Moje firma na Google

Naučte se, jak pomocí bezplatné služby Moje firma na Googlu vytvářet výpisy, které vyniknou, když zákazníci vyhledávají online.

Zapojte zákazníky pomocí služby Moje firma na Googlu

Díky službě Moje firma na Googlu je snaha vyniknout ve vyhledávání a v Mapách Google. Podívejte se, jak můžete vytvořit obchodní profil, který vám pomůže přilákat nové zákazníky a zaujmout stávající zákazníky, když vás hledají.

Moje firma na Googlu - hledání na telefonu
Moje firma na Googlu – hledání na telefonu

Co se naučíte:

  • Jak používat službu Moje firma na Googlu k oslovení potenciálních zákazníků
  • Výhody používání služby Moje firma na Googlu ke správě vašich firemních profilů

Představte si situaci

Váš nový kadeřnický salon vás tak nadchl a chcete zajistit, aby vás lidé při online vyhledávání našli. Váš přítel vám doporučil službu Moje firma na Googlu jako způsob, jak dostat vaši firmu online, aby ji lidé viděli. Jak vám ale může služba pomoci?

  1. Moje firma na Googlu vám pomůže, aby vaše firma vynikla ve Vyhledávání a Mapách Google! Při vyhledávání online můžete pomocí obrázků, kontaktních údajů a dalších předvést svoji firmu.
  2. Když používáte službu Moje firma na Googlu, budete moci snadno spravovat svůj firemní profil online a v naší mobilní aplikaci, i když máte více poboček. Pomyslete na čas, který ušetříte tím, že budete moci spravovat všechna svá místa z jedné aplikace!
  3. Pomocí funkcí služby Moje firma na Googlu se můžete spojit se svými zákazníky odpovědět na jejich recenze nebo vylepšit své reklamy (pokud používáte Google Ads). Bude to skvělý způsob, jak komunikovat se svými zákazníky a sdílet informace o vaší firmě.

Seznamte se s Katkou

Katka právě rozšířila svou malou kavárnu na tři nová místa. Je tak nadšená, že roste, ale obává se, že by se její zákazníci mohli splést.

Sdílejte informace se zákazníky

Katka se chce pomocí svého obchodního profilu spojit se svými stávajícími zákazníky a přilákat nové. Se službou Moje firma na Googlu dokáže obojí! Při nastavování profilu se musí ujistit, že poskytuje všechny své informace.

Jakmile si Katka vytvoří účet, může přidat své obchodní informace a vytvořit profil. Chce zajistit, aby přidala dostatek informací, aby její zákazníci věděli, kdy má otevřeno, kde se nachází a jak ji kontaktovat.

Přidá adresu každého místa, odpovídající telefonní čísla, otevírací dobu a odkaz na svůj web a online nabídku. Katka již má skvělý web, ale pokud by ne, vytvořila by jej pomocí služby Moje firma na Googlu.

Spolupracujte se zákazníky

Protože ji zákazníci hledají online, chce se ujistit, že má způsob, jak se s nimi spojit. Ví, že je to jeden z nejlepších způsobů, jak je přimět, aby přišli do jejích obchodů. Katka může ve službě Moje firma na Googlu udělat víc, než vypsat informace o své firmě. Je to také skvělý nástroj pro zapojení jejích zákazníků.

Odpovídejte na recenze zákazníků

Katka miluje vědět, co si její zákazníci myslí o jejích kavárnách, zejména s ohledem na její odhodlání vytvářet skvělé nápoje a příjemnou atmosféru. Když její zákazníci nechají recenze zmínit to, pomůže jí to vyniknout ještě více. Díky službě Moje firma na Googlu může Kerrie navíc reagovat na recenze, které její zákazníci opouštějí. Může jim poděkovat za skvělou recenzi nebo řešit případné obavy.

Komunikujte se zákazníky

Někteří zákazníci nechtějí volat do firmy a žádat o informace – rádi posílají zprávy elektronicky. Díky službě Moje firma na Googlu mohou zákazníci klást otázky nebo posílat zprávy přímo a ona na ně může reagovat, aniž by museli opustit stránku. Nyní bude mít jiný způsob komunikace se svými zákazníky.

Získejte kontakty od zákazníků

Katka miluje telefonování se zákazníky, kteří vidí její profil ve službě Moje firma na Googlu. Když ji někdo hledá, objeví se praktické volací tlačítko. Protože tolik jejích zákazníků vyhledává pomocí svých mobilních telefonů, bude to pro ně snadný způsob, jak se s ní spojit. Mohou také požadovat pokyny přímo z profilu, což jim pomáhá najít ji, když jedou nebo chodí.

Podívejte se, jak zákazníci interagují s vaším profilem

Katka již několik měsíců používá službu Moje firma na Googlu a chce vidět, jak zákazníci s jejím profilem interagují. Ke sledování těchto interakcí může použít funkci statistiky ve službě Moje firma na Googlu.

Díky Insights může Katka zkontrolovat, jak její zákazníci interagují s jejím profilem, a pomocí těchto informací může provádět změny nebo je vylepšovat. Nejprve pomocí statistik zjistí, kolik lidí vidělo její podnikání online a jaké druhy věcí hledali.

Katka opravdu chce vidět, kolik jejích zákazníků hledá cestu do oblastí, kde otevřela své nové obchody. Zkontroluje tedy zprávu o hledání, aby si prohlédla požadavky na směr jízdy, a uvědomí si, že dvě její místa měla méně vyhledávání než její ostatní pobočky.

Nyní, když Katka zkontrolovala Statistiky, se rozhodne začít používat Ads Express k vytváření reklam a cílit je na místa, která vyžadují více reklamy. Pouze s několika dalšími kroky bude moci propojit svůj účet Moje firma na Googlu s Ads Express.

(Osobně nedoporučuji zakládat účet Google Ads Express, protože má příliš málo možností ovládání a často je to jen černá díra na peníze. Založte si profesionální Google Ads účet a získejte plnou kontrolu.)

K zapamatování

Moje firma na Googlu je skvělý způsob, jak udržet informace o vaší firmě aktuální, aby je zákazníci viděli při online vyhledávání. Podívejme se, co jste se naučili.

Chcete, aby vaši zákazníci věděli o školním speciálu, který nabízíte prostřednictvím svého salonu. Jak jim můžete pomocí služby Moje firma na Googlu dát vědět?

Vytvořte příspěvek se speciální nabídkou.

Shrnutí

V tomto kurzu jsme vám představili službu Moje firma na Googlu a ukázali vám, jak ji můžete použít k vytváření profilů, které vyniknou. Vysvětlili jsme také, jak můžete své zákazníky zaujmout pomocí fotografií, příspěvků a recenzí.

Další informace o službě Moje firma na Googlu naleznete na následujících odkazech:

Se schválením Google podpory jsem opět volně přeložil článek ze Skillshopu od Googlu. Článek je určen pro mé klienty a lidi, kteří neumí anglicky a přesto chtějí pochopit fungování služeb Google.

Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů