Vylepšete svou reklamu rozšířeními: Google Ads 11/18

Poskytněte zákazníkům více důvodů k tomu, aby klikli na reklamu tím, že budou obsahovat další informace o vaší firmě – přidáním rozšíření reklamy. Tento díl kurzu Google Ads AdWords akademie vám ukáže, jak rozšíření reklam přinášejí vaší reklamě větší pozornost a povzbuzují k vyšší míře  prokliku.

Co se dnes naučíte:

Které rozšíření reklamy existují a jak zvyšují hodnotu vašich reklam?
Jak vybrat správné rozšíření reklam pro vaše obchodní cíle?

Co byste dělali?

Váš šéf vám ukáže mobilní reklamu vaší konkurence, která má možnost klepnout a zavolat firmě přímo z reklamy nad vaší reklamou. Váš šéf chce vědět, jak to konkurence dělá. Co mu odpovíte?

Jsou zde tři názory.

  1. Musí to být čarodějové, protože jsem to zkusil, a bylo to nemožné. – Ve skutečnosti je to možné, a tento kurz vám vysvětlí, jak to udělat.
  2. Nemám tušení, ale zjistím to! – To je  obvykle bezpečná odpověď, pokud jde o šéfy. Tento kurz Vás naučí vše o této funkci, takže zůstaňte naladěni.
  3. Používají rozšíření reklam, můžeme je také nastavit! – Super! Zdá se, že už víte něco o rozšířeních reklam.

Proč používat rozšíření?

Rozšíření rozšiřují vaši reklamu o další informace, což dává lidem více důvodů k výběru zrovna vašeho podniku. Formáty rozšíření zahrnují tlačítka pro volání, informace o poloze, další odkazy, další text a další.

  1. důvod – viditelnost – přidáním více obsahu zvýšíte rozsah textového inzerátu a díky tomu půjde reklama lépe vidět mezi ostatními výsledky vyhledávání. To znamená, že více lidí si všimnou vaší reklamy.
  2. důvod – výkon – s rozšířeními máte tendenci přinášet zákazníkům větší hodnotu. Rozšíření reklam často zvýší počet prokliků a dávají lidem další důvod interakce s reklamou. Mapy nebo volání. Fakt je ten, že výzkumy ukazují nárůst CTR 10 – 15% pro každý typ přidaného rozšíření. Tento fakt vám, ale Google nemůže garantovat, protože každý byznys je unikátní.
  3. důvod – cena – nejsou zde žádné další poplatky za přidání rozšíření ke kampaním. Cena kliknutí na vaši reklamu s rozšířeními se počítá stejně jako cena bez rozšíření.  (Výjimkou jsou kliknutí na rozšíření o recenze a hodnocení prodejců, které nejsou účtovány)

Rozšíření v akci

Fareena je v novém městem a právě otevřela květinový obchod se dvěma lokacemi a novým online systémem objednávek. Rozhodla se, že přidá další informace o své firmě prostřednictvím rozšíření reklam.

Přestože počet přidaných rozšíření reklamy není omezen, Fareena se rozhoduje o čtyřech typech, které budou zahrnovat – konkrétně: odkaz na podstránky, popisky, strukturované úryvky a volání. Maximálně čtyři rozšíření se mohou zobrazit v každé kampani AdWords Google Ads. Takže přidáním těchto čtyř, zvýší se její šance na zobrazování rozšíření a získání více interakcí s jejími reklamami.

Neexistuje žádný poplatek k nastavení rozšíření. Pokaždé, když někdo klikne na její rozšíření – k uskutečnění hovoru nebo k prokliku na určitou stránku na vašem webu – bude platit stejnou částku, jako kdyby někdo kliknul na její reklamu.

AdWords akademie - site linky

Nejprve přidá rozšíření o odkazy na podstránky, které mohou zobrazovat šest až osm dalších odkazů na různé stránky na webu. Přichází s šesti, které poskytnou zákazníkům rychlý přístup na stránky, které by je mohly zajímat – například otevírací hodiny obchodu, detaily o poloze a oblíbené kytice.

AdWords akademie - mobil

Dále Fareena přidává popisky a strukturované úryvky, které zvýrazní obecné informace o jejím podnikání. S popisky Fareena zdůrazňuje, co dělá její podnikání unikátní: „Místní květiny, Online objednávání, doručení zdarma“.

Se strukturovanými úryvky může zvýraznit specifické aspekty svého podnikání, jako jsou různé druhy rostlin, které prodává: „Kytice, květinové rostliny, sukulenty“.

AdWords akademie - rozšíření o volání

A konečně, čas přidání rozšíření o volání – informace, o které je Fareena přesvědčená, že usnadní její zapomínání zákazníkům zadávat objednávky na poslední chvíli. S jediným kliknutím – buď na tlačítku volání nebo přímo na její telefonní číslo – mohou objednat kytici ihned.

Společnost Farena investovala čas do zlepšování viditelnosti reklam s ručně přidanými rozšířeními. Nyní pro snadnou část – existují další rozšíření, které AdWords Google Ads automaticky přidává k vašim reklamám, když předpovídá, že zlepší váš výkon.

Například služba AdWords Google Ads může vedle její reklamy zobrazovat hodnocení prodávajícího, aby vyzdvihla, jak hodnocený je Farenin obchod jejími zákazníky.

AdWords akademie - zlepšení kampaní

Chcete-li zjistit, jak fungují věci (a jak tyto rozšíření reklamy pomáhají zvýšit počet kliknutí a volání od zákazníků), může společnost Farena zkontrolovat sekci Rozšíření svého účtu a všimnout si, jaký výkon podává každé rozšíření.

Kdy se zobrazí rozšíření?

AdWords akademie - kdy se rzšíření objeví

Přidáním rozšíření neznamená, že se budou s vaší reklamou zobrazovat po celou dobu. AdWords Google Ads  vybírá, které rozšíření se budou zobrazovat v reakci na každé jednotlivé vyhledávání na Googlu. Rozšíření se zobrazí s vaší reklamou, když:

  • Rozšíření (nebo kombinace rozšíření) předpokládá, že zlepší vaši výkonnost.
  • Pozice reklamy a hodnocení reklamy jsou dostatečně vysoké, aby se mohly zobrazovat rozšíření.

Chcete-li rozšíření zobrazit, služba AdWords Google Ads vyžaduje minimální hodnocení reklamy. Nejste si jisti, co je toto hodnocení reklamy? Posaďte se a budeme jím zabývat později v Základech AdWords Google Ads.

Rozšíření, které pracuje pro Vás

Vzhledem k tomu, že služba AdWords Google Ads vybírá, která rozšíření se budou zobrazovat v reakci na každé jednotlivé vyhledávání na Googlu, je dobré využít všech rozšíření relevantních pro vaše obchodní cíle.

Zapamatujte si, že na váš účet jsou automaticky aplikovány automatizované rozšíření, aby se zvýšila výkonnost. Níže se zaměříme na rozšíření, které nastavíte ručně.

AdWords akademie - Všechny cíleCíl: Všechny obchodní cíle

Existují tři rozšíření, která mohou podporovat všechny obchodní cíle. Říkáme jim univerzální rozšíření. Jsou také tři rozšíření, které Farena používala k propagaci květinářství v předchozím příkladu.

Zde jsou:

  • Rozšíření o odkazy na podstránky – propojte osoby přímo s konkrétními stránkami vašeho webu (například „hodiny“ a „objednávejte teď“).
  • Rozšíření o popisky – Přidejte do reklamy další text, například „doprava zdarma“ nebo „zákaznická podpora nepřetržitě.“
  • Strukturované úryvky – Zvýrazněte specifické aspekty vašich produktů a služeb. Zobrazují se pod textovou reklamou ve vyhledávání v hlavičce (např .: „Destinace“) a seznam (např. „Havaj, Kostarika, Jižní Afrika“)

AdWords akademie - cílení na lokalituCíl: Získejte zákazníky z vašeho okolí

Chcete-li nasměrovat lidi do vašich fyzických míst (například obchodů nebo restaurací), zvažte rozšíření o lokalitu kromě univerzálních rozšíření.

Rozšíření o lokalitu: Vyzvěte lidi, aby navštívili vaši firmu tím, že zobrazí vaši polohu, tlačítko pro volání a odkaz na stránku s podrobnostmi o firmě – což může zahrnovat vaše hodiny, fotky vaší firmy a pokyny, které se tam dostanou.

AdWords akademie - kontaktování

Cíl: Přimět zákazníky vám zavolat

Chcete-li, aby vám lidé zavolali nebo odeslali dotaz smskou, použijte navíc k univerzálním rozšířením rozšíření o volání nebo rozšíření o zprávy:

  • Rozšíření o volání – Povzbuzujte lidi, aby volali vaši firmu přidáním telefonního čísla nebo tlačítka volání do reklam.
  • Rozšíření o zprávy – Povzbuzujte lidi, aby vám odesílali textové zprávy z vaší reklamy. K dispozici globálně na úrovni kampaně nebo reklamní sestavy.

AdWords akademie - konverzeCíl: Získání konverzí

Chcete-li lidi nasměrovat na své webové stránky, použijte rozšíření o ceny, kromě univerzálních rozšíření:

  • Rozšíření o ceny – Zobrazte své služby nebo kategorie výrobků s cenami, aby lidé mohli procházet vaše produkty přímo z vaší reklamy.
  • Rozšíření pro
  • pagace – Zvýrazněte specifické tržby a propagace v reklamách (např. Kytice se slevou 30 %)

AdWords akademie - stáhnutí aplikaceCíl: Stažení aplikace do mobilu

Chcete-li aby si lidé stáhli aplikaci, použijte rozšíření o aplikace.

Rozšíření o aplikace: Dostupná globálně pro mobilní zařízení Android a iOS, včetně tabletů.

Otestujte se!

Rozšíření mohou znamenat zajímavou cestu k zapojení nových zákazníků do vašeho podnikání, ale které z nich jsou nejlepší pro jaké cíle?Jaké rozšíření použijete pro zvýšení návštěvnosti na web? A jaké rozšíření použijete pro volání?

Správnou odpověď jistě najdete v článku 🙂

Shrnutí

AdWords Google Ads vždy kontroluje, která rozšíření mohou zlepšit vaši výkonnost a automaticky je uplatní na vaše reklamy. Mohou vám pomoci při dosahování vašich podnikatelských cílů tím, že potenciálním zákazníkům dávají větší důvod k tomu, aby klikli na reklamu.

Pokračujte v Google Ads akademii

  1. Jak najít zákazníky ve vyhledávání
  2. Vyzkoušejte si Google vyhledávání
  3. Naučte se základy AdWords Google Ads (doporučeno)
  4. Zviditelníte své reklamy (doporučeno)
  5. Najdete správné řešení výkonu kampaní
  6. Sledujte konverze, abyste zlepšili výkon(doporučeno)
  7. Zavedete sledování konverzí webových stránek
  8. Pochopíte lépe své publikum
  9. Oslovíte zákazníky správným cílením
  10. Vytvoříte efektivní textové reklamy
  11. Vylepšíte reklamy pomocí rozšíření (doporučeno) (právě jste dočetli, pokračujte další lekcí)
  12. Pomůžete zákazníkům vás najít
  13. Zjistíte, co spouští vaše reklamy (doporučeno)
  14. Správně nastavíte kampaň ve vyhledávací síti (nejoblíbenější)
  15. Vyhodnotíte výkonnost kampaně
  16. Optimalizujete kampaň ve vyhledávací síti (doporučeno)
  17. Vyhnete se zamítnutím reklam
  18. Ochráníte svoji značku před parazity
Ohodnoťte přínos
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Získejte nefér výhodu a ušetřete v Google nákupech až 20 %

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů