Blog o online marketingu

Píšu pro Vás své zkušenosti, rady a tipy, které mi fungují...

Marketingová agentura

Jak vybrat kvalitní marketingovou agenturu nebo specialistu na marketing?

Marketingové agentury a specialisté Marketing je klíčovým prvkem pro úspěšné podnikání. Vybrat správnou marketingovou agenturu nebo specialista na marketing může být rozhodující pro růst vaší firmy. Jak tedy správně vybrat marketingového partnera, který bude šité na míru vašim potřebám? Jak vybrat správnou marketingovou agenturu? Při výběru marketingové agentury je důležité zaměřit se na oblasti, ve kterých má agentura specializaci....

Celý článek

Cílová skupina a persona: Klíčové pojmy v marketingu

Víte, co znamená pracovat s cílovou skupinou neboli personou ve vaší marketingové strategii? Identifikace cílové skupiny je jeden z klíčových kroků při budování úspěšného marketingového plánu. Co je cílová skupina a jak ji definovat? Definování cílové skupiny je zásadní pro úspěch vašich marketingových aktivit. Jak tedy identifikovat cílovou skupinu pro váš produkt nebo službu? Je důležité mít přehled...

Celý článek
Jak na seo na Shoptetu

Jak převést eshop na Shoptet?

Shoptet se stává stále populárnějším řešením pro vedení e-shopů v České republice a na Slovensku. Pokud uvažujete o převodu vašeho stávajícího e-shopu na Shopet, čeká vás celá řada rozhodnutí a úkolů. Tento průvodce vám ukáže, jak na převod e-shopu na Shoptet krok za krokem, abyste si mohli být jisti, že váš přechod bude hladký a bez problémů. Jak začít s převodem e-shopu do Shoptetu? První kroky...

Celý článek
Správa PPC kampaní

5 tipů, jak dosáhnout maximálního výkonu s Performance Max kampaněmi v Google Ads

Co to je performance max kampaň Performance Max je inovativní typ kampaně v rámci Google Ads, který umožňuje inzerentům dosáhnout maximálního výkonu prostřednictvím optimalizovaných reklam. Tato forma reklam umožňuje cílení na specifická publika a zabezpečuje maximalizaci konverzí a nákupů. Jak optimalizovat Performance Max kampaně pro zvýšení konverzí? Aby vaše Performance Max kampaně dosáhly co nejvyšších konverzí, zaměřte se na optimalizaci...

Celý článek

Jak uskutečnit přechod vašeho e-shopu na upgates

Vítejte na stránkách věnovaných kompletnímu průvodci, jak převést váš e-shop na upgates. Dnes se zaměříme na klíčové kroky, které zabezpečí hladký přechod vašeho internetového obchodu na jedno z nejdynamičtějších řešení pro e-commerce, které je v současnosti na trhu dostupné. Zde najdete veškeré informace, od přípravy přes samotnou migraci až po to, jak řešit běžné problémy, s kterými se můžete během převodu setkat. Ať už...

Celý článek
Kliknutí na reklamu

Co je míra prokliku (CTR) a jak ji využít

V úsvitu digitálního marketingu se objevuje řada termínů, ale málokterý je tak zásadní jako CTR, neboli míra prokliku. CTR je klíčová metrika, která odhaluje, jak efektivně vaše reklamy či odkazy na obsah komunikují s vaším cílovým publikem. V tomto průvodci prozkoumáme, co přesně CTR znamená, jaký má vliv na váš online marketing a jak ho zlepšit, abyste dosáhli lepších výsledků....

Celý článek
jak-vybrat-seo-specialistu

Kdo je nejlepší SEO specialista v ČR? ✔️Jak vybrat SEO agenturu s nejlepším specialistou?

Optimalizace pro vyhledávače, běžně označovaná jako SEO, je klíčovým prvkem úspěchu každé webové stránky. Když hledáte nejlepšího SEO specialistu pro váš projekt, je důležité zvážit několik důležitých faktorů. Nejprve se podívejte na jejich zkušenosti a dosavadní výsledky vyhledávání. Specialista by měl mít hluboké znalosti klíčových slov a fungování vyhledávačů. Výběr nejlepšího SEO specialisty Co zohlednit při výběru? Při...

Celý článek

Kdo je nejlepší PPC specialista v ČR? Jak vybrat PPC agenturu s nejlepším specialistou?

Při výběru správce PPC kampaní je klíčové najít odborníka, který dokáže efektivně řídit vaše reklamní účty. Jak poznat dobrého PPC specialistu? Kvalitní specialisté se vyznačují znalostí nejen v oblasti PPC, ale mají i přesah do dalších oborů, jako je SEO či online marketing. Pokud jde o správu reklamních kampaní, měli byste klást důraz na otázky týkající se konverzí, klíčových slov...

Celý článek

Jak nasdílet přístupy specialistovi do reklamních systémů?

Stručný obsah příspěvku zde není uveden, protože je tento příspěvek chráněn heslem.

Celý článek

Zero-click Searches: Jakovlivá Revoluce ve Vyhledávání ovlivňuje SEO a Návštěvnost Webů

Ve světě digitálního marketingu a SEO (optimalizace pro vyhledavače) se objevuje fenomén, který mění pravidla hry: zero-click searches. Tento termín, známý také jako vyhledávání bez kliknutí, značí situace, kdy uživatel vykoná vyhledávání na Googlu nebo jiných vyhledávačích a získá požadované informace přímo na stránce s výsledky vyhledávání (SERP), aniž by klikl na jakýkoli odkaz webové stránky. V dnešním digitálně propojeném světě má...

Celý článek