Jak jednoduše získat více konverzí z PPC kampaní

Nyní s vámi nasdílím svůj soubor, díky kterému okamžitě dokážu zvýšit konverze u svých klientů. Jedná se o jednoduchou analýzu vyhledávacích dotazů, které nemám pokryté nebo nekonvertují v jednotlivých typech kampaní.

Krok 1. Stáhněte si report všech vyhledávacích dotazů za celou dobu existence účtu (nebo můžete tento report dělat pravidelně každý měsíc)

Krok 2. Zkopírujte si tento soubor a vyplňte záložku Settings – chci po vás jednoznačný identifikátor typu kampaně. Pro vyhledávací kampaně to bude například SEA a pro nákupy SHO nebo PLA, záleží na vašem pojmenování kampaní.

Tip. Pokud jste si dosud nerozdělovaly kampaně podle typu cílení, tak si je přejmenujte a vložte sloupce zpátky na správné místo.

Krok 3. Na záložce K doplnění najdete seznam klíčových slov, které mají konverze, ale vy je nemáte v opačném typu kampaně.

Příklad je, že máte konverze z vyhledávání na slovo granule pro psy, ale v google nákupech se na ně nezobrazujete nebo nemáte konverzi. Upravte tedy feed, abyste se na toto klíčové slovo zobrazovali.

Stejně tak opačně, pokud vám konvertuje klíčové slovo v google nákupech, ale nemáte na něj vyhledávací kampaň nebo z vyhledávání nekonvertuje, přidejte jej do kampaně a zkontrolujte výkon.

Krok 4. Zkontrolujte nekonvertující slova, proč v jedné kampani přináší konverze a ve druhé nikoliv

5/5 - (1 vote)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Získejte nefér výhodu a ušetřete v Google nákupech až 20 %

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů