Ušetřete až 60 % nákladů za reklamu díky optimalizaci na zisk 

Vypočítáme hrubý zisk na objednávku a poskytneme vám:

  • Údaje o zisku v Google Ads a Facebook Ads pro aktivaci nabídek POAS®
  • Řídicí panel zisku v reálném čase pro řízení ziskovosti
  • Osvědčený postup měření na straně serveru

Naši zákazníci ušetřili až 60 % na útratě za reklamu tím, že omezili pouze nevýdělečné reklamy.

GrowthProfit

Naučte Google & Metu hledat profitabilní zákazníky!

Získejte nástroj na optimalizaci Vašich Google Ads kampaní.
Oštítkujte si kampaně s maximálním výkonem a kampaně v Google Nákupech a zvyšte ziskovost eshopu bez zbytečného programování skriptů a stovek hodin složité práce.

Real-time profit dashboard

Proč optimalizovat kampaně na zisk?

Protože mít denní obrat 100 000 Kč se ziskem 20 000 Kč je lepší než mít obrat 200 000 Kč se ziskem 10 000 Kč. Stačí jen správně optimalizovat!
Jiří Franěk
Jiří FraněkGrowth Hacker

1. Maximální zisk na vašich produkech

Produkty které inzerujete (a které se zobrazují v reklamách) nejsou produkty, které si uživatelé ve výsledku kupují. Až 80 % kupujících nenakoupí váš produkt.

2. Optimalizace na PNO už nefunguje

PNO dle průměrné marže prodává produkty s nízkou marží se ztrátou, zatímco produkty s vyšší marží nedostávají dostatečný prostor v inzerci.

Díky GrowthLink bidujete tam, kde vám to vydělá.

3. Čistá data s 
jasnými výsledky 

GrowthLink řešení bez cookies. Díky tomu doměříte více dat!

Díky přehledným reportům zjistíte, kde skutečně vyděláváte nejvíce peněz!

Jak GrowthLink funguje?

GrowthLink funguje jako mezičlánek mezi vaším e-shopem a Google Ads / Facebookem (Metou).

Propojuje data o objednávkách s nákupními cenami produktů a vašimi dalšími náklady, abyste viděli reálný zisk v Google Ads i Facebooku!

Otevírá novou metriky MarketingProfitProfit On Ad Spend (POAS) místo Return On Ad Spend (ROAS), se kterou lze pak pracovat ve sloupcích v platformě.

Díky server-side řešení doměříte více objednávek a veškerá vaše data budou v bezpečí.

Jak GrowthLink vypadá?

Nahlédněte do zákulisí našeho Growth clubu, kde získáte přístup ke kurzům a aplikacím, které nám zjednodušují život!
Zde vidíte ukázku toho, jak vypadá Přehled aplikace.

GrowthLink - optimalizace na zisk

Díky reportu Profit zjistíte přesně jestli se vám daří držet profit na úkor slev a akcí nebo si jej zbytečně snižujete!

V záložce kategorie vás pak čeká přehled toho, které kategorie vám přináší největší profit a měli byste se tedy soustředit na jejich optimalizaci nejen v PPC kampaních, ale i v SEO.

A na závěr zjistíte odpověď na otázku, které produkty Vám přináší největší profit. Na tyto produkty se zaměřte v rámci kampaní a Váš úspěch bude zaručen!

Novinka

Import CART DAT &
Cost of Goods Sold (COGS)

Díky importu nákladů na prodaný produkt se Vám v Google Ads otevřou nové možnosti optimalizace, které jsou většině inzerentů skryty. Více o nových metrikách zde.

Za mě nejzajímavější je metrika Cross-sell profit, který ukazuje jestli lidé opravdu nakoupí to na co klikají nebo ne.

Máte další nápady jak obohatit konverze?
Napište mi.

Kolik mě to bude stát?

Vyberte plán, který Vám padne

Základ
990 Kč
Měsíčně
Zakladní plán pro malé podnikatele
✔️ Přístup do aplikace
✔️ Optimalizace na zisk
✔️ Aktivace POAS bidding
✔️ 10 dní zdarma na vyzkoušení
❌ Reporting na míru
❌ Osobní konzultace

Často kladené otázky

Jak můžu začít používat aplikaci?

Začít je snadné. Vše, co potřebujete, je následující:

1. Vložte na děkovací stránku krátký script.
2. Dejte nám přístup k nákupním cenám produktůch.
3. Propojte účty Google Analytics, Google Ads a Facebook.

Začněte optimalizovat Vaše PPC kampaně na reálný zisk!

Jak vypočítáváte zisk na objednávku?

Sami si zvolíte, kolik dat vložíte do GrowthLinku pro výpočet zisku.
Přinejmenším musíte splnit následující:
1. Náklady na vaše produkty (už jste je zadali do svého CMS systému? Za pár minut pak můžeme vidět výsledky v aplikaci! Případně je lze zadat i ručně.)
2. Vaše náklady na dopravu

Pokud chcete výpočty ještě zpřesnit, můžete přidat informace o:
1. Další náklady na produktu
2. Náklady spojené s poštovným
3. Platební poplatky za vaši platební bránu
4. Při výpočtu se vždy odečte sleva, slevové kódy, doprava a dobírky apod. tak, aby byl co nejpřesnější

S jakým eshopovmi platformami je GrowthLink kompatibilní?

Aktuální integrace je nejlepší se Shoptetem, Eshop-rychle, UpGates a Webarealem.
Pokud máte jiné eshopové řešení, napište mi a zjistím jestli je možné napojit se i na váš eshop!

Vše co musíte udělat je jen přidat sledovací skript na „děkovací stránku po objednání“.

Nejsem technicky zdatný, je GrowthLink pro mě?

Samozřejmě. Cílem je co nejvíce usnadnit používání GrowthLink.

Proto je systém velmi jednoduchý a veškeré technické nastavení udělám za Vás!

Co když mám více eshopů?

Platíte za web/doménu.

Pokud máte více než jednu prodejnu, kontaktujte mě a získejte cenovou nabídku, která bude vyhovovat vašim potřebám.

Můžu GrowthLink vyzkoušet zdarma?

Jistě! Napiš mi a domluvíme si testovací období.

Vyzkoušejte aplikaci GrowthLink zdarma!

Nechcete kupovat zajíce v pytli? Vyzkoušejte nyní!
V případě zájmu můžete vyplnit formulář nastavení aplikace a spojíme se pro napojení na vaše data.

Zadejte funkční e-mail, kterým se budete chtít přihlašovat *
Zadejte celou URL vašeho eshopu. Např. eshophodinek.cz*
Zadejte odkaz na XML soubor s nákupní cenou produktů.
Např. https://www.eshophodinek.cz/export/productsComplete.xml*
Zadejte ID Google Ads účtu. Např. 591-147-1472*

Součástí objednávky je:

  • Real-time dashboad s přehledem zisku na každé objednávce.
  • Conversion tracker: Špičkové sledování na straně serveru
  • Shopping Booster pro kampaně PMax
  • Plug'n'Play integrace
  • Dedikovaný Account Manager
  • Založení účtu a nastavení měření za Vás

Za GrowthLink dám ruku do ohně. Funguje spolehlivě a přináší prokazatelné zvýšení zisku!

Jsem 
Growth Hacker

Odmalička jsem chtěl věcem přijít na kloub. Nezastavím se u první překážky, ani když mi někdo tvrdí, že něco nejde. Vždy najdu elegantní řešení.

Jiří Franěk

Začínal jsem tvorbou webů. Optimalizací pro vyhledávání (SEO) jsem dostával stránky na první pozice ve vyhledávačích a pomocí PPC reklamy zvyšoval firmám obraty. Jenže to dnes nestačí! 

Doba se změnila a je třeba být kreativnější v marketingu. Propojuji e-commerce s infopodnikáním a to díky efektivním online strategiím, funnelům a growth hackingu.

  • 10+ let v marketingu
    od střední školy žiji onlinem a daty
  • 51+ kurzů a certifikací
    jsem blázen, chci být nejlepší. Přehled vzdělání
  • 99% spokojených klientů
    zakládám si na dlouhodobé vzájemně prospěšné spolupráci

Co o mně říkají? 

Jirkovi jsem svěřil svůj e-shop jako své dítě. Společně jsme přešli na Shoptet a budujeme novou značku Gtup. Jeho inovativní přístup znásobil zisky mých online kampaní a můžu ho s klidem doporučit.

"PPC a SEO machr"
⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5
Milan ZlámalEshophodinek.cz
Eva Kiedroňová
Díky spolupráci se nám podařilo zdvojnásobit obraty v e-shopu, spustit placená online vysílání a prodávat e-booky za více než 100 tisíc měsíčně. Pomáhá nám nastartovat online přednášky přes Zoom a zavedl přehlednou komunikaci přes Freelo. Školí náš interní marketingový tým v oblastech PPC, SEO, mailingu a FB reklamy.

"Skvělá spolupráce"
⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5
Očekával jsem vyřešení problému s Google nákupy, ale jeho přesah mi ukázal, že řešením mé klesající návštěvnosti není jen PPC reklama. Oceňuji okamžitou podporu na mailu a jeho tipy pro zlepšení e-shopu. Pevně věřím, že cena odpovídá kvalitě a počtu hodin strávených na projektu.

"Parťák do každé situace"
⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5
Michal HlavicaAutodily-na-skodu.cz
S Jirkou je to jedna velká jízda! Má na Vás vysoké nároky a když je splníte, on Vás překvapí tím, že doručí nejen výsledky, ale mnohem víc než byste čekali! Skvělá spolupráce, která mé infopodnikání posunula kupředu.
Jonáš DrobíkKlub Pátečníků
Spolupráce s Jirkou probíhá už 4. rokem a za tu dobu jsme spolu postavili 4 eshopy a expandovali do 3 zemí světa! Nikomu ho nedoporučuju, protože by na nás už neměl čas...
Zdeněk FojtlVFstyle.cz
Na našich 4 eshopech bylo spousta práce, ale Jirka se tím prokousal a pomohl nám nastavit správně marketing. Teď nestíháme balit a já si říkám, proč jsem si na stará kolena najal takového střelce.
Jiří RambousekAtexkom.cz