Internet radikálně změnil způsob, jakým budujeme a podporujeme podniky: máme přístup k mnohem více zdrojů a mnohem více potenciálu než kdy jindy. Proč tedy tolik podnikatelů zanedbává tyto plodné příležitosti tím, že se vzdává marketingu, nebo ho odkládá jako zbytečné výdaje?
[toc]
Definice slova “potřebuje”
Co znamená, že „potřebujete“ tyto strategie? Není rozhodnutí na mě? Není možné vybudovat firmu i bez online marketingu? Technicky, ano, ale bude to trvat zbytečně dlouho.
Všechny strategie, které považuji za nezbytné, vykazují následující vlastnosti:
Je to kombinace těchto faktorů, která činí vaši práci v těchto oblastech nezbytnou. Toto jsou strategie, které považuji za nezbytné:
Úspěšné podniky mohou nabrat momentum od úspěšných podnikatelů, kteří je vedou. Osobní branding, před vaší společností, vám dává možnost využít důvěryhodnější, osobní image na podporu své značky.
Také vám dává větší sílu setkat se a navázat kontakt s ostatními, vytvořit více partnerství. A je to ZDARMA, z peněžního hlediska, i když budete muset investovat značné množství času.
Obsahový marketing má různé formy, a v závislosti na tom, jak si vytvoříte svou strategii, by mohl splnit řadu různých cílů. Můžete například psát knihy, ebooky nebo točit videa, abyste přilákali více lidi. Můžete použít blog, abyste přilákali více návštěvníků na vaše stránky.
Můžete dokonce použít obsah jako formu nápovědy a řešení problémů, nebo nějakou kombinaci těchto aplikací. Obsahový marketing je neuvěřitelně univerzální a užitečný, a pokud tvoříte hodnotný obsah, vaši zákazníci budou očekávat, že budete mít pro
SEO je proces, který činí vaše stránky viditelnějšími ve vyhledávačích, takže získáte více návštěvníků, kteří hledají produkty nebo služby, které nabízíte. Hodně organickou návštěvnost ovlivní struktura vašeho webu a vaše obsahová strategie.
SEO tedy není o nic větší investicí, pokud již pravidelně vytváříte nový obsah – a může to být zbytečná investice, pokud se vaše stránky špatně indexují.
Většina těchto strategií má za cíl získat více lidí na vaše stránky, ale co tito lidé dělají, když tam jsou? Optimalizace konverzí vám pomůže zajistit, že každý návštěvník vám přinese vyšší hodnotu díky maximální míře konverze.
To znamená, že to zahrnuje i více možností konverzí a jindy zlepšení těch, které již máte.
Marketing na sociálních sítích není rychlým způsobem, který by vám sliboval úspěch přes noc, ale existuje zde významný potenciál pro budování komunity a péči o publikum sociálních sítích.
Opět platí, že obsah zde bude mít silný vliv, protože to bude pravděpodobně faktor, který přitáhne vaše publikum. Zde můžete získat zvýšit viditelnost vaší značky, získat větší reputaci a mnohem více.
E-mail marketing má ohromný potenciál pro návratnost investic, protože nestojí téměř nic. Začněte sbírat kontakty z vaší stávající zákaznické základny, následovníků sociálních médií.
Odtud vám i jednoduchý obsahový zpravodaj může pomoci podpořit opakovaný provoz na vašich stránkách, usnadnit zapojení vaší značky a udržet vaši značku na špičkové úrovni se svým publikem.
Jak jste si možná z těchto popisů všimli, existuje jedna další klíčová výhoda, kterou tyto strategie nabízejí: Všechny pracují společně. I když mohou být sledovány individuálně, každá z nich se nějakým způsobem spojí s ostatními. Pokud je budete všechny dělat, uvidíte ještě vyšší potenciální návratnost.