Blog o online marketingu

Píšu pro Vás své zkušenosti, rady a tipy, které mi fungují...

14 cest, jak přilákat zpětné odkazy

S obecnými návody na budování zpětných odkazů se roztrhl pytel. Není ale na škodu zaměřit se na konkrétní oblast – linkbaiting. Uvádím 14 způsobů, jak přilákat odkazy. Proč linkbaiting? Není nic lepšího, než když na vás začnou sami odkazovat jiní. Vybudováním kvalitního webu zabijete hned dvě mouchy jednou ranou. Uživatelé si oblíbí vaše stránky a zároveň ušetříte čas a prostředky, které by jinak šly na propagaci. Osvědčené...

Celý článek
Pravda o funnelech

Krutá pravda o Funnel hackingu, kterou nechcete slyšet

Vidíte, jak tisíce lidí vydělávají miliony svým info podnikáním a vy se rozhodnete jejich strategii okopírovat. Dosáhnete však stejných výsledků? Dnes si ukážeme pravdu o funnelech. Takže, pokud dokážete okopírovat fungující funnel konkurence, můžete vydělat miliony jako oni? Krátká odpověď je ne, ale dlouhá odpověď je ano. Dovolte mi to vysvětlit. Jen proto, že okopírujete něčí funnel,...

Celý článek
Ochranné známky Google Ads

Google Ads akademie 18/18: Ochranné známky

Zásady ochranných známek mohou být složité. V tomto dílu se dozvíte, co můžete udělat, pokud vaše reklamy budou zamítnuty pro problém s ochrannou známkou a jak požádat o autorizaci. Zde uvedené informace mají sloužit jako rychlá reference a měly by být zváženy v kontextu plné politiky ochranných známek. Více podrobností naleznete na odkazech na konci tohoto kurzu. Co se dnes naučíte Jak zjistit,...

Celý článek

Je výměna odkazů mrtvá?

Dříve účinné metody pro zlepšení pozic ve vyhledávačích postupně ztrácejí na efektivitě. Vedle registrace do katalogů a „PR článků“ se to týká i výměny odkazů. Právě tu nahrazuje strategické partnerství. Zatímco před lety se výměna odkazů široce doporučovala a ten, kdo neměl na webu stránku „partneři“ s X linky na cizí stránky, se mohl cítit v nevýhodě oproti konkurenci, dnes je tomu jinak. Už i ti,...

Celý článek

Jaká je budoucnost linkbuildingu?

Google pokračuje v úpravách algoritmů, což snižuje efektivitu dříve používaných metod vytváření zpětných odkazů. V souvislosti s tím se začalo mluvit o tom, že linkbuilding jako takový ztrácí smysl. Jsem opačného názoru – smysl pozbývají umělé metody získávání backlinků. Aby web dosáhl úspěchu (nejen) ve vyhledávačích, stačí se zaměřit na kvalitní linkbuilding. Podívejte se na některé ukázky vhodného získávání linků a obecné shrnutí...

Celý článek

Linkbuilding jako efektivní marketingový kanál

Chcete dostat váš web před konkurenci? Přestaňte linkbuildera brát jako někoho, kdo má na starost registraci do katalogů a rozesílání žádostí o výměnu odkazů. Linkbuilding byl dříve posuzován jen jako činnost, jejímž cílem bylo procpat odkaz všude, kde to bylo možné. A to bez ohledu na reálný přínos v podobě oslovených návštěvníků. Ti, kteří odkazy tvořili, měli své tajné know-how, seznamy specializovaných...

Celý článek

2 odlišné směry v linkbuildingu

Jaký je ideální průběh linkbuildingu? Jde o nákup „pozornosti návštěvníků“ a zasílání tabulek se získanými odkazy, nebo o tvorbu kvalitního obsahu a budování partnerství? Pokusím se odpovědět v tomto článku. Honza Kvasnička skvěle vystihl častý a nepříliš vhodný přístup klientů, který je založen na volbě nejjednodušších řešení, až tvrdohlavosti. S něčím podobným se setkávám při poptávkách propagace webu. Linkbuilding neznamená instantní řešení a zasílání tabulek Hra...

Celý článek

Posuzovat efektivitu linkbuildingu podle počtu odkazů je blbost

Cílem linkbuildingu je získat zpětné odkazy. Posuzovat však účinnost kampaně pouze podle nich není optimální volba. Rozhodují jiné faktory. Jak měřit linkbuiding? To je dost ošemetná otázka. Neexistuje jen jedna univerzální metrika – ono totiž nejde jen o odkazy. Ty jsou vlastně až na posledním místě. Cílem kvalitního linkbuildingu je: Propagace značky. Zvýšení cílené návštěvnosti. Zvýšení konverzního poměru. Zlepšení pozic...

Celý článek
6 online strategií pro info podnikatele

6 online marketingových strategií, které potřebuje každý (info) podnikatel

Internet radikálně změnil způsob, jakým budujeme a podporujeme podniky: máme přístup k mnohem více zdrojů a mnohem více potenciálu než kdy jindy. Proč tedy tolik podnikatelů zanedbává tyto plodné příležitosti tím, že se vzdává marketingu, nebo ho odkládá jako zbytečné výdaje? Definice slova “potřebuje” Co znamená, že “potřebujete” tyto strategie? Není rozhodnutí na mě? Není možné vybudovat firmu i bez...

Celý článek
Google Ads - zamítnuté reklamy

Google Ads akademie 17/18: Zamítnuté reklamy

Malé redakční chyby jsou jedním z nejčastějších důvodů, proč vám zamítnou vaše reklamy. Tyto zásady jsou velmi jednoduché. Abyste se zamítnutí reklam vyhnuli stačí, když pochopíte filozofii společnosti Google. Co se naučíte Filozofie společnosti Google týkající se redakčních standardů. Běžné důvody, proč reklamy nesplňují redakční zásady společnosti Google. Co byste udělali? Bean Coffee se připravuje na letní...

Celý článek