Krutá pravda o Funnel hackingu, kterou nechcete slyšet

Vidíte, jak tisíce lidí vydělávají miliony svým info podnikáním a vy se rozhodnete jejich strategii okopírovat. Dosáhnete však stejných výsledků?

Dnes si ukážeme pravdu o funnelech.

Takže, pokud dokážete okopírovat fungující funnel konkurence, můžete vydělat miliony jako oni?

Krátká odpověď je ne, ale dlouhá odpověď je ano.

Dovolte mi to vysvětlit.

Jen proto, že okopírujete něčí funnel, neznamená to, že to budete vydělávat stejné částky, jako oni.

Někdy je to jejich osobnost, někdy je to jejich hlas; existují další faktory, které nemůžete ovlivnit.

Někdy jsou lepší v řízení podnikání. Jindy dokážou své myšlenky lépe prodat.

Nezáleží na tom, jestli kopírujete ten stejný funnel. Problém je jinde.

Takže, pokud chcete vytvořit firmu, která dělá dobře svoji práci a chcete kopírovat nebo používat funnel někoho jiného, ​​jak byste to měli dělat?

Nejdřív nekopírujte jen jejich funnel.

To, co chcete udělat, je podívat se na jejich funnel a pochopit, proč ho vytvořili.

Mají tam upsell nebo downsell?

Jaké jsou tržby z upsellu a downsellu?

Pomáhají lidem rychleji dosáhnout výsledků?

Pokud tomu tak není, pak se chcete ujistit, že váš funnel má upsell i downsell, který umožňují lidem rychleji dosáhnout výsledků.

Tím, že pochopíte funnel, cestu, kterou si lidi provázíte, můžete lépe porozumět tomu, co lidé chtějí, než jim to prodáte.

Pokud nevíte, co lidé chtějí, bez ohledu na to, co chcete zkopírovat, nebudete to dělat dobře.

Druhá věc, kterou je třeba se podívat, je, jak důležití jsou vaši čtenáři / návštěvníci versus jejich.

Jsou opravdu spjaté?

Nemáte jinou cílovku?

Pokud jsou opravdu příbuzné, je vyšší šance, že kopírování bude fungovat.

Pokud tomu tak není, kopírování jejich cesty nemá žádnou záruku, že to bude pro vás úspěch.

Třetí věc, na kterou se chcete podívat, je udržení reklamních nákladů.

Většina lidí, kteří používají funnely, využívají služby YouTube, využívají reklamy na Facebooku a jistě, můžete také zobrazovat na YouTube a na Facebooku a můžete dokonce špehovat reklamy konkurence, ale pokud se jejich reklamy pouze okopírujete, neexistuje žádná záruka, že to bude fungovat okamžitě.

Proč? Mohou totiž cílit na podobná publika, které vy nemáte.

Tyto věci ovlivňují jejich ROI a může vám to ztěžovat generování stejných výsledků.

Teď to neznamená, že se nemůžete dostat tam, kde jsou, jen to znamená: Máte dostatek financí, abyste to udrželi?

Může to trvat několik měsíců, než se tam dostanete a pokud nemáte peníze, které by drželi funnel při životě, pouhé kopírování ve většině případů nebude fungovat.

A v neposlední řadě, jen kopírování je špatný nápad

Protože to trvá hodně práce a hodně času zkopírovat někoho.

Musíte se podívat na jejich marketing a jejich funnel a začít testovat malé segmenty a otestovat je ve svém podnikání.

Pokud zjistíte, že to funguje, pak víte, že hej, můžete vydělat více, můžete kopírovat více.

Je to všechno o tom, že děláme ty drobné věci, jako je přidávání upsellů a downsellů, a pokud víte, že to pro ně funguje, může to být první věc, kterou otestovat.

Pokud zjistíte, že dělají webináře a že je to pro ně opravdu dobré, první věc, kterou byste mohli otestovat, je jen vytvoření jednoduchého webináře.

Nemusí to být tak složité jako jejich, nemusí také konvertovat, ale pokud zjistíte, že vaše publikum má rád webináře a konvertuje, víte, že tato část funnelu funguje i pro vaše publikum.

Neexistuje žádná záruka

Ale obvykle, pokud kopírujete něčí funnel a jsou ve stejném oboru, vaši návštěvníci jsou si podobní, měli byste také uspět.

5/5 - (3 votes)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Získejte nefér výhodu a ušetřete v Google nákupech až 20 %

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů