Vše, co potřebujete vědět o optimalizaci vašeho e-shopu pro vyhledávače

Provozujete internetový obchod? Chcete zlepšit pozice ve vyhledávačích a mít více spokojených návštěvníků? Podívejte se, zda jste pro svůj e-shop zajistili vše podstatné.

Při své praxi se často setkávám s nedostatky, které shrnuje následující seznam. K jednotlivým bodům už bylo napsáno mnoho a nemá význam je znovu rozebírat – u každého bodu je proto uveden odkaz na vhodný zdroj informací. Seznam berte jako takový checklist pro svůj e-shop. Jednoduše si zkontrolujte, zda máte zajištěny dané faktory.

Specifickou součástí SEO je linkbuilding. V konkurenčních oborech platí, že většina obchodníků je schopná zajistit si optimalizované stránky s rozumným obsahem. Zpětné odkazy pak tvoří hlavní indikátor kvality pro vyhledávače.

Časté chyby a zanedbávané faktory:

Kvalitní linkbuilding je klíčovou součástí SEO. Zároveň optimalizaci přesahuje, neboť vám přivede návštěvníky z více zdrojů než jen z vyhledávačů (blogy, sociální sítě, mikrostránky). Podobný seznam na téma získávání zpětných odkazů připravuji.

Jakou máte zkušenost s optimalizací e-shopu pro vyhledávače? Provedli jste změny a dosáhli dobrých výsledků? Nebo řešíte penalizaci či jinou nepříjemnost? Přečtěte si také komplexní návod jak na SEO od A – Z.

5/5 - (5 votes)
Jiří Franěk
Jsem mladý marketingový nadšenec. Tvořím ziskové strategie s důrazem na SEO & PPC. Miluji výzvy a nové projekty, které posouvám o kus dopředu. Čelíte před nějakou výzvou? Napište mi, pomůžu vám.

Získejte nefér výhodu a ušetřete v Google nákupech až 20 %

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů