BLOG

Články o tvorbě webů a online marketingu

33 hlavních chyb u e-shopů – 1. část

Česká republika je co do počtu e-shopů světová velmoc. Najdeme u nás obrovské množství obchodníků, kteří se snaží vydělat na internetu. Založit si internetový obchod je dnes poměrně snadné. To je také příčinou toho, proč se mnoho e-shopů potýká se základními problémy. Podívejte se na 11 prvních z nich. Všechny díly seriálu: 1. díl 2. díl 3. díl...

Celý článek

Jak probíhá návrh strategie linkbuildingu

Správně vedený linkbuilding není náhodný proces. Rozhoduje v něm více faktorů, které na sebe navazují a zároveň se vzájemně ovlivňují. Podívejte se, jak může probíhat návrh strategie získávání zpětných odkazů. Strategie linkbuildingu má za cíl: Ujasnit si současnou situaci Vytipovat nejlepší možné postupy Stát se základem aktivního i pasivního linkbuildingu Linkbuildingová strategie pracuje s více faktory, mezi než patří: Typ vašeho webu...

Celý článek

Ideální zahájení linkbuildingu ve 3 krocích

Jak začít s propagací vašeho webu tak, aby linkbuilding přinesl co největší užitek? Stačí bez dlouhodobé strategie zkoušet různé možnosti a občas nakoupit zpětné odkazy? Podívejte se na optimální start procesu získávání zpětných odkazů. Poznámka – níže uvedený postup preferuji dle vlastních zkušeností. Nejedná se o univerzální návod. Každý dává přednost něčemu jinému a jednotlivosti se mohou odlišovat. Krok č. 1 – otázky a odpovědi...

Celý článek

Základní investice do (kvalitního) SEO se vyplatí vždy

Často se setkávám s dotazy, zdali se SEO vyplatí pro ten který web, nebo je lepší investovat prostředky například do PPC. Je pravdou, že zkoušet prorazit ve vyhledávačích s malým rozpočtem na oblast půjček není zrovna ideální volba. Naproti tomu základy SEO se hodí pro každý web. Před časem jsem narazil na skvělý článek od...

Celý článek

Co je vlastně SEO?

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače se dá chápat různě. Během let vzniklo mnoho úhlů pohledu na tento pojem. Pokusím se přidat svůj vlastní. Co je SEO? SEO je zkratka anglických slov Search Engine Optimization. Jako český ekvivalent se používá výraz optimalizace pro vyhledávače nebo ještě lépe optimalizace pro hledající uživatele. SEO chápu jako souhrn praktik, jejichž cílem jsou nejen vyšší pozice...

Celý článek

Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Přečtěte si názory odborníků

Vánoční sezóna je opět tady. E-shopy ohlašují zvýšený zájem zákazníků. Jak uspět v konkurenčním prostředí? Jsou nejlepší cestou nízké až nejnižší ceny, nebo skvělé služby a prozákaznický přístup? Přečtěte si několik odborníků, kteří přispěli svými názory na toto téma. Záměrem multirozhovoru bylo prezentovat názory zkušených obchodníků a konzultantů na choulostivé téma – cenovou politiku e-shopů. Doufám, že zde...

Celý článek

7 nejhorších „SEO služeb“ pro váš nový web

Konečně jste spustili ostrou verzi vašich dlouho připravovaných stránek a nyní se chcete zaměřit na propagaci a zpětné odkazy? Podívejte se, čemu se raději vyhnout, abyste se místo vysokých pozic ve vyhledávačích nemuseli vypořádávat s penalizací. Linkbuilding je dlouhodobá záležitost. Nabízí se přirovnání s kariérou profesionálního sportovce. Úspěchu se nedosáhne přes noc, naopak vyžaduje pravidelnou práci i jistou dávku talentu, který ostatní...

Celý článek

PPP systémy vydělávají. Ale nefungují

Před lety se na českém internetu objevila PlaCla. Způsobila rozruch, zájem klientů i vznik webů typu MFP – mage for Placla. Po čase se situace uklidnila a rozumnější inzerenti odešli. Jaký je současný stav? Tento příspěvek jsem sepsal na základě osobní zkušenosti a sporu se zástupcem agentury, která se „starala“ o stránky klienta. Můžu se mýlit. Předem děkuji za případnou zpětnou vazbu...

Celý článek

Hurá AKCE v SEO

Jednou z nejčastějších chyb v SEO je vnímání optimalizace pro hledající uživatele jako kouzelné krabičky, kterou stačí otevřít jednou za čas. Jednorázové akce bez dlouhodobé strategie nejenže nepřinesou požadované výsledky, ale mohou znamenat i penalizaci stránek. Optimalizace stránek je dlouhodobý proces. Vyplatí se jí věnovat ještě před samotným spuštěním webu. Analýza klíčových slov poskytne cenná data pro návrh struktury stránek a lepší...

Celý článek

Analýza klíčových slov – jednoduše díky Marketing Mineru

Analýza klíčových slov je základ SEO. Ne vždy ale máme čas a prostředky na tvorbu obsáhlých analýz, které obsahují desítky tisíc výrazů (a které ani nemusí být zrovna praktické). Následující podrobný postup je ideální, když chcete získat přehled o skutečně zadávaných dotazech např. pro tvorbu článků, mikrostránky, ale i firemního webu či kategorie e-shopu. AKTUALIZACE: V návaznosti na slučování klíčových slov v AdWords jsem návod na jednoduchou...

Celý článek