AdWords akademie 3/18: Naučte se základy AdWords

V tomto článku se podíváme na to, co služba AdWords může udělat pro vaši firmu.

Co se naučíte:

Jak vám služba AdWords může pomoci získat zákazníky

Co byste dělali?

Váš šéf přemýšlí o online inzerci, takže se vás zeptá, kde se reklamy AdWords mohou zobrazovat.

Co byste mu řekli?

Google vyhledávání Ano!
Můžete se obrátit na zákazníky, kteří provádějí relevantní vyhledávání na Googlu.

Youtube Ano!
Můžete se dostat k uživatelům v síti YouTube a mnoha dalších webech na internetu.

New York Times.com Ano!
Reklamu můžete zobrazit na milionech webových stránek na internetu, včetně stránek s nejvyšším hodnocením, jako je New York Times.

Jak funguje služba AdWords?

Podívejme se, jak Fareeniny květiny, fiktivní květinářství, využívají službu AdWords k růstu své zákaznické základny.

Fareena chce rozvíjet svou firmu, aby přilákala zákazníky mimo každodenní provoz. Rozhodla se, že použije službu AdWords k nastavení reklam, výběr místa, kde se budou zobrazovat, kontrolu nad svým rozpočtem a sledování toho, jak její podnikání vzkvétá.

Zaprvé, Fareena přemýšlí o svých cílech. Chce zvýšit online prodej květin, a ráda by oslovila mladší zákazníky.

Přemýšlí o tom, kdo jsou ti uživatelé a jak tráví svůj čas online. Myslí si, že oslovení místních obyvatel ve 20 a 30 letech by mělo pomoci zvýšit její online prodej.

Rozhodne se, kolik chce denně utrácet, a na základě toho nastaví rozpočet kampaně.

Jakmile je její kampaň nastavena, Fareena vytvoří své první reklamy a ujistí se, že jsou jasné, relevantní a obsahují funkční odkaz na její webové stránky.

Dále Fareena nastaví cílení. V takovém případě se rozhodne zaměřit se na osoby ve věku 20-30 let, které žijí do 20 mil od svého obchodu.

Po spuštění kampaně se reklama společnosti Fareena zobrazí na příslušných stránkách služby Vyhledávání Google a vedle relevantního obsahu na stránkách v reklamní síti Google.

Mladí lidé, kteří hledají květiny, vidí reklamy Fareeny a spojují se s ní. Lidé hledají květiny a Fareena získá přístup k více potenciálním zákazníkům.

Co je to Adwords?

AdWords je online reklamní nástroj, který pomáhá firmy propojovat se zákazníky. Vytvoříte reklamu, nastavíte koho chcete oslovit a služba AdWords jim zobrazuje vaše reklamy.

Výhody AdWords

Nyní, když jste zjistili základy AdWords, pusťme se do toho, co dělá službu AdWords odlišnou od ostatních možností inzerce.

Najděte své důležité zákazíky

AdWords má sofistikovaný systém cílení, který vám pomůže zobrazovat reklamy správným lidem, na správném místě, ve správný čas. Chcete-li cílit na kampaně, použijte klíčová slova, umístění, demografické údaje a další.

Kontrolujte váš rozpočet

AdWords vám poskytuje úplnou kontrolu nad svým rozpočtem. Zvolíte si, kolik utratíte za měsíc, za den a za reklamu.

Zlepšujte své výsledky

AdWords vám ukáže, kolik lidí vidí vaše reklamy, jaké procento z nich klikne, když navštíví vaše webové stránky, a dokonce i to, kolik kliknutí vám zavolá. Pomocí těchto měřicích nástrojů můžete dokonce vidět skutečný prodej, který vaše webové stránky vytvářejí přímý výsledek vašich reklam.

Chcete-li změnit svou strategii, můžete vylepšit reklamy, vyzkoušet nová klíčová slova nebo pozastavit kampaň a znovu ji spustit, kdykoli budete chtít.

Naučte se

Nyní, když víte o službě AdWords více, vraťme se k vašemu šéfovi.

Nyní se obává, že pokud spustíte kampaň AdWords, vyčerpáte svůj rozpočet na inzerci tím, že zobrazíte reklamy na internetu. Která z následujících funkcí by vám pomohla spravovat výdaje a vyhnout se příliš širokému zobrazování reklamy?

a) Můžete řídit, kdo vidí vaši reklamu pomocí ovládacích prvků cílení
b) Kampaň můžete kdykoli pozastavit, pokud budete potřebovat čas na přehodnocení
c) Výdaje můžete řídit nastavením maximálního rozpočtu

Shrnutí

V tomto článku jsme se zabývali tím, jak funguje služba AdWords a jak využít jeho jedinečných výhod pro oslovení vašich zákazníků. Zeptejte se sami sebe takto: Jak mi může AdWords pomoci oslovit mé zákazníky? Zjistěte si tím, že si založíte účet.

Správné řečení: a), b), c)

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.