Poskytněte zákazníkům více důvodů k tomu, aby klikli na reklamu tím, že budou obsahovat další informace o vaší firmě – přidáním rozšíření reklamy. Tento díl kurzu Google Ads AdWords akademie vám ukáže, jak rozšíření reklam přinášejí vaší reklamě větší pozornost a povzbuzují k vyšší míře prokliku.
Které rozšíření reklamy existují a jak zvyšují hodnotu vašich reklam?
Jak vybrat správné rozšíření reklam pro vaše obchodní cíle?
Váš šéf vám ukáže mobilní reklamu vaší konkurence, která má možnost klepnout a zavolat firmě přímo z reklamy nad vaší reklamou. Váš šéf chce vědět, jak to konkurence dělá. Co mu odpovíte?
Jsou zde tři názory.
Rozšíření rozšiřují vaši reklamu o další informace, což dává lidem více důvodů k výběru zrovna vašeho podniku. Formáty rozšíření zahrnují tlačítka pro volání, informace o poloze, další odkazy, další text a další.
Fareena je v novém městem a právě otevřela květinový obchod se dvěma lokacemi a novým online systémem objednávek. Rozhodla se, že přidá další informace o své firmě prostřednictvím rozšíření reklam.
Přestože počet přidaných rozšíření reklamy není omezen, Fareena se rozhoduje o čtyřech typech, které budou zahrnovat – konkrétně: odkaz na podstránky, popisky, strukturované úryvky a volání. Maximálně čtyři rozšíření se mohou zobrazit v každé kampani AdWords Google Ads. Takže přidáním těchto čtyř, zvýší se její šance na zobrazování rozšíření a získání více interakcí s jejími reklamami.
Neexistuje žádný poplatek k nastavení rozšíření. Pokaždé, když někdo klikne na její rozšíření – k uskutečnění hovoru nebo k prokliku na určitou stránku na vašem webu – bude platit stejnou částku, jako kdyby někdo kliknul na její reklamu.
Nejprve přidá rozšíření o odkazy na podstránky, které mohou zobrazovat šest až osm dalších odkazů na různé stránky na webu. Přichází s šesti, které poskytnou zákazníkům rychlý přístup na stránky, které by je mohly zajímat – například otevírací hodiny obchodu, detaily o poloze a oblíbené kytice.
Dále Fareena přidává popisky a strukturované úryvky, které zvýrazní obecné informace o jejím podnikání. S popisky Fareena zdůrazňuje, co dělá její podnikání unikátní: „Místní květiny, Online objednávání, doručení zdarma“.
Se strukturovanými úryvky může zvýraznit specifické aspekty svého podnikání, jako jsou různé druhy rostlin, které prodává: „Kytice, květinové rostliny, sukulenty“.
A konečně, čas přidání rozšíření o volání – informace, o které je Fareena přesvědčená, že usnadní její zapomínání zákazníkům zadávat objednávky na poslední chvíli. S jediným kliknutím – buď na tlačítku volání nebo přímo na její telefonní číslo – mohou objednat kytici ihned.
Společnost Farena investovala čas do zlepšování viditelnosti reklam s ručně přidanými rozšířeními. Nyní pro snadnou část – existují další rozšíření, které AdWords Google Ads automaticky přidává k vašim reklamám, když předpovídá, že zlepší váš výkon.
Například služba AdWords Google Ads může vedle její reklamy zobrazovat hodnocení prodávajícího, aby vyzdvihla, jak hodnocený je Farenin obchod jejími zákazníky.
Chcete-li zjistit, jak fungují věci (a jak tyto rozšíření reklamy pomáhají zvýšit počet kliknutí a volání od zákazníků), může společnost Farena zkontrolovat sekci Rozšíření svého účtu a všimnout si, jaký výkon podává každé rozšíření.
Přidáním rozšíření neznamená, že se budou s vaší reklamou zobrazovat po celou dobu. AdWords Google Ads vybírá, které rozšíření se budou zobrazovat v reakci na každé jednotlivé vyhledávání na Googlu. Rozšíření se zobrazí s vaší reklamou, když:
Chcete-li rozšíření zobrazit, služba AdWords Google Ads vyžaduje minimální hodnocení reklamy. Nejste si jisti, co je toto hodnocení reklamy? Posaďte se a budeme jím zabývat později v Základech AdWords Google Ads.
Vzhledem k tomu, že služba AdWords Google Ads vybírá, která rozšíření se budou zobrazovat v reakci na každé jednotlivé vyhledávání na Googlu, je dobré využít všech rozšíření relevantních pro vaše obchodní cíle.
Zapamatujte si, že na váš účet jsou automaticky aplikovány automatizované rozšíření, aby se zvýšila výkonnost. Níže se zaměříme na rozšíření, které nastavíte ručně.
Existují tři rozšíření, která mohou podporovat všechny obchodní cíle. Říkáme jim univerzální rozšíření. Jsou také tři rozšíření, které Farena používala k propagaci květinářství v předchozím příkladu.
Zde jsou:
Chcete-li nasměrovat lidi do vašich fyzických míst (například obchodů nebo restaurací), zvažte rozšíření o lokalitu kromě univerzálních rozšíření.
Rozšíření o lokalitu: Vyzvěte lidi, aby navštívili vaši firmu tím, že zobrazí vaši polohu, tlačítko pro volání a odkaz na stránku s podrobnostmi o firmě – což může zahrnovat vaše hodiny, fotky vaší firmy a pokyny, které se tam dostanou.
Chcete-li, aby vám lidé zavolali nebo odeslali dotaz smskou, použijte navíc k univerzálním rozšířením rozšíření o volání nebo rozšíření o zprávy:
Chcete-li lidi nasměrovat na své webové stránky, použijte rozšíření o ceny, kromě univerzálních rozšíření:
Chcete-li aby si lidé stáhli aplikaci, použijte rozšíření o aplikace.
Rozšíření o aplikace: Dostupná globálně pro mobilní zařízení Android a iOS, včetně tabletů.
Rozšíření mohou znamenat zajímavou cestu k zapojení nových zákazníků do vašeho podnikání, ale které z nich jsou nejlepší pro jaké cíle?Jaké rozšíření použijete pro zvýšení návštěvnosti na web? A jaké rozšíření použijete pro volání?
Správnou odpověď jistě najdete v článku 🙂
Nestačilo vám to? Přečtěte si doplňující články: