Vyzkoušejte si Google vyhledávání: Google Ads 2/18

Jednoduchá schopnost zadávat dotazy ve vyhledávači výrazně změnila způsob, jakým pracujeme, hrajeme a provozujeme všechny aspekty našeho každodenního života. Zde prozkoumáme službu Vyhledávání Google – proč a jak vyhledáváme a jak interpretovat výsledky.

Co se naučíte:

  • Proč používáme vyhledávač Google?
  • Jak vyhledáváme informace pomocí Googlu?
  • Jak Google sdílí výsledky vyhledávání?

Seznamte se s Josie

Google Ads Josie

Je to teenager se zálibou o módu a vše co se točí kolem tenisek.

Proč používá Google vyhledávač?

Představte si svět, ve kterém bychom nemohli jednoduše požádat Google o  informace a dostat okamžitou odpověď. Těžko pochopitelné, že? Vyhledávání pomocí vyhledávače se jednoduše stalo způsobem, jakým žijeme.

Google je webovým vyhledávačem, jehož cílem je umožnit uživatelům vyhledávat informace na celém světě. Posláním společnosti Google je uspořádat tyto informace a zpřístupnit je všem.

Než se podíváme na to, jakým způsobem reklamy hrají roli ve vyhledávání, udělejte krok zpět a zjistěme, co skutečně představuje „vyhledávání“ a proč jej používáme.

Rok 2018 ve vyhledávání…

Stiskněte tlačítko Přehrát, chcete-li zobrazit Google vyhledávač v akci za rok 2018.

Viděli jste, jaké byly některé z nejlepších vyhledávání Google? To jsou jen některé z mnoha druhů otázek, které nám Google vyhledávač může pomoci odpovědět.

Pro obchodníky, každé z těchto vyhledávání představuje příležitost ovlivnit rozhodování a preference spotřebitelů.

Vědět, co spotřebitelé hledají a jakým způsobem je k nezaplacení.“

Tak, jak se dnes uživatelé chovají při vyhledávání?

Odpovědi poukazují na některé klíčové marketingové příležitosti!

Kdy lidé nejčastěji vyhledávají

Hledají online… nepřetržitě

Jako spotřebitelé již nepracujeme online, prostě tam žijeme – pomocí našich zařízení neustále hledáme informace, nejlepší nabídky a nejžhavější značky. Podle údajů společnosti Google každý měsíc provádí lidé více než 100 miliard vyhledávání Google.

Tip pro prodejce: Pokud můžete být tam, kde někdo hledá určitý druh výrobků nebo služeb, který nabízíte, jste připraveni je získat?

Ano, tak jak je získáte? Dostaneme tam, ještě chviličku vydržte.

Lidé hledají, když něco potřebují

Hledají ve chvílích potřeby

Když si lidé uvědomí, že něco chtějí nebo potřebují – výrobek, dovolenou, rodinnou aktivitu, informaci – instinktivně se obracejí k vyhledávači. Lidé hledají během celého dne ve volných chvilkách, kdy chtějí něco vědět, chtějí jít, chtějí-li dělat a chtějí koupit.

Tip pro firmy: Firmy a značky, které mohou nejúčinněji oslovit spotřebitele v okamžiku jejich potřeb, jsou ty, které se dostanou dopředu.

Lidé hledají, když někam jedou

Používají zařízení na cestách

Hledají ze svých počítačů doma i z mobilních telefonů a tabletů, když jsou na cestách.

Tip pro prodejce: Zjistěte klíčová slova, která odpovídají tomu, co vyhledávají lidé na Googlu, takže vaše reklamy budou mít větší šanci se objevit ve správných výsledcích vyhledávání.

Jak vyhledávač Google sdílí výsledky vyhledávání?

Nezáleží na tom, jaké zařízení používáte, výsledky vyhledávání Google obsahují některé oznamovací prvky. Pojďme sledovat Josie prostřednictvím vyhledávání a prozkoumejte anatomii stránky s výsledky vyhledávání Google!

V očích Josie: Anatomie stránky s výsledky vyhledávání Google

Anatomie výsledků vyhledávání

Josie chce vždy vědět co se kde šustne o nových teniskách – a vyhledávání Google jí vždy poradí. Tentokrát hledá nejnovější vydání Super cool kicks.

Takže do vyhledávače zadá dotaz „supercoolkicks originals googlestar“.

O půl vteřinu později… voila, výsledek vyhledávání na který si zvykla – reklamy, které jsou velmi relevantní k jejímu dotazu na tenisky, který ji může přiblížit o krok blíž k nákupu.

Stejně jako Josie jsme zvykli na relevantní výsledky. Ve skutečnosti společnost Google neukáže žádné reklamy, pokud vám nepomůže najít informace, které hledáte! Pro pohled insiderů se podívejte na odkaz „Jak funguje vyhledávání“ na konci článku.

Teď se vraťme k těmto reklamám ve výsledcích vyhledávání!

Tři hlavní prvky na stránce výsledků zahrnují:

  1. Reklamy na nákupy
  2. Textové reklamy
  3. Organické výsledky

Josie nejprve skenuje reklamy, které se zobrazí v horní části stránky. Jedná se o reklamy služby Google nákupy a zobrazuje se na základě hledaných výrazů, které použila ve svém dotazu. S jejich fotkami, cenami a někdy dokonce i propagačními detaily nebo hodnoceními výrobků jsou obvykle první, co ji upoutá pozornost.

Marketingový tip: Tento typ reklamy vyžaduje nastavení informací o produktech při vytváření kampaně v Google Google nákupech a propojení v AdWords.

Nicméně rychle to prohlédne a její pozornost je přitahována k textové reklamě. V tomto případě existuje pouze jedna textová reklama pro prodejce požadovaných bot, Maria’s boutique, i když v některých případech může být více.

V pravém textovém reklamním formuláři obsahuje:

Chytlavý nadpis – „Prodej jednoho dne + volná loď 25 dolarů …“ Jeho propagační hřiště fungovalo!
Rozlišitelný identifikátor – pole „Ad“ vlevo od názvu reklamy.
Různá rozšíření reklam – několik příležitostí, jak dát zákazníkům více důvodů k tomu, aby mohli sdílet další výhody nakupování s touto firmou. Rozšíření reklam zde popisují vlastní promy, hodnocení a dokonce i odkazy na konkrétní stránky na webu společnosti Maria.

Nakonec provádí stručnou kontrolu organických výsledků, tedy sady reklam, které se řídí textovými reklamami. Na rozdíl od výše uvedených Nákupních a textových reklam jsou tyto výsledky nabízeny zdarma – podobně se však objevují kvůli jejich významu pro vyhledávací dotaz společnosti.

Marketingový tip: Analýza výsledků organického vyhledávání může často pomoci identifikovat nová klíčová slova pro kampaně AdWords, protože vám pomohou pochopit, co se uživatelům při hledání zobrazuje.

Snadno přeskočí k botám, klikne na odkaz „Super tenisky“ a dostanete se přímo na stránky obchodu Maria.

Následující den, když je Josie na cestě domů z práce a brouzdá na svém mobilním telefonu, vidí bannerovou reklamu na tenisky, což jí připomíná, musím i koupit ty tenisky! (Poznámka: Více než 50 procent lidí, kteří vidí reklamu na svém telefonu, nakonec dělá mobilní vyhledávání pro tento velmi produkt!)

Díky vyhledávacímu dotazu na svém telefonu je pozvána s podobnými výsledky, jaké viděla včera v noci – Nákupní reklamy nahoře, následované textovými reklamami.

Tentokrát však tato rozšíření textových reklam nabízejí mnohem více informací! To je – s tím nejbližším bouřím Maria jen krátkou vzdáleností a rychlým telefonem, aby potvrdili, že mají svou velikost a barvu, že je na cestě …

Tip tip pro prodejce: Bylo by rozumné přidat některé rozšíření reklam, abyste tyto konverze ještě usnadnili.

Spotřebitelé mají tendenci mít rádi reklamy přizpůsobené jejich okolí.
Neexistují žádné další náklady na volání proti kliknutí! Kliknutí na volání stojí stejně jako kliknutí na reklamu.

Vyhledávání… pro obchodníky

Nyní, jak to, že Maria’s boutique vědí, že mají doručit Josie právě ty správné výsledky vyhledávání? Díky relevantní reklamě ve správný čas se všemi těmi malými detaily, jako je nejbližší prodejna nebo její telefonní číslo? Je to vše o detailech kampaně.

Díky rozšířením kampaní mohou Josie oslovit s těmi správnými informacemi, které hledá.

Podívejte se na to, co víte o každém z těchto konceptů níže. Pokud tak učiníte, přemýšlejte o tom, jak byste mohli nastavit svou kampaň tak, aby se optimalizovala pro každou z nich!

Dosah

Dosah je o oslovení lidí, když je to důležité: zapojení s nových zákazníky v okamžicích potřeby.

Relevantnost

Důležitost spočívá v tom, že máte správnou zprávu, pro správného člověka.

Výsledek

Výsledky znamenají zaměření na výsledky a optimalizaci s plnou transparentností toho, co funguje, a poté zlepšení výkonnosti vaší kampaně v průběhu času.

Shrnutí

Jessie se spokojena s jejím nákupem a zajímá se o další novinky, kterých si všimla při hledání tenisek. Jaká část stránky s výsledky vyhledávání sdílelí telefonní číslo obchodu?

Vyberte nejlepší odpověď z následujících možností.

a) Organické výsledky
b) Textová reklama
c) Rozšíření textových reklam
d) Reklama na nákupy

Díky Vyhledávání Google se náš život neodvratně změnil. Díky milionům vyhledávání, které se na Googlu dělají každý den, zvažte, co můžete udělat, abyste se ujistili, že vaši firmu lze dohledat.

Správná odpověď je c.

Pokračujte v Google Ads akademii

  1. Jak najít zákazníky ve vyhledávání
  2. Vyzkoušejte si Google vyhledávání (právě jste dočetli, pokračujte další lekcí)
  3. Naučte se základy AdWords Google Ads (doporučeno)
  4. Zviditelníte své reklamy (doporučeno)
  5. Najdete správné řešení výkonu kampaní
  6. Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon(doporučeno)
  7. Zavedete sledování konverzí webových stránek
  8. Pochopíte lépe své publikum
  9. Oslovíte zákazníky správným cílením
  10. Vytvoříte efektivní textové reklamy
  11. Vylepšíte reklamy pomocí rozšíření (doporučeno)
  12. Pomůžete zákazníkům vás najít
  13. Zjistíte, co spouští vaše reklamy (doporučeno)
  14. Správně nastavíte kampaň ve vyhledávací síti (nejoblíbenější)
  15. Vyhodnotíte výkonnost kampaně
  16. Optimalizujete kampaň ve vyhledávací síti (doporučeno)
  17. Vyhnete se zamítnutím reklam
  18. Ochráníte svoji značku před parazity
5/5 - (5 votes)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Vyhazujete přes 60 % investic do marketingu do koše!

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů