TIP: Jak zvýšit návštěvnost produktové stránky e-shopu?

Dnes jeden praktický tip pro majitele e-shopu na Shoptetu. Jedna maličkost, která dokáže odlišit vás od vaší konkurence. Samozřejmě, že tuto vychytávku mohou využít eshopaři na jiných platformách, ale tam může být složitější nastavení.

Zajímá vás, jak můžete zvýšit míru prokliku vašich produktových stránek a zvýšit tak efektivitu vašeho e-shopu?

Připravil jsem pro vás krátký článek, ve kterém vám prozradím techniku, jak můžete jednoduše bez programátora zlepšit SEO svého e-shopu, a tím pádem i zvýšit obrat vašeho e-shopu.

Místo nudného výpisu stránek na Googlu tak získáte zajímavý výsledek, který se odliší od vaší konkurence.

Pojďme na to!

Otevřete si vaši administraci e-shopu a přejděte do záložky MARKETING > Hodnocení > Nastavení.

Pokud nejste na platformě Shoptet, ale máte e-shop šikovně naprogramován, tak hvězdičkové hodnocení zboží můžete zobrazit pomocí strukturovaných dat (Schema.org). Hodnocení přidáte přes AggregateRating.

Nyní si na Shoptetu v sekci Hodnocení produktu zapněte „Pokročilé hodnocení s diskusí“. Díky tomu se vám začne zobrazovat hodnocení u produktu a máte téměř hotovo!

Jak snadno získat hodnocení produktů?

Asi si teď říkáte, že je to pěkná věc, ale kde mám vzít reálná hodnocení svých produktů?

První možností je poprosit vaše nové zákazníky. Neděste se, nemusíte to dělat ručně, ale můžete jim posílat ze Shoptetu automatickou výzvu k hodnocení produktu a třeba je i za to odměnit 🙂

Stačí si jen aktivovat automatické odesílání a nastavit si šablonu e-mailu, který Shoptet bude automaticky odesílat po vámi vybraném počtu dní.

Kdy poslat žádost o hodnocení produktů?

Záleží na tom, jak rychle dokážete doručit zákazníkovi zboží a zda využíváte Heureku nebo Zboží. Vysvětlíme si proč.

V případě, že na zbožových srovnávačích neinzerujete své zboží. Odvíjí se doba zaslání dotazníku k hodnocení od toho kdy slibujete doručení zboží. Nám to obvykle zabere 2 – 3 dny než reálně má zákazník zboží doma. Proto nastavte tak, aby mu nepřišel dotazník s hodnocením dříve než jste mu schopni doručit produkt.

Inzerujete na Heurece nebo Zboží.cz? Potom pozor na jejich automatické žádosti o hodnocení. Pokud potřebujete získat hodnocení na váš e-shop předstihněte tyto srovnávače a nastavte dobu tak, aby po doručení vašeho produktu zákazníkovi přišla i vaše výzva k hodnocení na vašem e-shopu.

Pokud prodáváte zboží i přes Heureku, mám tu pro vás bonusový tip!

Získejte hodnocení z Heureky na vlastní e-shop!

Víte o tom, že můžete automaticky získat všechna vaše hodnocení z Heureky na váš e-shop? Stačí provést jednorázový import!

V tomto článku se sice bavíme o hodnocení produktů, ale mě to nedá a poradím vám, že i hodnocení obchodu stojí za to naimportovat.

Bohužel tento import není automatický (zatím) a je potřeba jej dělat pravidelně. Proto si dejte třeba do Freela automatický úkol „Naimportovat hodnocení“. a když už budete u toho úkolování nezapomeňte si splnit úkol „Odpovědět na hodnocení zákazníků“. Nevěřili byste kolik e-shopařů tuhle komunikaci podceňuje a utíkají jí tisíce zákazníků.

Jak zařídit, aby se hodnocení zobrazilo okamžitě?

Téměř okamžitě se projeví změny, když svůj produkt vložíte do Google Search Console. Vložíte tam URL produktu a dáte požádat o přeindexování. Díky tomu Google znovu načte vaši stránku téměř okamžitě se projeví změny. Stejný způsob můžete využít pro Seznam.

A teď už hurá do práce a aplikujte tento tip do praxe!

Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů