Marketingové agentury a specialisté Marketing je klíčovým prvkem pro úspěšné podnikání. Vybrat správnou marketingovou agenturu nebo specialista na marketing může být rozhodující pro růst vaší firmy. Jak tedy správně vybrat marketingového partnera, který bude šité na míru vašim potřebám? Jak vybrat správnou marketingovou agenturu? Při výběru marketingové agentury je důležité zaměřit se na oblasti, ve kterých má agentura specializaci....
Víte, co znamená pracovat s cílovou skupinou neboli personou ve vaší marketingové strategii? Identifikace cílové skupiny je jeden z klíčových kroků při budování úspěšného marketingového plánu. Co je cílová skupina a jak ji definovat? Definování cílové skupiny je zásadní pro úspěch vašich marketingových aktivit. Jak tedy identifikovat cílovou skupinu pro váš produkt nebo službu? Je důležité mít přehled...
Shoptet se stává stále populárnějším řešením pro vedení e-shopů v České republice a na Slovensku. Pokud uvažujete o převodu vašeho stávajícího e-shopu na Shopet, čeká vás celá řada rozhodnutí a úkolů. Tento průvodce vám ukáže, jak na převod e-shopu na Shoptet krok za krokem, abyste si mohli být jisti, že váš přechod bude hladký a bez problémů. Jak začít s převodem e-shopu do Shoptetu? První kroky...
Co to je performance max kampaň Performance Max je inovativní typ kampaně v rámci Google Ads, který umožňuje inzerentům dosáhnout maximálního výkonu prostřednictvím optimalizovaných reklam. Tato forma reklam umožňuje cílení na specifická publika a zabezpečuje maximalizaci konverzí a nákupů. Jak optimalizovat Performance Max kampaně pro zvýšení konverzí? Aby vaše Performance Max kampaně dosáhly co nejvyšších konverzí, zaměřte se na optimalizaci...
Vítejte na stránkách věnovaných kompletnímu průvodci, jak převést váš e-shop na upgates. Dnes se zaměříme na klíčové kroky, které zabezpečí hladký přechod vašeho internetového obchodu na jedno z nejdynamičtějších řešení pro e-commerce, které je v současnosti na trhu dostupné. Zde najdete veškeré informace, od přípravy přes samotnou migraci až po to, jak řešit běžné problémy, s kterými se můžete během převodu setkat. Ať už...
V úsvitu digitálního marketingu se objevuje řada termínů, ale málokterý je tak zásadní jako CTR, neboli míra prokliku. CTR je klíčová metrika, která odhaluje, jak efektivně vaše reklamy či odkazy na obsah komunikují s vaším cílovým publikem. V tomto průvodci prozkoumáme, co přesně CTR znamená, jaký má vliv na váš online marketing a jak ho zlepšit, abyste dosáhli lepších výsledků....
Optimalizace pro vyhledávače, běžně označovaná jako SEO, je klíčovým prvkem úspěchu každé webové stránky. Když hledáte nejlepšího SEO specialistu pro váš projekt, je důležité zvážit několik důležitých faktorů. Nejprve se podívejte na jejich zkušenosti a dosavadní výsledky vyhledávání. Specialista by měl mít hluboké znalosti klíčových slov a fungování vyhledávačů. Výběr nejlepšího SEO specialisty Co zohlednit při výběru? Při...
Při výběru správce PPC kampaní je klíčové najít odborníka, který dokáže efektivně řídit vaše reklamní účty. Jak poznat dobrého PPC specialistu? Kvalitní specialisté se vyznačují znalostí nejen v oblasti PPC, ale mají i přesah do dalších oborů, jako je SEO či online marketing. Pokud jde o správu reklamních kampaní, měli byste klást důraz na otázky týkající se konverzí, klíčových slov...
Ve světě digitálního marketingu a SEO (optimalizace pro vyhledavače) se objevuje fenomén, který mění pravidla hry: zero-click searches. Tento termín, známý také jako vyhledávání bez kliknutí, značí situace, kdy uživatel vykoná vyhledávání na Googlu nebo jiných vyhledávačích a získá požadované informace přímo na stránce s výsledky vyhledávání (SERP), aniž by klikl na jakýkoli odkaz webové stránky. V dnešním digitálně propojeném světě má...