jak se zaregistrovat k účtu a ověřit vaši firmu. Zjistíte také, jak propojit svůj účet s AdWords Express Google Ads, abyste mohli využívat rozšíření o lokalitu. Seznamte se s Katkou Katka vlastní a provozuje Katčiny Čepice. Jeden z jejích zákazníků ji nedávno upozornil, že se její obchod neobjevuje ve výsledcích...
Naučte se, jak pomocí bezplatné služby Moje firma na Googlu vytvářet výpisy, které vyniknou, když zákazníci vyhledávají online. Zapojte zákazníky pomocí služby Moje firma na Googlu Díky službě Moje firma na Googlu je snaha vyniknout ve vyhledávání a v Mapách Google. Podívejte se, jak můžete vytvořit obchodní profil, který vám pomůže přilákat nové zákazníky a zaujmout stávající zákazníky, když vás...
Freelo jsem si zamiloval. Byla to láska na první pohled. Před půl rokem bych tomu sám nevěřil, že mi bude tak sedne a nahradí tolik aplikací, které jsem do té doby používal. I. kapitola: Temná doba bez Freela Z agentury jsem byl zvyklý si zapisovat všechny aktivity do Google kalendáře. Pro každého klienta jiný # a zkratku. Jak člověk pracoval...
Moje zápisky z přednášek #marketingemprotikrizi. Co mají všechny krize společné? Je to strach. Strach je Černý a bílý vlk – indiánský příběh o bitvě, která probíhá v našem nitru. Ta bitva je mezi dvěma vlky. Zlým a dobrým. Vnuk se se dědy zeptá, který vlk z nich vyhraje? Vyhraje ten, kterého krmíš. Co dělat v krizi? 1. Obejděte své běžné zvyky a rutiny...
Máte vlastní e-shop nebo jste marketingový specialista? Získejte praktické tipy, jak zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu a zvýšit vaše zisky. Jak zvýšit prodej e-shopu a mít spokojenější zákazníky? Když už přivedete na váš e-shop návštěvníky je důležité nenechat si je utéct někam jinam. První dojem uděláte pouze jednou. Podívejte se do vašehoh Google Analytics účtu nebo do Shoptet dashboardu (Statistiky >...
Jedním z doporučovaných pravidel obsahového marketingu je unikátnost uveřejněných informací. Pro úspěšnou kampaň však není vždy nutná. Rozhodující je především to, jak je obsah prezentován. V konkurenčních oblastech již bylo řečeno vše podstatné. Na významné novinky v sortimentu nebo nastupující trendy se nelze spoléhat, protože přichází nárazově. Jak tedy uspět? Odpovědí je způsob, jakým sdělujete informace. Pokud budete originální v představování obsahu,...
Google provádí novou aktualizaci svého vyhledávání. Jak to ovlivní vaše výsledky ve vyhledávání? Kdo poskočí na první pozice a kdo se naopak propadne? Aktualizace BERT znamená Bidirectional Encoder Representations from Transformers a do češtiny si to netroufnu přeložit, proto zůstaneme u zkratky BERT. Tato aktualizace spočívá v porozumění „delším, více konverzačním dotazům“, napsal Google ve svém blogovém příspěvku. Díky umělé...
Kdo je to growth hacker? Co to je growth hacking? Zkusíme si vysvětlit základní pojmy, ať si rozumíme. Growth hacker (hacker růstu) je člověk, který používá kreativní marketingové strategie k tomu, aby vám pomohl dosáhnout vašich cílů s minimálními náklady. Growth hacker experimentuje a testuje novinky v marketingu a díky tomu vám vydělá peníze. Growth hacking je speciální druh marketingu,...
Každý, kdo se někdy zajímal o online marketing ví, že na internetu existuje spousta ne/kvalitního PPC vzdělání. Ať už to jsou zastaralé články, kurzy nebo špatné případové studie. Jak se orientovat v džungli PPC novinek a zůstat o krok před konkurencí? Aktualizace článku o nové zdroje: Sleduji novinky od Hany Kobzové, která na svůj Twitter dává každoměsíční souhrn novinek z oblasti PPC. Na...