Nyní s vámi nasdílím svůj soubor, díky kterému okamžitě dokážu zvýšit konverze u svých klientů. Jedná se o jednoduchou analýzu vyhledávacích dotazů, které nemám pokryté nebo nekonvertují v jednotlivých typech kampaní.
Krok 1. Stáhněte si report všech vyhledávacích dotazů za celou dobu existence účtu (nebo můžete tento report dělat pravidelně každý měsíc)
Krok 2. Zkopírujte si tento soubor a vyplňte záložku Settings – chci po vás jednoznačný identifikátor typu kampaně. Pro vyhledávací kampaně to bude například SEA a pro nákupy SHO nebo PLA, záleží na vašem pojmenování kampaní.
Tip. Pokud jste si dosud nerozdělovaly kampaně podle typu cílení, tak si je přejmenujte a vložte sloupce zpátky na správné místo.
Krok 3. Na záložce K doplnění najdete seznam klíčových slov, které mají konverze, ale vy je nemáte v opačném typu kampaně.
Příklad je, že máte konverze z vyhledávání na slovo granule pro psy, ale v google nákupech se na ně nezobrazujete nebo nemáte konverzi. Upravte tedy feed, abyste se na toto klíčové slovo zobrazovali.
Stejně tak opačně, pokud vám konvertuje klíčové slovo v google nákupech, ale nemáte na něj vyhledávací kampaň nebo z vyhledávání nekonvertuje, přidejte jej do kampaně a zkontrolujte výkon.
Krok 4. Zkontrolujte nekonvertující slova, proč v jedné kampani přináší konverze a ve druhé nikoliv