Co je Google CSS program a jak Vám pomůže získat výhody v Google Shopping Ads.

Co je Google CSS program a jak vám pomůže získat výhody v Google Shopping Ads oproti konkurenci? 

CSS program, neboli ‚Comparison Shopping Service‘, je součástí služby google shopping, která byla vytvořena jako reakce na rozhodnutí evropské komise.

Co je to CSS program a jak vám pomůže v Google Shopping Ads

Google CSS program je speciální program, který vám umožní získat výhody v rámci Google Shopping Ads. Vstupem do tohoto programu můžete dosáhnout až 20% slevy na ceny prokliků, což vám může ušetřit značnou část nákladů při inzerování na Google Shopping.

Tento program vznikl v reakci na pokutu, kterou Google dostal od Evropské komise. Cílem je posílit konkurenci mezi srovnávači v oblasti online nákupů a zajistit rovné podmínky pro všechny účastníky trhu.

Díky CSS programu můžete aktuálně inzerovat ve 21 zemích, včetně České republiky, Slovenska a dalších evropských zemí. To znamená, že můžete oslovit širší zákaznickou základnu a rozšířit svůj podnikání do nových trhů.

CSS partneři nabízí různé varianty spolupráce. Můžete si vybrat to, co nejlépe vyhovuje vašim potřebám a cílům.

Vyzkoušejte náš CSS program na měsíc zdarma

Pokud jste stále skeptičtí a nevíte, zda je pro vás CSS program to pravé řešení, můžete ho vyzkoušet na měsíc zdarma. Tím se přesvědčíte o jeho výhodách a zjistíte, jak může pomoci vašemu obchodu na Google Shopping Ads.

Co mi CSS program přinese?

Vstupem do CSS programu můžete dosáhnout až 20% slevy na ceny prokliků. To znamená, že ušetříte značnou část nákladů při inzerování na Google Shopping Ads. Tyto úspory můžete využít například na rozšíření svého sortimentu, zvýšení marketingových aktivit nebo zlepšení služeb pro zákazníky.

Díky CSS programu budete mít také vše pod kontrolou. Budete si moci nastavit vlastní strategii inzerování a sledovat výsledky svých kampaní. Bude vám umožněno spravovat a optimalizovat vaše reklamní aktivity na Google Shopping tak, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.

Kolik mě bude CSS stát?

Zapojení do CSS programu je pro Vás jen místo 2 490 Kč jen za 499 Kč jen pro prvních 499 klientů.. Neplatíte žádné další poplatky za registraci ani za využívání programu, procenta z rozpočtu ani jiné skryté poplatky. Zaplatíte pouze 499 Kč / měsíčně a vaše reklamy v Google Nákupech získají výhodnější cenu díky slevě, kterou získáte prostřednictvím CSS programu.

Co se pro mě po zapojení do CSS programu změní?

Po zapojení do CSS programu se budete moci inzerovat na Google Shopping Ads pod svým vlastním jménem. To znamená, že vaše reklamy budou zobrazovány s vaším obchodním jménem a logem. Tím si budete moci budovat silnou značku a budete více rozpoznatelní mezi konkurencí.

Dále budete mít možnost využít výhodné ceny za proklik, až 20% slevu oproti standardním cenám. To vám umožní efektivně využít svůj reklamní rozpočet a dosahovat většího počtu zákazníků za stejnou cenu.

Časté dotazy týkající se CSS

Pokud máte ohledně CSS programu nebo jeho funkcionality jakékoliv otázky, můžete se na nás kdykoliv obrátit. Jsme tu pro vás a rádi vám odpovíme na jakékoli otázky týkající se CSS programu a jeho výhod.

Dále mohou e-shopy využívat výhodnější ceny za proklik. To znamená, že si mohou dovolit inzerovat své produkty levněji a dosahovat tak lepší návratnosti investice do reklamy.

Například, pokud proklik v rámci Google Shopping stojí 1 Kč, s výhodou CSS programu se dozvíte až 0,80 Kč na jednoho zákazníka. To znamená, že za stejnou investici můžete získat více zákazníků a navýšit svůj obrat.

Příklad z praxe: Firma investuje do reklamy 10 000 Kč a získává 1 000 prokliků na web. Cena za 1 proklik na web je tedy 10 Kč. V případě CSS programu může být cena za 1 000 prokliků jen 8 000 Kč, protože díky slevě 20 % ušetří až 2 000 Kč každý měsíc.

Příklad z praxe

Napište nám a zapojte se do CSS programu

Pokud vás CSS program zaujal a chcete se do něj zapojit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám poskytneme více informací o tom, jak program funguje a jaké jsou jeho výhody pro Váš obchod.

CSS program

Jednoduchá spolupráce

Spolupráce s CSS partnerem je velmi snadná a jednoduchá. Stačí se zaregistrovat do programu, zaslat své ID Google Merchant a potvrdit žádost o propojení v CSS programu. Naši odborníci Vám rádi pomohou s nastavením kampaní a optimalizací Vašich reklam pro co nejlepší výsledky.

Rádi pomůžeme i se správou kampaní

Pokud máte zájem, můžeme se také postarat o správu Vašich kampaní. Naši specialisté v oblasti online reklamy Vám pomohou s nastavením a optimalizací Vašich reklam na Google Shopping Ads.

Zajistíme, aby Vaše reklamy byly co nejefektivnější a pomohly Vám dosáhnout Vašich obchodních cílů.

Jak rychle lze CSS program zprovoznit?

CSS program lze zprovoznit do 24 hodin od potvrzení žádosti.

Často kladené otázky ohledně CSS programu

Q: Co je Googe CSS program?

A: CSS program, neboli ‚Comparison Shopping Service‘, je součástí služby google shopping, která byla vytvořena jako reakce na rozhodnutí evropské komise. Služba umožňuje srovnávačům zboží získat výhody v Google Ads a efektivněji inzerovat produkty v rámci Google Nákupů.

Q: Jak může Google CSS program poskytnout výhody v Google Shopping Ads?

A: Po přechodu na CSS můžete získat nižší CPC (cenu za proklik) ve svých produktových kampaních. CSS partnerům se ve vyhledávače zboží zařadí výše a zároveň mohou inzerovat levněji. Prostřednictvím našeho CSS partnera lze vytvářet kampaně v Google Nákupě efektivněji.

Q: Proč program vznikl v reakci na pokutu od Evropské komise?

A: Google byl pokutován Evropskou komisí za dávání přednost vlastním nákupům na úkor ostatních inzerentů. V důsledku toho byl Google nucen otevřít stejný prostor ostatním srovnávačům zboží. Toto rozhodnutí vedlo k vytvoření Google CSS programu.

Q: Co znamená přechod na CSS program?

A: Přechod na CSS program znamená převedení vašeho účtu Google Merchant center pod CSS partnera. Tím se můžete stát součástí CSS programu a získat tak výhody, které tento program přináší, včetně nižší CPC v Google nákupech.

Q: Jak CSS partnera najdu?

A: CSS partnery můžete nalézt přímo na stránkách Google, kde je seznam ověřených partnerů. Je důležité vybrat takového partnera, který vám bude moci efektivně pomoci se správou a optimalizací vaší inzerce.

Q: Jak můžu pomocí CSS programu inzerovat efektivněji?

A: CSS program vám může poskytnout nižší náklady na prokliky a vyšší pozice v Google Shopping Ads. Tím se zvyšuje viditelnost vašich produktů a můžete využít plný potenciál Google Ads kampaní a dosáhnout lepších výsledků.

Q: Jaký je rozdíl mezi Google CSS programem a běžnými Google Shopping kampaněmi?

A: Hlavní rozdíl spočívá v nižších nákladech na proklik a vyšších pozicích ve výsledcích vyhledávání pro CSS partnery. To vede k lepší viditelnosti produktů a vyšší konverzní rate.

Q: Které země mohou využívat Google CSS program?

A: Google CSS program je dostupný ve všech zemích Evropského ekonomického prostoru. To zahrnuje země jako je Česko, Slovensko, Polsko, ale také například Dánsko, Finsko, Irsko, Nizozemsko, Portugalsko, Rakousko, Řecko či Švédsko.

Q: Jaký vliv má Google CSS program na produkty v Google Nákupech?

A: Produkty inzerované prostřednictvím CSS programu mohou dosáhnout vyšších pozic ve výsledcích vyhledávání na Google Nákupech, což může vést k vyššímu počtu prokliků a potenciálních zákazníků.

Q: Jaký vliv má CSS program na cenu za proklik?

A: Díky CSS programu můžete dosáhnout nižší ceny za proklik v Google Shopping Ads. To znamená, že za stejný rozpočet můžete dosáhnout většího počtu prokliků, což vede k větší efektivitě vaší online inzerce.

Vaše konkurence již nejspíše CSS program využívá! Nebuďte po zadu ani Vy
Chci vyzkoušet nejoblíbenější CSS program!

5/5 - (2 votes)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Získejte nefér výhodu a ušetřete v Google nákupech až 20 %

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů