Mikrostránky jsou několikastránkové a přehledné weby. Při jejich využití dostanete do vyhledávačů zcela nový prodejní kanál.
AKTUALIZOVÁNO – Chcete mít z partnerských webů co největší přínos? Přečtěte si článek 7 metod, jak z mikrostránek vytěžit maximum.
Mikrostránky se mohou stát významným zdrojem návštěvnosti. Tyto malé a levné weby nabízejí řadu výhod. Stejně tak je ale potřeba při jejich vytváření dodržet základní pravidla.
Jednou z hlavních předností mikrostránek je jejich nízká pořizovací cena. Je možné na nich do detailu popsat zvolené téma nebo produkt – což například u e-shopu jako hlavního webu je málokdy možné. Na rozdíl od PPC a klasické reklamy se navíc jedná o trvalý způsob propagace. Stránky fungují měsíce a roky, stačí platit provozní náklady v podobě domény a hostingu.
Obecné informační stránky jsou ideální na longtailové fráze, u konkurenčnějších výrazů ale ztrácí smysl. Tvořit další weby na téma půjčky nebo ložnicový nábytek se vyplatí jen tehdy, když zvolíte originální přístup – příkladem jsou stránky Will It Blend? nebo Piccolo neexistuje. S obecným obsahem můžete na primární fráze uspět pouze při investici do PPC apod. Firma, která pro vás weby vytváří, by vás na to měla upozornit.
Mikrostránky se běžně využívají při vylepšování pozic na longtailové výrazy. Vhodná data získáme z analýzy klíčových slov. Následně je jednodušší propagovat samostatný web než zapadlou podstránku hlavního webu.
Produktové weby jsou ideální také při představování novinek v sortimentu.
Na mikrostránkách lze detailně popsat zvolené téma a nabídnout návštěvníkům další užitečný obsah – multimédia, uživatelské recenze, návody atd.
Pěknou ukázkou je web zdenekpohlreich.cz. Stránky v rychlosti představují hlavní téma a nasměrovávají návštěvníky do e-shopu. Dalším příkladem je jednoduchá mikrostránka postavená na WordPressu Liftago Taxi, která i při základní propagaci generuje stabilní návštěvnost okolo stovky cílených návštěvníků denně a má vysoký konverzní poměr.
Zaujala vás možnost propagací pomocí mikrostránek, ale nevíte, jak začít? Kontaktujte mě. Pomohu vám vytvořit a spustit weby na míru.