Blog

Milionový summit | DEN 3

Předchozí dny záznam najdete na summit2019.cz SUMMIT DEN 3 Třetí den vystoupili Vít Prokůpek, Jana Bartíková, Martin Mažár.  Vít Prokůpek  BIO: Profesionální vyjednávač a expert na psychologii vlivu. Největší úspěch: 34 000 prodaných knih psychologie ovlivňování. Databáze: 22 000 kontaktů.Sítě: Linkedin,  FB, IG.Produkty : e-kniha, prémiový online kurz a menší kurzy. Obrat: 1 180 000 Kč, zisk 890 000 Kč. Roční strategie...

Celý článek

Milionový summit | DEN 2

Představte si, že by online milionáři přišli ze dne na den o všechno a zůstaly by jim jen jejich znalosti a zkušenosti. Jak by do roka vybudovali své expertní podnikání a vydělali do roka 1 milion korun? Dnes se s vámi podělí o své strategie Aleš Kalina, Zuzana Adam a Erik Hoffman. ALEŠ KALINA Odešel z postu finančního ředitele Microsoftu a začal budovat své expertní podnikání od...

Celý článek

Milionový summit | TOP know-how 15 online milionářů ČR

Co by dělalo 15 předních českých online milionářů, kdyby ze dne na den o všechno přišli? Jaké strategie by použili, aby do roka vydělali svůj první milion? O tom přesně je celý milionový summit 2019. Psst. Na konci článku dostanete tištěný dárek od Pavla Říhy zdarma! V tomto článku najdete moje výpisky z přednášek 15 českých online milionářů. Připojte se ještě...

Celý článek
Google Ads akademie 16/18

Google Ads akademie 16/18: Optimalizujte kampaně ve vyhledávání

Úvod Spustili jste své první kampaně ve vyhledávací síti. Gratuluji. Nyní je čas na kontrolu. Podíváme na možností optimalizace, které máte v Google Ads k dispozici, a na to, jak je využít k lepším výsledkům v kampaních. Jak optimalizovat klíčové parametry vyhledávacích kampaní? Dosah, relevance a konverze? Co se naučíte: Možnosti optimalizace, které jsou k dispozici ke zlepšení vyhledávacích kampaní Jak tyto možnosti využít...

Celý článek
SEO

Nejlepší nástroje (nejen) pro SEO

Používáte ty nejlepší nástroje pro SEO a internetový marketing? Podívejte se na jejich aktualizovaný seznam. Na blogu mám různé přehledy používaných nástrojů, proto jsem je (snad) všechny sjednotil do následujícího seznamu. POZNÁMKA – v seznamu se opakují služby, programy a doplňky, které se využívají pro více úkonů (klíčovka, průzkum trhu, sledování konkurence…). Nový pomocník Marketing Miner sdružuje vícero nástrojů, které vám ušetří spoustu času....

Celý článek
MioWebdesign online kurz

Krátká recenze kurzu MioDesing 3.0

Tak to jsem vážně nečekal! Chtěl bych se podělit o moji čerstvou zkušenost z dnešního rána. Ráno vstanu z postele a koukám po Facebooku… Protože sleduju Kluky v praxi, najednou mi vyskočí informace o MioDesignu od Honzy Timpanna, kterého jsem asi před rokem ptal kdy dokončí svůj online kurz o webdesignu. Ihned klikám na odkaz, vkládám email a koukám na první video zdarma. Teorie bloku 0...

Celý článek

Google Ads akademie 15/18: Vyhodnoťte výkonnost kampaně

Google Ads vám pomůže zlepšit výsledky kampaně tím, že vám ukáže, co funguje a co ne. Tento kurz vám ukžáe, jak vyhodnotit výkon reklamních kampaní a optimalizovat tak, abyste dosáhli lepších výsledků. Co se dnes naučíte: Jaké má Google Ads přehledy a metriky Jak používat přehledy a metriky pro dosažení stanovených cílů Co byste dělali? Váš šéf chce vědět,...

Celý článek

Co je vlastně kvalitní obsah?

Obecných doporučení o tvorbě kvalitního obsahu je všude plno. Problém bývá s realizací. Provozovatel webu často ani neví, co si má pod tímto pojmem představit. Proto jsem vytvořil následující seznam. Podívejte se na konkrétní příklady úspěšných kampaní, které ukazují vhodný přístup. Kvalitní obsah si sám získá pozornost i odkazy. K jeho vytvoření je zapotřebí znát návštěvníky webu, stanovit si cíle a vytvořit optimální...

Celý článek
Optimalizace SEO pro eshop

Vše, co potřebujete vědět o optimalizaci vašeho e-shopu pro vyhledávače

Provozujete internetový obchod? Chcete zlepšit pozice ve vyhledávačích a mít více spokojených návštěvníků? Podívejte se, zda jste pro svůj e-shop zajistili vše podstatné. Při své praxi se často setkávám s nedostatky, které shrnuje následující seznam. K jednotlivým bodům už bylo napsáno mnoho a nemá význam je znovu rozebírat – u každého bodu je proto uveden odkaz na vhodný zdroj informací. Seznam berte...

Celý článek

Nezbytné informace pro e-shopaře

Pohybujete se v oblasti internetových obchodů a hledáte vhodné zdroje informací? Pak právě vám se hodí následující seznam. Checklisty Vše, co potřebujete vědět o optimalizaci vašeho e-shopu pro vyhledávače 33 hlavních chyb e-shopů Poradny Poradna | MůjPrvníEshop.cz Poradna – Petra Mikulášková Cenotvorba Jak prodat dražší zboží ve vašem e-shopu? Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Diskusní fóra E-shopy...

Celý článek

33 hlavních chyb u e-shopů – 3. část

Přináším poslední díl seriálu o hlavních chybách e-shopů. Jelikož je tato oblast opravdu rozsáhlá, rozhodl jsem se seriál rozšířit. Později přinesu bonusový obsah věnovaný této tématice i bližší pohled na další témata, například využití affiliate marketingu pro internetový obchod. Všechny díly seriálu: 1. díl 2. díl 3. díl 23. Nevyužité strukturované úryvky Anglický originál zní rich snippets. Jako český překlad se...

Celý článek

33 hlavních chyb u e-shopů – 2. část

Přináším druhý díl seriálu o hlavních chybách e-shopů. Podívejme se blíže na dalších 11 nedostatků. Všechny díly seriálu: 1. díl 2. díl 3. díl 12. Špatná orientace na zákazníka „Kdo u vás bude nakupovat?“„Všichni!“ Takto by odpovědělo mnoho e-shopařů. Není to právě ideální přístup. Luxusní kašmírový svetr si nekoupí náctiletá školačka. Ať už prodáváte knihy, sushi sety nebo čerstvou kávu, máte specifický typ...

Celý článek

Co je Inbound marketing a proč byste mu měli věnovat pozornost

Na českém webu se začíná prosazovat nový trend nesoucí název Inbound marketing. Někteří odborníci jej dokonce označují za nástupce SEO. Shrnul jsem nejdůležitější informace o tomto pojmu. Co dělá Inboud marketing: shrnuje všechny způsoby, jak přitáhnout návštěvníky na vlastní obsah – bez nutnosti za to přímo platit zároveň hledá způsob, jak návštěvnosti stránek efektivně využít (objednávka nebo jiná akce) analyzuje všechny úkony...

Celý článek

33 hlavních chyb u e-shopů – 1. část

Česká republika je co do počtu e-shopů světová velmoc. Najdeme u nás obrovské množství obchodníků, kteří se snaží vydělat na internetu. Založit si internetový obchod je dnes poměrně snadné. To je také příčinou toho, proč se mnoho e-shopů potýká se základními problémy. Podívejte se na 11 prvních z nich. Všechny díly seriálu: 1. díl 2. díl 3. díl 1. Špatné smýšlení a přístup Značná část...

Celý článek

Jak probíhá návrh strategie linkbuildingu

Správně vedený linkbuilding není náhodný proces. Rozhoduje v něm více faktorů, které na sebe navazují a zároveň se vzájemně ovlivňují. Podívejte se, jak může probíhat návrh strategie získávání zpětných odkazů. Strategie linkbuildingu má za cíl: Ujasnit si současnou situaci Vytipovat nejlepší možné postupy Stát se základem aktivního i pasivního linkbuildingu Linkbuildingová strategie pracuje s více faktory, mezi než patří: Typ vašeho webu (magazín,...

Celý článek