Originální způsob linkbuildingu č. 1: Spolupráce mezi weby

Startuji nový seriál článků o nevšedních způsobech budování zpětných odkazů. Podívejme se na úspěšnou spolupráci mezi weby podobného zaměření.

V následujících tematických článcích postupně najdete další originální možnosti linkbuildingu, které jsou efektivnější než ty klasické a navazují na trend linkbuildingu 2.0.

Spolupráce mezi oborově příbuznými weby

Co si pod tímto pojmem představit? Jednoduše vzájemné doporučení u webů, které jsou podobného ražení, ale zároveň si nemohou přetahovat zákazníky. Může jít například o portál nabízející cvičební lekce, jenž naváže spolupráci s e-shopem zaměřeným na doplňky výživy.

Doporučení může probíhat na více úrovních. Nejen uvedením v sekci partneři. Možnosti jsou prakticky neomezené – od představení v newsletterech, přes zmínku na facebook fanpage, až po společné propagační akce, ale třeba i tvorbu společného magazínu o zdravém životním stylu.

Příkladem je uveřejněný článek / newsletter s pozvánkou na akci fitness centra, který zároveň zmiňuje i výhodné akce v partnerském e-shopu. A naopak. Cílení návštěvníci se tak začnou zajímat o nabídky obou webů.

Výhodou tohoto druhu linkbuildingu je získání nových návštěvníků a zpětných odkazů z tematicky podobného zdroje. Také se posílí značka v komunitě.

Jaký máte na tento způsob propagace názor? Zkoušeli jste jej někdy? Napište komentář.

5/5 - (1 vote)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů